וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט אישר לנאמן רובננקו למכור אחזקות החברה בפרויקט בנייה בבודפשט ב-715 אלף דולר

אסף ברגרפרוינד

10.12.2002 / 16:41

הנאמן הודיע לביהמ"ש שעל מנת שלא לאבד את השקעת רובננקו בפרויקט בהונגריה, בסך 700 אלף דולר, הוא פנה למשקיעים חיצוניים כדי שירכשו זכויות החברה בפרויקט



בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר היום לנאמן של חברת הבנייה רובננקו למכור את אחזקות החברה בפרויקט בנייה בבודפשט בהונגריה, תמורת 715 אלף דולר, לחברת אמבסדור נדל"ן צפון וחברת ש.סטרוד. השופטת ורדה אלשייך אישרה את המכירה, על אף התנגדות של חברת יובלים אשר לטובתה רשומים שיעבודים על זכויות רובננקו בפרויקט.



רו"ח חיים קמיל, נאמן חברת רובננקו, הגיש בקשה דחופה לאשר לו למכור את זכויות החברה בפרויקט, וזאת מאחר שעל פי חוזה הרכישה עם החברה ההונגרית עליו להעביר עד ל-10 בדצמבר סכום של 2.9 מיליון דולר בכדי לעמוד בתנאי החוזה.



הנאמן הודיע לבית המשפט כי מאחר שאין בקופת החברה את הסכום הנדרש, ובכדי לא לאבד את ההשקעה בסך 700 אלף דולר שהשקיעה החברה בפרויקט, הוא פנה למשקיעים חיצוניים על מנת שירכשו את זכויות החברה בפרויקט. כאמור, החברות אמבסדור וש.סטרוד רכשו את הזכויות של רובננקו תמורת 715 אלף דולר, ובנוסף הוסכם כי רובננקו תזכה ל-10% מכל הרווחים בגין המקרקעין.



השופטת אלשייך החליטה לאשר את מכירת הזכויות של רובננקו, וזאת משום שבמידה שהעסקה לא היתה מאושרת עד ל-10 בדצמבר, הפרויקט כולו היה יורד לטמיון. השופטת דחתה את התנגדות יובלים לאור העובדה שלא הגישה הצעה משווה להצעה שקיבלה החברה לרכישת הזכויות שלה בפרויקט בהונגריה. יחד עם זאת, השופטת אלשייך קבעה כי התמורה שתקבל רובננקו ממכירת זכויותיה בפרויקט תופקד בנאמנות בידי הכונס הנכסים הרשמי, ולאחר מכן תוכל יובלים לטעון את טענותיה לעניין זכאותה לקבלת הכספים הללו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully