וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי בא לתת לנו אנרגיה?

רונית מטיאס

12.12.2018 / 10:49

וגם: קפולסקי חוזרת לקדמת הבמה, מי רקד עם סטפן? סניף חדש לפוט לוקר בירושלים ולמה פינו את טוביה צפיר מביתו?

בוקר אנרגטי

מתיו קוקהם. לונה צמטאי. אוגוסטו אליאס. הראל חייקין. שלי שמיר קינן.. נעמה קרמר, שוקה כהן
מת'יו קוקהם, לונה צמטאי, אוגוסטו אליאס, הראל חייקן, שלי שמיר קינן/שוקה כהן, נעמה קרמר

הראל חייקין, מנכ"ל קוקה קולה ישראל, ושלי שמיר-קינן, סמנכ"לית השיווק, ארחו לבוקר מלא אנרגיה פרסונות מעולם הספורט, להשקת המשקה האיזוטוני POWERADE בישראל. כושר לא עשו שם אך ארוחת בוקר עתירת פחמימות ומטעמים הייתה, וגם טעימות של המשקה. לחגיגה נחתו הישר מחו"ל מת'יו קוקם, נציג קוקה קולה אטלנטה, מנהל תחום חדשנות בתזונה, שהרצה על החידושים בעולם משקאות הספורט, ואוגוסטו אליאס, מנהל מותג POWERADE העולמי.

seperator

נוסטלגיה מתוקה

רמי לוי ויוסי סבתו. נעמה קרמר,
רמי לוי ויוסי סבתו/נעמה קרמר

לעוגות הסברינה והיער השחור לא הייתה עדנה כזו מאז פצחו לחיינו במאה ה-60 וה-70. העוגות נמצאות בעיצומו של קאמבק מטורף עם השקת קונדיטוריית "קפולסקי" המיתולוגית שפתחה סניף ראשון ברמת השרון בבעלות חדשה של איש העסקים לירון אנגל - דור שלישי למשפחת אופים. אנגל הנרגש הסתובב בין מאות האורחים וסיפר כי רכש את קפולסקי - מותג עליו גדל, ועבורו לקנות את קפולסקי היה סגירת מעגל, שכן קפולסקי מייצגת עבורו את פסגת הקונדיטוריה.

ליאורה בירנהק ולירון  אנגל.
ליאורה בירנהק ולירון אנגל

אנגל רכש את השם והקניין הרוחני של הרשת, לרבות מתכונים מקוריים וציוד, והבטיח להחזיר עוגות נוספות, חלקן באינטרפרטציה מחודשת. הרשתות החברתיות הוצפו בקצפות ובדובדבנים והשאלה הכי פופולרית ברשת הייתה היכן ומתי הסניף הבא. לשואלים ענה אנגל כי כרגע נבדקים לוקיישנים לפתיחת סניפים נוספים בפריסה ארצית.

נעמה קרמר לירון אנגל. רונית מטיאס,
נעמה קרמר ולירון אנגל/רונית מטיאס

נסעו במנהרת הזמן: רמי לוי, מבעלי שיווק השקמה ויוסי סבתו, סמנכ"ל הרשת; התעשיינית ליאורה בירנהק, מבעלי מפעל מנעמים ששמחה לפגוש את אייל רביד, מבעלי רשת "ויקטורי" ואת נחום ויוסי ביתן, מבעלי "יינות ביתן" ו"מגה"; שגיא נאמן, מבעלי "מחסני השוק"; הקולגה הקונדיטור דודו אוטמוזגין שמח לתת טיפים; איש העסקים עדי צים.

seperator

ספורטיביים בבירה

אפי אשל, דובי שניידמן, מאור בוזגלו. דימה קרמינסקי,
אפי אשל, דובי שניידמן, מאור בוזגלו/דימה קרמינסקי

אפי אשל, מנכ"ל פומה; דובי שניידמן, מנכ"ל פוט לוקר, ומאור בוזגלו, שחקן בית"ר ירושלים חנכו בהתרגשות את הסניף ה-40 של פוט לוקר - הקמעונאית הבינלאומית מהמובילות באופנת הסניקרס וביגוד הספורט. חנות הדגל נפתחה במרכז ירושלים בהשקעה של כ-3 מיליון שקל. היא כוללת שתי קומות ומשתרעת על שטח של 1,000 מ"ר ויש בה מסכי וידאו, מגרש כדורסל, עמדות פלייסטיישן ותצוגת ענק של נעלי סניקרס אופנתיות, ביגוד, אביזרי אופנת ספורט של המותגים המובילים והנחשקים בעולם, וקולקציות בלעדיות למותג ודגמי פרמיום לגברים, נשים וילדים.


החנות מצטרפת ל-3,200 חנויות ב-27 מדינות בצפון אמריקה, אירופה, אסיה, אוסטרליה וניו-זילנד.

seperator

חונכים ונוסעים

ישראל כץ, איתמר בן מאיר, מאיר חן. מקור נתיבי אילון‎,
ישראל כץ, איתמר בן מאיר, מאיר חן/מקור נתיבי אילון‎

במגדלי עזריאלי ראשונים בראשון לציון נחנכו המשרדים החדשים של נתיבי אילון. איתמר בן-מאיר, המנכ"ל, אמר כי המעבר למשרדים החדשים הוא חלק מתהליך ההתחדשות והתנופה שהחברה נמצאת בה. "בשנה האחרונה בנינו מחדש את החברה והפכנו אותה לחברה ארצית, ונבנתה סיירת עובדים שתדאג לשינוי הרגלי הנסיעה של הציבור ויצירת אלטרנטיבה אמיתית לרכב הפרטי. המעבר נועד לתת מענה פיזי לגדילת החברה, לאור הפיכתה לחברה ממשלתית וארצית, המובילה פרויקטים חשובים של תחבורה מטרופולינית בארץ, במטרה לייצר לציבור אלטרנטיבות לרכב הפרטי".

ישראל כץ, שר התחבורה והמודיעין, אמר כי אין דבר שהמדינה צריכה יותר ממהפכה בתחבורה המטרופולינית בישראל.

היו והתרגשו: יעקב (קובי) בליטשטיין, סמנכ"ל תשתיות ומשנה למנכ"לית במשרד התחבורה; מאיר חן, נציג דירקטוריון חברת נתיבי איילון; דן הראל, יו"ר רכבת ישראל; שחר איילון, מנכ"ל רכבת ישראל; מאיר שמרה, המשנה למנהל רשות החברות הממשלתיות, משרד האוצר.

seperator

צפיר מתפנה

טוביה צפיר, יעקב אטרצ׳קי, אדם שפרוך. מקור נימקובסקי,
טוביה צפיר, יעקב אטרצ'קי, אדם שפרוך/מקור נימקובסקי

טוביה צפיר פונה השבוע מביתו. נו טוב, לא צריך לדאוג לו לדירה חלופית, זה פשוט שחברת אאורה ישראל, נבחרה לקדם את פרויקט "פינוי בינוי" ברחוב סוקולוב ברמת השרון, ובמסגרת הפרויקט יפנו שני בניינים ובהם 32 דירות ו-7 חנויות. לאחר הריסת המתחם ייבנה במקום מגדל הכולל 112 יחידות דיור ומסחר (בקומת הקרקע). בין בעלי הדירות נמנה טוביה צפיר שהגיע לכנס החתמת הדיירים וחתם על ההסכם.

בעדים: יעקב אטרצ'קי, מנכ"ל ובעלים אאורה ישראל ועו"ד אדם שפרוך, שותף במשרד עוה"ד יגאל ארנון ובא כוחם של בעלי הדירות.

seperator

מרטיט לבבות

חיים לוטן, ברט וואן מירס, ואבירם סושרד. שגיא חכמון,
חיים לוטן, ברט ואן מירס, אבירם סושארד/שגיא חכמון

בכירי מערך הלב של המרכז הרפואי הדסה, חטיבת IGT בפיליפס (image-guided therapy), ומדטכניקה, השיקו במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים 5 חדרי צנתור חדשים המבוססים על פלטפורמת אזוריון החדשנית של פיליפס. פרופ' חיים לוטן, מנהל מערך הלב בהדסה אמר כי חדרי הצנתורים במרכז הם הטובים והמשוכללים שקיימים מבחינה טכנולוגיה, ציוד נלווה, וציין כי החידושים מקפיצים את המרכז דור קדימה וכי הוא מרגיש כאילו קיבלו את האייפון 12.

ברט וואן מירס, נשיא חטיבת IGT בפיליפס, ציין כי ביקר ביחידות צנתורים חדשות בעולם אך מערך הלב של הדסה הוא מהמרשימים ביותר, והבטיח כי השותפות תמשיך ותתמקד בחדשנות עתידית, ועכשיו הם רוצים ללמוד על תהליכי עבודה וטיפולים חדשניים ויחד לשפר את העיצוב והביצועים של הפתרונות העתידיים.

התרגשו: אבירם סושרד, מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל; בועז יחזקאל, מנכ"ל מדטכניקה; פרופ' חיים דננברג, מנהל יחידת הצנתורים במרכז הרפואי הדסה.

seperator

מוקירים לגדולים

אריה בכר ליאור שמואלי ורון וכסלר צילום יחצ. מקור יפה אפרתי,
אריה בכר, ליאור שמואלי, רון וכסלר/מקור יפה אפרתי

עמותת גדולים מהחיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, ערכה אירוע הוקרה למתנדבי העמותה במהלכו הוענק למתנדבים אות הוקרה על פועלם. ליאור שמואלי, מנכ"ל העמותה, העניק לרון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט ומאורה שלגי סמנכ"לית משאבי האנוש אות הוקרה לחברה ועובדיה על היותם שותף חברתי לעמותה שנים רבות. שרון איילון, מנהלת שיתופי פעולה בעמותה הנחתה, ולהקת רוקוויל הופיעה במופע מחווה לקווין.

היו והתרגשו: אלינוער לויטן, סמנכ"ל העמותה; אריה בכר, יו"ר חבר הנאמנים ונשיא חברת תדהר; גלי ומשה זילברשטיין, בעלי קדס קידס; אברשה בורשטיין, מנכ"ל מירס לשעבר; מיכל ויוסי מולדבסקי, שותף מייסד קרן ההון סיכון plus ventures; ברנרד רסקין, מייסד ומנכ"ל רימקס ישראל.

seperator

מה שבטוח ביטוח

טובי שמלצר, אורי אומיד, טל לירן, אפרת בן  דור ארז ויעל נאור. מקור יריב קבוצת שלמה,
טובי שמלצר, אורי אומיד, טל לירן, אפרת בן דור ארז ויעל ביאור/מקור יריב קבוצת שלמה

ל"שלמה ביטוח", יש סיבות לשמוח. השבוע קיבלה החברה את פרס חברת השנה המצטיינת בביטוח כללי בטקס הענקת הפרסים לנבחרי השנה 2018 בוועידת עדיף זו השנה השנייה ברציפות. אורי אומיד, מנכ"ל "שלמה ביטוח", אמר שהם גאים בזכייה ושהוא שמח שהעבודה הקשה המושקעת בחברה זוכה להערכה בבמה מכובדת שכזו. הוא הודה לעובדים המסורים והמקצועיים בחברה והבטיח להמשיך לחתור למצוינות בתחום ולהוביל.

עוד תמונה טובי שמלצר ואורי אומיד.
טובי שמלצר ואורי אומיד

בנוסף, שלמה ביטוח השיקה השבוע פרויקט לחיזוק והעצמת ילדים ונוער בפתח תקווה, בשיתוף עמותת "לב אוהב" והרשות המקומית. במסגרת הפרויקט שיימשך כ-5 שנים בשכונת המרכז השקט, תשפץ החברה מבנים ושטחים ציבוריים, כשעובדי החברה ישמשו כמנטורים לילדי השכונה בתחום הלימודי והחברה תעניק תמיכה כספית ביחד עם עיריית פ"ת לחיזוק מענים קיימים לילדים והקמת מענים מיוחדים נוספים.

טובי שמלצר, המשנה למנכ"ל "שלמה ביטוח", אמר שהם מאמינים שכל הילדים זכאים למשאבים סוציאליים, הזדמנות שווה לחיים בריאים, חינוך ושילוב פעיל בחברה, ותרומה לקהילה היא מבחינתם זכות גדולה, בייחוד כשמדובר באפשרות להעניק לילדים עתיד טוב יותר ונקודת פתיחה משופרת בדרך להצלחה. שמלצר ציין כי קבוצת שלמה, גדלה והתפתחה בפתח תקווה והיה ברור מבחינתם לקדם פרויקט בעיר בה ריכזו את עסקיהם שנים רבות.

במשיקים: אורי אומיד, מנכ"ל "שלמה ביטוח"; טל לירו, מנכ"לית "לב אוהב"; אפרת בן-דור ארז, אחראית הפרויקט מטעם "שלמה ביטוח".

seperator

זמן יקר

עופר ואלון יונסוף. אביב חופי
עופר ואלון יונסוף/אביב חופי

לאלון ועופר יונסוף, בעלי JB תכשיטנים ותכשיטי שופארד, יש סיבה לגאווה. שעון מיוחד שעוצב במהדורה מוגבלת לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל נמכר במכירה פומבית של Sothbey's בניו-יורק בסכום של 10,000 דולר - סכום המשקף מחיר גבוה ממחירו הרשמי. בטרם נפתחה המכירה, הוערך שווי השעון על-ידי Sothbey's בכ-4,000 דולר ומדובר בהישג שכן מכירת שעון בסכום גבוה יותר ממחירו הרשמי מסמלת הערכה גבוהה מאוד. מדובר בשעון שנמכר על-ידי אדם פרטי כ"יד שנייה" והעובדה שנמכר מעל מחירו הרשמי של שעון חדש, מעניקה לו ערך גבוה יותר.

seperator

קומסי קומסה

סטפן לגר וזאב דהן צילום יחצ. מקור זאביק דרור,
סטפן לגר וזאב דהן/מקור זאביק דרור

זאב דהן, מנכ"ל קלאב מד ישראל ומנהל המדינות רוסיה, דרום אפריקה וישראל, זמזם וקיפץ עם סטפן לגר במועדון הסקי Tignes Val Claret שבאלפים הצרפתיים. לגר הוזמן על ידי חברת מועדוני הנופש Club Med לשיר בפני הגולשים הישראלים באתר. המהלך המוצלח הוליד צילומי קליפ חדש ללגר למרגלות ההרים המושלגים.

seperator

טיפ-טופ

אשלי וקסמן שחר גמליאל צילום יחצ. מקור דנה כחלון,
אשלי וקסמן ושחר גמליאל/מקור דנה כחלון

שחר גמליאל, מנכ"ל ומבעלי גאיה קוסמטיקס, קפץ לקניון עיר ימים כדי להתרשם מאירוע שנערך לרגל שיתוף פעולה מיוחד בין יוטיוברית הטיפוח אשלי וקסמן בקשי לגאיה קוסמטיקס. גמליאל התרשם מעשרות הנשים שבאו לספוג מידע וטיפים לטיפוח הפנים לקראת החורף.

seperator

היסטריה בקניון

טיילור מלכוב נעמי סימן טוב בן זיני. בן פרג,
טיילור מלכוב, נעמי סימן טוב, בן זיני/בן פרג

נעמי סימן-טוב, מנכ"לית הקניון הגדול פתח תקווה, ארחה במשרדה את בן זיני וטיילור מלכוב - כוכבי רשתות חברתיות ומלכי האינסטגרם שהופיעו בקניון. השניים שמעו ממנה ומנטלי מור-מולכו, מנהלת השיווק, כי מרגע שהתפרסמה הידיעה על הגעתם לקניון, החלה היסטריה והקניון תוגבר בעשות שומרים נוספים. מה שבטוח.

seperator

מצמצמים פערים

, גדיר האני, קלרה יונה-משומר, שלמה סבירסקי, סמי מיכאל. יוסי בר,
גדיר האני, קלרה יונה-משומר, שלמה סבירסקי, סמי מיכאל/יוסי בר

פרס סמי מיכאל ליחידים התורמים לחברה בצמצום פערים ובמתן שוויון הזדמנויות הוענק באוניברסיטת בן גוריון לאיש הכלכלה והחוקר ד"ר שלמה סבירסקי, המנהל האקדמי של מרכז אדוה וממייסדיו. הפרס הוענק גם לקלרה יונה-משומר, המנהלת המיתולוגית של בית הספר קדמה שגם הקימה אותו ב-94' ולגדיר האני, פעילה חברתית מתנועת "נשים עושות שלום".

seperator

בקטנה

במסגרת 100 שנות פעילות של בנק מרכנתיל נערך כנס לאנשי עסקים מאזור ירושלים. ציון בקר, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הפיננסית בבנק, ציין כי על פי הערכות בעולם ובישראל, ב-2019 תמשיך צמיחת הכלכלה העולמית, אם כי בקצב איטי יותר מאשר ב-2018, וכדאי להיערך בעיקר באמצעות אשראי לטווח ארוך יותר בסביבת ריבית נמוכה, ובשל הוצאות הממשלה הגבוהות מאוד ב-2018 יש להתכונן לצמצום בהוצאות ב-2019 ואולי אף להעלות מסים ומע"מ מיד לאחר הבחירות.

רו"ח חשבון עובד בן-דוד מפירמת BDSK ציין כי כשבעלי עסקים רוצים להצליח חייבים להקפיד על פעילות במערכות תומכות עדכניות - ERP, העברת שרביט הניהול הפיננסי בידי גורם מקצועי, בחינת החלפת שכירות במשכנתא, הקפדה על רגולציה וכלל מעורבות בכל תחומי העסק ולעבוד עם מקצוענים בכל תחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully