וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה שלונסקי פרש מניהול זכיינית ערוץ החדשות

רוני קורן-דינר

10.12.2002 / 14:14

עמוס רגב מונה למנכ"ל הערוץ; שלונסקי היה אמור לשמש בתפקידו עד סוף ינואר, המועד שבו תפסיק החברה לספק חדשות לערוץ 10

משה שלונסקי, מנכ"ל "חדשות ישראל" זכיינית ערוץ החדשות הייעודי, פרש מתפקידו. שלונסקי היה אמור לשמש בתפקידו עד סוף ינואר, המועד שבו תפסיק החברה לספק חדשות לערוץ 10, אולם עקב חילוקי דעות בינו לבין הדירקטוריון הוא הקדים את פרישתו. עמוס רגב, לשעבר ראש מחלקת החדשות ב"מעריב" וסגן עורך העיתון, ימונה למנכ"ל הקבוצה, לאחר שמועצת המנהלים כבר אישרה את מינויו.

רגב יחל לשמש בתפקיד במהלך השבוע הקרוב. חילוקי הדעות בין שלונסקי לדירקטוריון החלו לפני מספר חודשים, על רקע המבנה הארגוני העתידי של ערוץ החדשות ותפיסות השידור אשר יונהגו בו. על רקע חילוקי הדעות שקלו בעלי מניות בחברה למנות מנכ"ל משותף לצדו, שיהיה אמון על הצד העסקי - אולם לבסוף כאמור החליטו בעצה משותפת כי הוא יפרוש מתפקיד המנכ"ל. בימים אלה נערכים דיונים עמו בנוגע לתפקידו העתידי בחברה, אולם על פי הערכות שלונסקי לא יישאר ב"חדשות ישראל".

רגב שימש בעבר כראש הדסק ב"ידיעות אחרונות", ולאחר מכן נשלח לשמש ככתב העיתון באנגליה. לפני תשע שנים עבר ל"מעריב", ושם כאמור היה ראש מחלקת החדשות וסגן עורך העיתון.

מ"חדשות ישראל" נמסר כי החברה עורכת בימים אלה גיוסים נרחבים של כוח אדם ובניית מערכי שידור לערוץ, אשר מתוכנן לעלות לאוויר במארס 2003. זאת, לאחר שרבים מהכתבים, העורכים והמפיקים של "חדשות ישראל" עזבו את החברה בחודשים האחרונים, על רקע אי חידוש החוזה לאספקת מהדורות החדשות לערוץ 10, וחוסר אמון בכוונתם של בעלי המניות לממש את הזיכיון ולהעלות את הערוץ לאוויר. גם כיום, לאחר שהדירקטוריון התחייב להזרים סכום של כ-30 מיליון שקל לתקופת ההיערכות, ההערכה הרווחת בענף היא כי לערוץ אין היתכנות כלכלית והוא לא יעלה בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully