וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע המודעות לאנשים עם מוגבלויות בבנק הפועלים

3.12.2018 / 11:56

במהלך השבוע ישתתפו עובדי הבנק בפעילויות רבות, ישמעו הרצאות ויתנסו בהתנהלות עם מוגבלויות שונות. אריק פינטו: "חשוב לפעול למען קידום אנשים עם מוגבלות על מנת לאפשר להם שוויון הזדמנויות בכל תחומי החיים"

עו"ד מיכל רימון מנכ"לית נגישות ישראל, פסקל ברקוביץ ספרטאית פארלימפית, מרצה, עיתונאית, במאית וסופרת, אריק פינטו, מנכ"ל הבנק, יובל וגנר, נשיא ומייסד עמותת "נגישות ישראל", יעל דרומי, הממונה על חטיבת מחזיקי עניין בבנק, ח"כ נורית קורן. אביב גוטליב,
עו"ד מיכל רימון מנכ"לית נגישות ישראל, פסקל ברקוביץ ספרטאית פארלימפית, מרצה, עיתונאית, במאית וסופרת, אריק פינטו, מנכ"ל הבנק, יובל וגנר, נשיא ומייסד עמותת "נגישות ישראל", יעל דרומי, הממונה על חטיבת מחזיקי עניין בבנק, ח"כ נורית קורן/אביב גוטליב

לקראת היום הבינלאומי לשוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלויות, מקיים בנק הפועלים במשך שבוע ימים אירועים והרצאות להעלאת המודעות בנושא מוגבלות והנגשה. האירועים מתקיימים בכל רחבי בנק הפועלים במרכז להכשרה מקצועית של הבנק, במרכזי המענה הטלפוני של הבנק - "פועלים בטלפון". האירועים יגיעו לשיאם היום (שני) בבנייני ההנהלה - יום שוויון ההזדמנויות הבינלאומי.

במשך השבוע עובדי הבנק חווים באופן פעיל התנסות במוגבלויות, כגון הליכה בעיוורון, שיח בשפת הסימנים, התנסות בציור ובפעולות מוטוריות בסיסיות אחרות כאשר הם מוגבלים בתנועה ואף ניוד באמצעות כיסאות גלגלים. בנוסף, יתקיימו מפגשים עם אנשים עם מוגבלות והרצאות. בין המרצים: עומר להט, בעל שיתוק מוחין אשר יספר את סיפורו האישי על הגיוס לצה"ל וכיצד פרץ את גבולות המגבלות.

כמו כן, העובדים יפגשו את פסקל ברקוביץ - אלופה פראולימפית, את יובל ווגנר מקים ומייסד עמותת 'נגישות ישראל', את ישראל קסירר ממקימי מיזם Wheelshare להשאלת כסאות גלגלים בבתי חולים ואנשים נוספים הפעילים בתחום הנגישות.

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים: "כאדם עם מוגבלות אשר חווה כל חייו את האתגרים המתלווים לכך, חשוב לפעול למען קידום אנשים עם מוגבלות על מנת לאפשר להם שוויון הזדמנויות בכל תחומי החיים, ולהעלות את המודעות ולתת לאנשים את ההזדמנות לנסות ולהבין באופן בלתי אמצעי את ההתמודדויות עם המוגבלויות".

בנק הפועלים פועל כל העת לשפר את הנגישות בסניפיו ובפלטפורמות הדיגיטליות, למשל על-ידי התקנת "לולאת השראה" - התקן המיועד לשפר את הדיאלוג עם לקוח כבד שמיעה המאפשר לו לשמוע דרך מכשיר השמיעה את הבנקאי בלבד ללא רעשי רקע מיותרים; מערכות עזר hear step - מערכת הכוונה קולית אקטיבית המאפשרות חיווי קולי לאנשים עם מוגבלות בראייה ומסייעת להם לאתר את דלתות הכניסה לסניפים ואת הבנקטים המונגשים; מערכת עזר hear call - התקן המיועד להתריע בפני הבנקאי שממוקם בעמדה נגישה בסניף, כי לקוח עם מוגבלות בראייה עומד בפתח הסניף וזקוק לסיוע; עמדות ייעודיות לקבלת קהל המסתייע בכיסאות גלגלים ועוד. כל ההנחיות ניתנות בארבע שפות: עברית, אנגלית, רוסית וערבית.

בנוסף, הבנק משלב אנשים עם מוגבלויות בפרסומות ונותן חסות לנבחרת הספורט הפרה-אולימפית.

הבנק מעסיק עובדים רבים עם מוגבלויות ומקפיד להנגיש את סביבת העבודה עפ"י צרכי עובדים אלה. בנק הפועלים ממשיך לעשות על מנת להרחיב את שיעור המועסקים עם מוגבלויות ובמקביל - מגביר את הרכש מספקים העושים כך ומקפיד לרכוש יחידות שי מעמותות המעסיקות אנשים עם מוגבלויות. כך רכש הבנק לחג החנוכה מאות מארזי חנוכיות ונרות לחג לטובת סניפי הבנק בהם ידליקו העובדים נרות חנוכה ויתמכו בכך בהעסקת אנשים עם מוגבלויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully