וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע צו הקפאת ההליכים: פוטר מנכ"ל קו-אופ עופר פינשטיין

שני מוזס

4.12.2018 / 14:06

פינשטיין ניהל את הרשת בשבע השנים האחרונות. קודם לכן שימש פינשטיין כיועץ המשפטי של החברה וכמבקר שלה

סניף רשת קואופ שופ. נקלעה למשבר גם בשנת 2011 צילום: איל יצהר. גלובס
סניף קו אופ/גלובס

נאמני קו-אופ ישראל עו"ד שלמה נס ורו"ח חן ברדיצ'ב פיטרו את מנכ"ל החברה עופר פינשטיין שניהל את הרשת בשבע השנים האחרונות. קודם לכן שימש פינשטיין כיועץ המשפטי של החברה וכמבקר שלה. אתמול אישר ביהמ"ש המחוזי בירושלים מימון ביניים בהיקף 15 מיליון שקל לתקופה של חצי שנה, וזאת על מנת להמשיך ולהפעיל את הרשת עד למכירתה.

בשבוע שעבר אישר ביהמ"ש המחוזי בירושלים את בקשת קו-אופ ישראל והוציא צו הקפאת הליכים זמני לרשת הקמעונאות למשך תקופה של 45 יום. מבקשת ההקפאה שהגישה קו-אופ ישראל עולה כי חובות החברה מסתכמים בקרוב ל-200 מיליון שקל, וכי היא נקלעה לקושי תזרמי כשעל רקע זה ספקיות מזון גדולות כמו תנובה עברו לדרוש ממנה תשלום במזומן. סממן שבדרך כלל מעיד על קשיים פיננסיים אצל רשת קמעונאית.

קואופ שופ, בניהולו של עופר פיינשטיין, היא רשת קמעונאית שפועלת בעיקר במרכזי הערים עם חנויות קטנות שממוקמות בשכונות בשטח של 660 מ"ר, אשר עובדות על רווח גולמי גבוה יחסית. אלא שמבנה הפעילות שלה יוצא דופן ואינו שגרתי בנוף העסקי בכלל ובנוף הקמעונאי בפרט, והיא בנויה כאגודה שיתופית שבה מחזיקים כ-12 אלף חברים במה שמכונה יחידות השתתפות. שווי המניות שלהם, כך עולה מבקשת הקפאת ההליכים, מסתכם ב-28 מיליון שקל.

הרשת, נציין, מעסיקה כ-1,000 עובדים בכ-170 חנויות. מחזור המכירות השנתי שלה ב-2017 הסתכם בכ-780 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • קו אופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully