וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר תבל: וורנר ברדרס הגיש תביעה נגד ערוצי זהב בבימ"ש בקליפורניה על הפרת הסכם רכישת סדרות הטלוויזיה

רוני קורן-דינר

10.12.2002 / 18:08

כך נודע ל-TheMarker; לפני כשבוע וחצי הגיש וורנר ברדרס תביעה נגד תבל על סך 17 מיליון דולר בגין הפרת הסכם רכישת הסרטים, והפסיק את אספקת הסרטים לתבל



מאת רוני קורן דינר וערן גבאי



ספק הסרטים וורנר ברדרס הגיש הבוקר תביעה נגד חברת הכבלים ערוצי זהב על הפרת הסכם רכישת סדרות הטלוויזיה בין שתי החברות - כך נודע ל-TheMarker. התביעה הוגשה בבית משפט בקליפורניה.



לספק האמריקאי יש הסכם לאספקת סדרות טלוויזיה עם חברת ערוצי זהב. לפני כשבוע וחצי הגיש וורנר ברדרס תביעה נגד חברת הכבלים תבל על סך 17 מיליון דולר בגיןן הפרת הסכם רכישת הסרטים. לפני כשבוע הפסיק וורנר את אספקת הסרטים לערוצי הסרטים של תבל. לתבל הסכם לרכישת סרטים עבור ערוצי הסרטים וערוצי התשלום (ppv) עם חברת וורנר ברדרס.



צבי יוכמן, נאמן תבל, הודיע לוורנר ברדרס ב-18 ביולי באופן חד צדדי על פתיחת הסכם רכישת התכנים ביניהם והקטנת תשלומיו בכ-50% עד שתושג הסכמה לגבי תנאי התקשרות חדשים בין הצדדים. וורנר ברדרס מימש, עקב כך, ערבות בנקאית שהועמדה לטובתו בכ-5 מיליון דולר.



לפני מספר ימים טען יוכמן כי אין טעם לדון עם וורנר ברדרס על השלמת המו"מ שתבל ניהלה איתו בעניין הפחתת עלות רכישת התכנים.



יוכמן פנה לבית המשפט המחוזי בתל אביב וביקש להורות לספק הסרטים האמריקאי להפסיק את הליך התביעה שהגיש נגד תבל בבית משפט אמריקאי בקליפורניה, ולהימנע מפתיחת כל הליך אחר הנוגע בהסכם רכישת הסרטים שהיה בין הצדדים.



עם זאת, אתמול דיווחנו שיוכמן קרוב לסיכום על הפחתת מחיר עסקת התוכן עם ספקית הסרטים קולומביה בכ-50%. יוכמן הצליח בעבר להוריד גם את מחיר עסקת התוכן עם פוקס בכ-50%-60%.



בערוצי זהב סירבו להגיב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully