וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי'ס קיצצה דירוג האשראי של הולינג'ר, המו"ל של "ג'רוזלם פוסט", על רקע חובותיו הגבוהים

סוכנויות הידיעות

10.12.2002 / 22:28

הורדות הדירוג של קבוצת העיתונות הקנדית משקפות חשש מפני השחיקה בשורה העליונה שלה



מודי'ס הורידה את דירוגי האשראי של קבוצת העיתונות הקנדית הולינג'ר, המוציאה לאור בישראל את ה"ג'רוזלם פוסט", על רקע חובותיה הגבוהים.



סוכנות הדירוג קיצצה את הדירוג של אשראי בהיקף של 310 מיליון דולר של הולינג'ר לדרגת Ba2, והורידה את הדירוג של אג"ח של החברה בהיקף של 300 מיליון דולר שמועד פירעונן הוא בשנת 2010 לדרגת B2.



עם זאת צופה מודי'ס כי דירוג האשראי של הולינג'ר ישמור על יציבות בטווח הארוך, לנוכח נתח השוק המשמעותי בו מחזיקים עיתונים וכתבי עת של הקבוצה.



הורדת הדירוג של הולינג'ר משקפת את חששות מודי'ס מפני השחיקה בשורה העליונה של הקבוצה כתוצאה מההתאוששות האיטית בשוק הפרסום בעיתונות והתחרות הגוברת בענף העיתונות.



עוד מסרה מודי'ס כי הדירוג של הולינג'ר והתחזית לגביה צפויים להיפגע במידה שהקבוצה לא תצליח לשפר את תוצאותיה הכספיות על בסיס שנתי, ותמשיך להזרים כספים להנהלה ודיווידנדים לבעלי המניות.



הולינג'ר מוציאה לאור יותר מ-130 עיתונים יומיים: 59 מ-100 העיתונים היומיים בקנדה ו-77 עיתונים יומיים בארה"ב, בריטניה וישראל, בה מחזיקה הולינג'ר, כאמור, ב"ג'רוזלם פוסט". בנוסף, מחזיקה הולינג'ר ב-302 עיתונים לא יומיים - כתבי עת ועלונים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully