וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לא הבמבה: קבוצת אסם-נסטלה מעלה מחירים

שני מוזס

11.12.2018 / 12:36

אחרי שש שנים ללא עליית מחירים, קבוצת אסם-נסטלה על כוונתה להעלות מחירים בתחילת 2019. "במשך 6 שנים הצלחנו להימנע מהעלאת מחירים בזכות התייעלות עמוקה ועקבית"

אפרים סעדון ממציא הביסלי. ראובן קסטרו
ביסלי/ראובן קסטרו

עליות המחירים בשוק המזון נמשכות: אחרי שש שנים ללא עליית מחירים, קבוצת אסם-נסטלה בניהולו של אבי בן אסאייג מעדכנת היום (ג') על כוונתה להעלות מחירים בתחילת 2019. לטענת החברה העלייה תחול על כשליש מהמוצרים ותגיע לשיעור מקסימלי של עד 4.5%. עם זאת, בקבוצת המזון מציינים כי "מחירי מוצרים כגון במבה, מטרנה, קפה, פסטה אסם, עוגות, בייגלה ומרבית מוצרי דגני הבוקר והסלטים יישארו במחיריהם הנוכחיים".

על אף שהצהירה שתייקר שליש ממוצריה, לפי שעה החברה לא מוסרת אילו מוצרים התייקרו, והסתפקה במידע מצומצם במסגרתו המוצרים שיתייקרו הם חטיף ביסלי, פודינג, וביסקוויטים של פתי בר.

החברה מסרה כי "במשך 6 שנים הצליחה להימנע מהעלאת מחירים בזכות התייעלות עמוקה ועקבית", וכי "בשנים אלה טיפסו מחירי התשומות באופן שאינו מאפשר את המשך מדיניות הספיגה". לדברי הקבוצה, בשנים האמורות השכר הממוצע במשק עלה ב-17% ושכר המינימום עלה בכ-27%. היא מפרטת כי ב-2018 "התייקרו חומרי גלם, חומרי אריזה ושירותים בשיעורים שנעים בין 3%-10%. בין היתר עלו מחירי קמח, דגנים (כולל תירס), חמאת בוטנים, חומרי אריזה וכן עלו מחירי החשמל והארנונה". בנסיבות אלה, מוסרים היום בחברה, מבצעת אסם-נסטלה "העלאה חלקית ביותר, תוך בחינה קפדנית של כל מוצר ומוצר".

הייקור הזה מצטרף לעליות המחירים שביצעו מאז יולי האחרון תנובה, טרה, קוקה קולה, קימברלי קלארק, סנו, ויסוצקי וחברות נוספות בתחום המזון.

  • עוד באותו נושא:
  • אסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully