וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה יו"ר דירקטוריון אשה בחברה ממשלתית

ערן גבאי

10.12.2002 / 14:14

דירקטוריון בזק בחר במיקי מזר כיו"ר זמני עד סוף יוני 2003; היועמ"ש רובינשטיין אישר מינוי יו"ר זמני וטען כי "יש להגביל את המינוי לתקופה הגיונית, קצרה ככל הניתן"

דירקטוריון בזק בחר בעו"ד מרים (מיקי) מזר כיו"ר הזמני של בזק עד סוף יוני 2003. היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, החליט אתמול שעל דירקטוריון בזק (בזק: ת"א) לדון בשאלה אם חיוני לבחור כעת יו"ר לדירקטוריון החברה, ולו לתקופת ביניים, ואם אין להסתפק ביו"ר לישיבות. אם יוחלט בדירקטוריון בזק על חיוניות המינוי כעת, אזי, על פי הנחיית רובינשטיין, יש מקום לבחירת יו"ר לתקופה קצובה.

"יש להגביל את המינוי לתקופה הגיונית קצרה ככל הניתן, שלקראת סופה יתאפשר באווירה רגועה יותר תהליך הבחירה ושקילת חלופות", כתב רובינשטיין.

רובינשטיין אישר בחירת יו"ר חדש, שיחליף את עידו דיסנצ'יק לתקופה של 6 חודשים, עד סוף יוני 2003. היו"ר ייבחר ע"י הדירקטוריון של בזק, כאשר הבחירה אמורה לקבל את אישור השרים, וכן לעבור את בדיקת המינויים של ועדת רביבי.

בכינוס הדירקטוריון היום נבחרה, כאמור, מיקי מזר לתפקיד היו"ר הזמני. עו"ד מיקי מזר חברה בדירקטוריון בזק כחמש שנים. היא יו"ר ועדות הנכסים והתקנון, וחברה בוועדות הארגון, הכספים וועדת הבילינג והמיחשוב.

מזר היא חברת מועצת העיר ת"א משנת 1983 ומזה כ-10 שנים מכהנת כיושבת ראש מועצת העיר. מיקי מזר מכהנת גם כיו"ר איגוד ערים דן לביוב ואיכות הסביבה מאז שנת 1996 ובמסגרת תפקידה עוסקת בניהול העסקי והציבורי של האיגוד. מזר חברה גם בדירקטוריון אל על ובדירקטוריונים של חברות ציבוריות נוספות. זו הפעם הראשונה שאישה נבחרת לתפקיד יו"ר דירקטוריון בחברה ממשלתית בדירוג הבכיר ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully