וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס תתחיל מחר בפיטורי כ-400 מעובדיה

עינב בן יהודה

10.12.2002 / 17:36

200 מהמפוטרים - מפעילותה של החברה בישראל; הפיטורים צפויים להסתיים בשבועיים הקרובים

סבב הפיטורים השני בחברת אמדוקס יתחיל מחר. לעובדי החברה נמסר היום כי מחר יחל סבב הפיטורים בו יפוטרו כ-400 איש, כ-200 מהם מפעילות החברה בישראל. הפיטורים צפויים להסתיים במהלך השבועיים הקרובים.

דובר החברה מסר בתגובה: "חברת אמדוקס הודיעה לפני מספר ימים באופן יזום על מהלכי התייעלות בהם היא נוקטת. מעבר לכך אין בכוונת החברה להיגרר לדיון פומבי ותקשורתי בנושא".

בסוף נובמבר הודיעה אמדוקס, לאחר שהכחישה במספר הזדמנויות כוונתה לבצע פיטורים נוספים, כי תפטר כ-400 מעובדיה במסגרת מהלכים שונים בהם היא נוקטת להקטנת עלויות. החברה הודיעה כי התהליך כולו יסתיים בטווח זמן של שלושה שבועות, וכי הפיטורים יכללו גם את הדרג הניהולי בחברה. כיום מעסיקה אמדוקס כ-9,000 עובדים ברחבי העולם.

סבב הפיטורים שיחל מחר הינו סבב הפיטורים השני בחברה. בחודשים האחרונים פיטרה החברה כ-1,000 מעובדיה ברחבי העולם, מתוכם כ-600 בישראל. על פי הערכות, הקיצוץ הנוכחי, הקטן יחסית בהיקפו, אינו האחרון והחברה תיאלץ לבצע קיצוצים נוספים.

החברה דיווחה על הכנסות של 355.5 מיליון דולר ברבעון השלישי - ירידה של 6.5% מהרבעון הקודם. אמדוקס רשמה הפסד תפעולי של 25.4 מיליון דולר ברבעון השלישי כולל הוצאות חד פעמיות והפסד נקי של 9 מיליון דולר או 4 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully