וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עצה ששווה זהב": גם אסף גרניט יודע שתשוקה לא מספיקה כדי להצליח

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

13.12.2018 / 8:20

"שביל העסקים", הסדנה שמעניקה לבעלי עסקים קטנים טיפים חשובים לניהול העסק הגיעה לחולון וגם השף גרניט תרם מניסיונו. גולן שרמן, הממונה על חטיבת החדשנות בבנק הפועלים: "אנחנו מציעים מגוון רחב של פתרונות, זה הזמן לבוא ולהתייעץ"

צילום מסך

כבודן של החברות הגדולות במקומן, אבל הנתונים מלמדים שלעסקים הקטנים יש תרומה משמעותית למשק הישראלי. יותר מחצי מיליון עסקים הנחשבים לזעירים, קטנים ובינוניים מנוהלים על ידי כ-380 אלף עצמאים והם מעסיקים כ-1.75 מיליון עובדים. לפי דו"ח של משרד הכלכלה והתעשייה משנת 2017 הם מייצרים כ-53% מתוצר המגזר העסקי כולו. זה הרבה. לכן הצלחתם של העסקים הקטנים היא למעשה הצלחת הכלכלה הישראלית כולה.

בנר השמיני של חנוכה הגיע לחולון מיזם "שביל העסקים" - סדנה מיוחדת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים ביוזמת המרכז לצמיחה פיננסית, אשר מעניק לאותם בעלי עסק טיפים חשובים שיסייעו להם לסיים את השנה על הצד הטוב ביותר ולהתחיל את השנה החדשה ברגל ימין. "אנחנו מציעים לעסקים קטנים מגוון רחב של פתרונות", אומר גולן שרמן, הממונה על חטיבת החדשנות בבנק הפועלים, "החל מפתרונות מימון, קורסים במגוון תחומים והערוצים הדיגיטליים המתקדמים שלנו, דברים היו חסרים בעבר. דצמבר זה המאני-טיים של העסקים, זהו שלב 'חשבון הנפש השנתי' - מצד אחד רוצים לסיים את השנה בצורה יפה, מצד שני רוצים להיערך בצורה מיטיבית לשנה הבאה וזה הזמן הכי טוב לבוא ולהתייעץ עם הבנקאים שלנו, הם מאוד מנוסים ומכירים הרבה מאוד עסקים. לפעמים עצה שלהם שווה זהב".

"זה מתחיל בחלום ואי אפשר לשרוד את המקצוע הזה שהוא כל כך תובעני, בלי התשוקה והרעב", אמר שף אסף גרניט שהשתתף באירוע, "אם אתה לא מוסיף לעצמך כמסעדן את כלים כמו ידע לניהול העסק ברמה הכלכלית, או ידע לניהול העסק מבחינת התרבות הארגונית - והרבה אנשים לא עוסקים את זה - אז קורסים".

"היום לא מספיק לחלום, החלום חייב להיות מלווה בהבנה של הכיוון אליו הולכים", אומר שלום בלכמן, בעלי רהיטי פיטרו, שאירח את הסדנה, "לכן חשוב לשמוע לעצות של הבנק, כי יש לו המון כלים שלא תמיד אנחנו, בעלי העסקים, מודעים אליהם".

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully