וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלמה עסקת הענק בין סודהסטרים לפפסיקו

5.12.2018 / 10:29

סודהסטרים דיווחה הבוקר לבורסה כי עסקת המיזוג הושלמה, וכי המסחר מניות החברה נמחקו מהבורסה בת"א. מנכ"ל פפסיקו ראמון לגאורטה ומנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבוים יהיו דוברים מרכזיים בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס"

מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום ונשיא פפסיקו רמון לגאורטה במסיבת עיתונאים. לנס הפקות,
מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום ונשיא פפסיקו , רמון לגוארטה/לנס הפקות

בהמשך לפרסומים מחודש אוגוסט השנה על רכישתה של חברת סודהסטרים על ידי חברת פפסיקו האמריקאית, היום (ד') דיווחה סודהסטרים לבורסה כי עסקת המיזוג הושלמה, וכי מניות החברה נמחקו מן המסחר בבורסה בת"א. החברה הישראלית שמייצרת מכשירי הגזה נמכרה תמורת 3.2 מיליארד דולר, והעסקה היא במחיר של 144 דולר למניה.

מנכ"ל פפסיקו, רמון לגוארטה, אמר כי "אני לא יכול להיות גאה יותר או נרגש יותר כדי לקדם בברכה את סודהסטרים למשפחת פפסיקו. עם האפשרויות הגלומות בה, סודהסטרים מציבה את פפסיקו במיקום משמעותי בשוק הביתי. ביחד עם סודהסטרים, אני סמוך ובטוח שנצליח להתפתח ולקדם את מטרתנו המשותפת של הפחתת השימוש במוצרי פלסטיק ולמען עתיד בר קיימא".

דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים, מסר: "אנו נרגשים להיות חלק מפפסיקו ולהצטרף לצוות המוכשר שלה. סודהסטרים יוסדה במטרה להביא פתרונות בריאים וידידותיים לסביבה לצרכנים ברחבי העולם, ופפסיקו תעזור לנו לספק ולהרחיב את המטרה הזו. באמצעות הצטרפות לשווקים המובילים בעולם וכניסה לשווקים ולערוצים חדשים, אנו נרגשים לצמוח יד ביד עם פפסיקו בחודשים ובשנים שיבואו עלינו".

מנכ"ל פפסיקו ראמון לגאורטה ומנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבוים יהיו דוברים מרכזיים בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" שתיערך ב-19-20 בדצמבר בבנייני האומה בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully