וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק תקים ותפעיל רשת אינטרה-נט פרטית למשרדי עורכי דין בעשרות מיליוני שקלים

ערן גבאי

10.12.2002 / 16:17

הפרויקט יבוצע על ידי ברק וחברת בר-ביט שמאגדת מספר חברות המתמחות במערכות משפט, בתוכן משפטי ובתכני וידיאו; במכרז השתתפו גם נטוויז'ן וקווי זהב



חברת ברק וחברת בר-ביט, שהוקמה לצורך יישום הפרויקט ומאגדת מספר חברות המתמחות במערכות משפט, בתוכן משפטי ובתכני וידיאו, יקימו ויתפעלו את רשת האינטרה-נט הפרטית למשרדי עורכי הדין בארץ. הרשת תופעל על בסיס זיכיון לעשר שנים, והיקף הפרויקט מוערך בעשרות מיליוני שקלים.



החברות המרכיבות את חברת בר-ביט הן גומא, ASCII BEI, ארכימדס וההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין. במכרז התמודדו, בנוסף לקבוצת ברק ובר-ביט, גם חברת נטוויז'ן וחברת קווי זהב בשיתוף חברת בינת.



רשת תקשורת האינטרה-נט היא רשת פרטית וירטואלית (VPN) מאובטחת. במסגרת הרשת יופעלו, על פי דרישה ממשרדי עורכי הדין, גם רשתות משנה פרטיות מאובטחות.



המודל העסקי להקמה ולתפעול הרשת הפרטית של קהיליית עורכי הדין מבוסס על הקמת מערך תקשורת ושירותי תוכן על ידי חברות ברק ובר ביט, ומכירת חבילות שירותי התקשורת והתוכן הללו למשרדי עורכי הדין - על בסיס היקף השימוש.



לאחר הקמת הרשת, חברות ברק ובר-ביט ישווקו את חבילות שירותי המערכת לכלל אוכלוסיית עורכי הדין. אוכלוסיית עורכי הדין בישראל מונה היום למעלה מ-27 אלף חברים. קצב הגידול במספר עורכי הדין עומד על כ-2,500 עורכי דין חדשים מדי שנה.



הרשת תחבר בין כל משרדי עורכי הדין בארץ, ותספק להם קישור בינם לבין עצמם ובינם לבין לשכת עורכי הדין ומערכת בתי המשפט. בין השירותים יוצעו שירותי אינטרנט של קישוריות, אבטחת מידע, ועידת וידיאו וגיבוי מרחוק.



בין שירותי התוכן יסופקו התכנים הנדרשים לעורכי הדין במסגרת עבודתם, ובכלל זה קבלת פסקי דין וחקיקה עדכניים, פרוטוקולים מדיוני בית המשפט, חיבור למאגרי מידע כגון רשם החברות ומשרד הפנים, אפשרות לקבלת טפסים ודוגמאות של חוזים, תוכנות ייעודיות וחיבור למשרד, ממקומות שונים מחוץ למשרד, בחיבור פרטי מאובטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully