וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד אורקם הוזמן לנאום מול הסנאט האמריקני

9.12.2018 / 9:21

זיו אבירם הוזמן לנאום בפני הנבחרים האמריקאיים במהלך טקס לציון השותפות הכלכלית בין ישראל וארה"ב שנערך בוושינגטון. אבירם "עשרות אלפי משתמשים ברחבי העולם כבר אימצו את הטכנולוגיה של אורקם"

אירוע חברת אורקם וושינגטון.
האירוע בוושינגטון

שגרירות ישראל בוושינגטון אירחה את טקס קבלת הפנים לשותפות הכלכלית של ארה"ב-ישראל והעלתה על נס את חלוצת הטכנולוגיה הישראלית אורקם על תרומתה לחיזוק הקשר הכלכלי בין ישראל לארצות הברית. אורקם טכנולוגיות , שנוסדה על ידי פרופ' אמנון שעשוע וזיו אבירם, היא המובילה העולמית בפיתוח טכנולוגיה לבישה ופורצת הדרך בתחום הראייה המלאכותית, אשר משפרת את חייהם של אנשים לקויי ראייה, עיוורים, בעלי קושי בקריאה או אלו החווים עייפות מקריאה.

בין האורחים והדוברים אשר נכחו בקבלת הפנים היו שר האוצר האמריקני, סטיבן ט. מנוצ'ין, שר האוצר משה כחלון ושגריר ישראל לארה"ב, רון דרמר. במהלך קבלת הפנים שהתקיימה בספריית הקונגרס הוזמן זיו אבירם, מייסד שותף, נשיא ומנכ"ל חברת אורקם, לנאום בפני חברי הקונגרס והסאנט כחברה המייצגת שיתוף פעולה פורה בין ארצות הברית וישראל.

, OrCam MyEye 2.0 הוא מכשיר חלוץ בתחום הטכנולוגיה המסייעת, אשר קורא בקול כל טקסט מודפס מכל משטח, בדיסקרטיות ובזמן אמת. המכשיר הוא אלחוטי, קל משקל ובגודל של אצבע. בנוסף, הטכנולוגיה מאפשרת זיהוי פרצופים בסיטואציות חברתיות שונות, זיהוי מוצרים, זיהוי צבעים וזיהוי שטרות כסף, כך שהיא מספקת רמה גבוהה של עצמאות למשתמש.

במכשיר ה-OrCam MyEye 2.0 מוטמעת הטכנולוגיה הלבישה היחידה בתחום הראייה המלאכותית המופעלת על ידי מחוות הצבעה אינטואיטיבית או על ידי הפניית מבטו של הלובש - דבר המאפשר שימוש במכשיר ללא ידיים, וללא שימוש בטלפון חכם או Wi-Fi. המכשיר מתחבר לכל זוג משקפי קריאה או משקפי שמש באמצעות מגנט ושוקל רק 22.5 גרם.

זיו אבירם, מייסד שותף, נשיא ומנכ"ל חברת אורקם סיכם את האירוע ואמר: "שמחתי להיות נציג של מדינת ישראל, בערב של חדשנות ישראלית: עשרות אלפי משתמשים ברחבי העולם כבר אימצו את הטכנולוגיה של אורקם ואני בטוח כי הביקור יביא לשיפור בחייהם של משתמשים נוספים. אורקם תמשיך לחדש ולתרום לאנושות באמצעות פיתוח של טכנולוגיה פורצת דרך בתחום הראייה מלאכותית".

  • עוד באותו נושא:
  • אורקם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully