וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי חגג 20 שנה עם איסתא ספורט

רונית מטיאס

16.12.2018 / 11:58

וגם: מתחם מעוצב חדש בעזריאלי, מתחם חדש לחברת הממתקים, תכנים חדשים לדיסני ישראל, UBS עוזרת לתלמידי בתי ספר ובנק הפועלים תומך בבעלי מוגבלויות

זה רק ספורט

רונן קרסו אמיר פלד. רונית מטיאס,
רונן קרסו ואמיר פלד/רונית מטיאס

עדו ווג, מנכ"ל איסתא ספורט, ארח ב"זאפה" תל אביב את בכירי תעשיית התיירות בישראל לחגיגת 20 שנות פעילות לחברה. המוזמנים נהנו מארוחתערב, והופעה פרטית של להקת הדג נחש.

יואב ברוק  אחישי גל. רונית מטיאס,
יואב ברוק ואחישי גל/רונית מטיאס

פיזזו מול הבמה: אחישי גל, מנכ"ל ובעלים איסתא ליינס; אסף גורן, מנכ"ל איסתא ישראל; אתי גוילי, יו"ר איסתא ישראל; רונן קרסו, סמנכ"ל איסתא; יואב ברוק, מבעלי איסתא ספורט שסיפר בהתרגשות כי החברה מגלגלת היום יותר מכפליים מלפני 4 שנים; שחר היימן, מנהל השיווק; אמיר פלד, יו"ר איסתא ספורט ויו"ר מכבי העולמי; שמוליק רוזנטל, סמנכ"ל הועד האולימפי; עמית שגב, מנכ"ל זאפה; עזר שפיר, סמנכ"ל ארקיע; דניאל לוי, סמנכ"ל מכבי תל-אביב כדורגל; סימון דוידסון, יו"ר איגוד השחייה; אשת העסקים יעל ארד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עידו ווג שחר היימן. רונית מטיאס,
עידו ווג ושחר היימן/רונית מטיאס
אסף גורן ויואב ברוק. רונית מטיאס,
אסף גורן ויואב ברוק/רונית מטיאס
seperator

יוצאים מהקופסה

צביקה רוזנטל, אילן גרבי, ליליאנה מור ושחר טביב. רפי דלויה
צביקה רונטל, אילן ג'רבי, ליליאנה מור ושחר טביב/רפי דלויה

קבוצת קניוני עזריאלי השיקה בקניון עזריאלי גבעתיים את מתחם BOXULAR עמדות מכירה מעוצבות ומודולריות המיועדות לתקופות השכרה משתנות, ונותנות מענה למגוון עסקים ומותגים מתחומים שונים.

ארנון תורן, ירון ירקוני ואופיר אורן צילום רפי דלויה. רפי דלויה
ארנון תורן, ירון ירקוני ואופיר אורן/רפי דלויה

יצאו מהקופסה: ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי; יצחק סער, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה; אילן ג'רבי, מנכ"ל עזריאלי גבעתיים; אורלי ניב, סגנית ראש עיריית גבעתיים; יעל ריבוא ואלי סער, מעצבי דוכני BOXULAR; מעצב הפנים ירון טל; איש העסקים דוד הלפרין; ליליאנה מור, מנכ"לית דן דיזיין סנטר; ירון ירקוני, מנכ"ל ומבעלי ארקפה; אופיר אורן, מנכ"ל עזריאלי תל אביב ושחר טביב, מנכ"ל עזריאלי הנגב.

seperator

אירוע מתוק

שיר הלפרן, לני סאקסטין, מיכל קלימברג,. אלעד גוטמן,
שיר הלפרן, לני סאקסטין ומיכל קלימברג)/אלעד גוטמן

לני סאקסטין, מייסד חברת הממתקים כרמית ובתו מיכל קלימברג, חשפו את מתחם המשרדים weTUBE בראשון לציון. המוזמנים נהנו מארוחת ערב, הצגת הפרויקט, וקיבלו הצצה ראשונה למתחם קולינרי חדשני עם שיר הלפרן, יזמית ובעלים שוק האיכרים בנמל תל אביב.

סאקסטין אמר "כי לידת הפרויקט הייתה ארוכה אך בסוף הגיעו למה שקיוו והוא רושם את ההישגים גם לזכותה של בתו מיכל שעובדת איתו 25 שנה. הוא סיפר כי ב-1989 כרמית פעלה במפעל קטן בראשון לציון וכשחשבו להתרחב למפעל גדול, העירייה הציעה להם מגרש באזור מרוחק בחולות ראשון, והיה צריך הרבה מעוף וחזון לשכנע משקיעי חוץ להשקיע כסף בחולות.

המתחם כולל מגדל משרדים יוקרתי בשטח של כ-30,000 מ"ר, שיוקם בהשקעה של כ-220 מיליון שקל, ויעוצב ע"י משרד האדריכלים יסקי-מור-סיוון. הפרויקט כולל קומת מסחר המיועדת לעסקים תומכים למשרדים, לרבות מסעדות, בתי קפה ועוד. קלימברג אמרה כי בנוסף להיותו של הפרויקט ייחודי במבנה שלו, הוא ממוקם על Hub תחבורתי המורכב ממערך תחבורה ציבורית נדיר וייחודי בכל הארץ המשלב את רכבת ישראל, 3 קווי נת"ע וחניון "חנה וסע".

seperator

החגיגה של דיסני

דודי כהן -קרן סער -תמי לנדסמן -ענת בוגנרן. שוקה כהן
דודי כהן, קרן סער, תמי לנדסמן וענת בוגנרן/שוקה כהן

תמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל, וקרן סער, מנהלת חטיבת סחר והקמעונאות, חשפו בכנס הזכיינים השנתי של חברת דיסני ישראל ביס פלאנט את התכנים, הסרטים והמוצרים שיככבו ב-2019. השתיים גילו מה צפוי למיקי מאוס, לפרוזן 2, מלך האריות וגיבורי העל של מארוול.

התרגשו כמו ילדים: ענת בוגנר, מנכ''לית דלתא ישראל; דודי כהן, מנכ''ל נעמן; אודי אקר, מבעלי פלפוט; שושי ושמוליק זוהר, בעלי עסק לתחפושות.

seperator

המוזה

ליטל וסרמן, ורד ניצני קוזוקרו ודר' אודי דהאן. UBS,
ליטל וסרמן, ורד ניצני קוזוקרו וד"ר אוד דהאן/UBS

עשרות עובדי UBS ישראל הגיעו לבית הספר מוזות - בית ספר תיכון לאמנויות ביפו העתיקה המעניק הזדמנות לבני נוער שנשרו ממסגרות בעקבות משברי חיים ורוצים לשלב לימודי אמנות בלימודים לבגרות. העובדים, יחד עם מורי ותלמידי בית הספר, עברו סדנת רישום שתוצריה יוצגו במשרדי UBS בהרצליה וביריד האמנות צבע טרי.

UBS תומכת במוזות מזה שנתיים. התמיכה במערך תגבור והשלמת לימודים מאפשרת השקעה בתלמידים מעבר לשעות הלימוד המוקצות על ידי משרד החינוך ומסייעת בהקניית השכלה פורמאלית וזכאות לבגרות. העובדים למדו על הפעילויות, החזון וההצלחות, והעבירו שיעור בנושא ניהול תקציב לתלמידי י"ב שרובם עובדים במקביל ללימודיהם האינטנסיביים.

התרגשו: דר' אודי דהאן, מנכ"ל UBS Wealth Management ישראל, ליטל וסרמן וורד ניצני-קוזוקרו, מנהלות משותפות מוזות.

seperator

שיר לצפון

יועז הנדל, טלי הובר, אלון גרנות, דניאל ארדרייך, גיל ברק, דורון שוופי. גדי אהד,
יועז הנדל, טלי הובר, אלון גרנות, דניאל ארדרייך, גיל ברק, דורון שוופי/גדי אהד

משרד עו"ד ש. פרידמן ושות' ופירמת הייעוץ וראיית החשבון PwC Israel קיימו באצטדיון סמי עופר בחיפה כנס כלכלי שנתי בצפון לתאגידים. בכנס נערכו פאנלים מרכזיים שעסקו בהייטק, חדשנות ושילובם בתעשייה בישראל, ובעסקאות הגדולות של השנה.

עמי בם, שותף קרן פימי, שיתף בקושי של הקרן בגיוס מהנדסים ואמר כי המכשול הכי גדול הוא גיוס כוח אדם איכותי; עו"ד דורון שוופי, שותף מנהל בש. פרידמן, אמר כי הדוגמה של מובילאיי ואחרים מראה שההייטק יגיע בסוף לכל מקום - גם בערים מרכזיות וגם בפריפריה, ולראיה ההצלחה המדהימה של רשת מתחמי היזמות בצפון OpenValley; יפעת מינצר, שותפה וראש מחלקת התאגידים, ש. פרידמן ושות', אמרה כי הטכנולוגיה מתפתחת מהר יותר מהמסגרת המשפטית והרגולטורית שאמורה להסדיר ולרסן אותה; רו"ח גיל ברק, שותף וראש משרד חיפה של PwC Israel אמר כי על רקע עסקאות הרכישה הגדולות של חברות תעשיה במהלך 2018, על התעשייה להפנות משאבים גדולים יותר לשימוש בטכנולוגיות חדשות; רו"ח דורון סדן, שותף מנהל נבחר, PwC Israel, ציין כי לישראל יש עדיין כברת דרך משמעותית לעשות בכדי להתאים את הרגולציה למציאות העסקית על מנת לעודד צמיחה.

השכילו: שירי גרין-אלגביש, מנכ"לית רשת OpenValley, טלי הובר, סמנכ"לית כספים שופרסל; ד"ר יועז הנדל, ראש המכון לאסטרטגיה ציונית; אלון גרנות, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים פרוטרום; דניאל ארדרייך, סמנכ"ל כספים, סודהסטרים אינטרנשיונל; רן מידן, מנכ"ל נטפים; שרון שוופי, יו"ר קרן הריט מניבים, PwC Israel.

seperator

משקיעים במוגבלים

בועז הרמן דלית כהן ניצן  אהוד רצאבי ומיכל מוסא. חן גלילי,
בועז הרמן, דלית כהן ניצן, אהוד רצאבי ומיכל מוסא/חן גלילי

עמותת איל"ן, בשיתוף בנק הפועלים, העניקו 35 מלגות סיוע לסטודנטים עם מוגבלויות מ'קרן ברגמן' על שם ד"ר אברהם ופאולינה ברגמן ז"ל שנושא ההשכלה והתרבות היה קרוב לליבם, ומטרתם הייתה לסייע לנכי איל"ן במימון לימודים להשכלה גבוהה בישראל. דנית כהן-ניצן, נציגת בנק הפועלים ומנהלת בנקאות פלטינום בבנק, אמרה כי חלק מחזון הבנק הוא להיות מוביל בחלקים העסקיים אבל גם בעשייה הקהילתית. היא ציינה כי אריק פינטו, מנכ"ל הבנק, מוביל את התחום, והם מעסיקים אנשים עם מוגבלויות, מנגישים עבורם את סביבת העבודה ומקפידים שהרכש שלהם יהיה ממעסיקים שמעסיקים אנשים עם מוגבלויות ומקפידים שבפרסומות יהיו אנשים עם מוגבלויות. עוד אמרה לסטודנטים שילמדו וירכשו השכלה, ואם יהיו חיוביים, השמיים הם הגבול.

התרגשו: רו"ח אהוד רצאבי, יו"ר העמותה; בועז הרמן המנכ"ל; חנה לאור, יו"ר סניף איל"ן ת"א ונאמנת הקרן חנה לאור; אבנר עוקבי, עו"ס ראשי עמותת איל"ן.

seperator

עלו לרגל

טומאסו קאנצלארה ליזי בוארינג מסימיליאנו גווידו. איציק בירן,
טומאסו קאנצלארה, ליזי בוארינג ומסימיליאנו גווידו/איציק בירן

נציבות הסחר האיטלקית ואיגוד ההנעלה האיטלקית ערכו במלון לייטהאוס בתל אביב אירוע לקידום תערוכת MICAM האיטלקית-תערוכת הנעליים הבינלאומית הגדולה בעולם, שתתקיים בפברואר 2019 במילאנו. מסימיליאנו גווידו, ראש נציבות הסחר האיטלקית בישראל סיפר על קשרי המסחר בין איטליה וישראל בענף. ליזי בוארינג, יועצת מחברת תחזיות הטרנדים הבינ"ל WGSN, הציגה את הטרנדים הצפויים בענף ההנעלה בסתיו 2019 /חורף 2020. טומאסו קאנצ'לארה, מנכ"ל איגוד יצרני ההנעלה האיטלקית ומנכ"ל תערוכת MICAM, דיבר על ענף ההנעלה באיטליה, על נקודות החוזק של התעשייה האיטלקית ועל החידושים שנוכל לראות בתערוכה הקרבה.

עלו לרגל: חיים עטר, מנכ"ל ובעלים "שופרא"; לינה ורפי בלס, בעלים רשת נעלי לאפייט ובנותיהם אלינור בלס ואליאנה גרוסמן; הלית לדקני, סמנכ"לית פיתוח עסקי רשת עמנואל, וקרן רונן הקניינית הראשית; רוני ויוסי עמראני, מבעלי נעלי יפית; רן קריינר, מנכ"ל רשת פלייפוט ויפית קליינר, קניינית ומנהלת השיווק; בני יוסף, מבעלי נעלי מרי.

הנינג'ה

אושיק שריג ושאול בן אדרת. רונית מטיאס,
אושיק שריג ושאול בן אדרת/רונית מטיאס

אושיק שריג, מנכ"ל ובעלים חברת שריג אלקטריק - יבואנית מותג NINJA, השיק במרכז הקולינארי בולטהאופ בנמל תל אביב את הדגם החדש של הבלנדר הפופולארי נינג'ה טאצ' - המכשיר החדש מבית shark ninja האמריקנית. שריג סיפר כי המכשיר מצויד בשני כלי קיבול מתחלפים, שייקר ובלנדר, ומערכת חכמה לזיהוי הכלי והתאמת תפריט תוכניות מוגדרות מראש במסך נגיעה מתקדם. השף שאול בן-אדרת העביר סדנת בישול ודילג, כמו נינג'ה, בין מכשיר נינג'ה למכשיר נינג'ה.

חורף על

ניב כהן וליעד אלמוג. רונית מטיאס,
ניב כהן וליעד אלמוג/רונית מטיאס

ניב כהן וליעד אלמוג, מבעלי רשת משקאות הבריאות B-FRESH, השיקו בסניף גינדי TLV את תפריט החורף העשיר במזונות-על שיכנס בימים הקרובים לכל סניפי הרשת. השניים ציינו כי מאחורי תפריט משקאות החורף הושקעה מחשבה רבה והטעמים נבחרו בהתאמה לטעם הישראלי. המשקאות כוללים בבסיסם מעדן חם טבעוני, במגוון טעמים ואת כדורי הפירות והטפיוקה המזוהים עם משקאות הרשת.

seperator

הנועזים

צבי יחזקאלי ושלום אשכנזי. מורג ביטון,
צבי יחזאלי ושלום אשכנזי/מורג ביטון

הכתב והפרשן צבי יחזקאלי הרצה במלון ''קיבוץ לביא'' על תהליך החזרה בתשובה שלו ועל הסיבות שהביאו אותו לעשות שינוי דרמטי בחייו האישיים. שלום אשכנזי, מנכ''ל המלון, סיפר ליחזקאלי על הצעד הנועז שעשה לפני כשנתיים לרגל יום הולדתו ה-40, תרומת כליה לנתרם אנונימי, צעד שהוא גאה בו והוא חלק מהדרך שלו, לא רק לקבל אלא גם לתת.

seperator

דרום מוסיקלי

מורן לוי עמר יהודה פוליקר וסתיו קדם. רון בן נעים,
מורן לוי עמר, יהודה פוליקר וסתיו קדם/רון בן נעים

מלון דן פנורמה אילת אירח את יהודה פוליקר, רמי קלינשטיין ודודו טסה במסגרת סוף שבוע מוזיקלי בשיתוף אמריקן אקספרס. מורן לוי עמר, סמנכ"לית אגף חדרים במלון, וסתיו קדם, סמנכ"לית אגף מזון ומשקאות, פינקו את האמנים רגע לפני ההופעה.

seperator

התוספת שתופסת

אילן מרגלית ורפאל כהן. רונית מטיאס,
אילן מרגלית ורפאל כהן/רונית מטיאס

רפאל כהן השיק את מותג תוספות השיער My Hair Extension'-חברה ליצור ופיתוח טכנולוגיה לתוספות ופתרונות שיער מתקדמים מ-100% שיער טבעי הנבחר בקפידה, וסיפר כי החברה משווקת ומפיצה את מוצריה בארץ ובעולם באמצעות מעצבי שיער מובילים בתחום, ביניהם אילן מרגלית, שתרם את המספרה שלו בנווה-מרום להשקה.

רפאל סיפר כי החברה נמצאת תמיד בקדמת הבמה בפיתוח מוצרים עדכניים ומובילים, כשבמגוון מוצרי החברה אפשר למצוא פתרונות לשיער דק ודליל הארכות שיער בשיטות מתקדמות וסדרת טיפוח מתקדמת לטיפוח ושמירת התוספות השיער. מרגלית וכהן התנדבו לדגמן את תוספות הפוני החדשות.

seperator

בקטנה

חברת תיירות השווקים "יאללה באסטה" אירחה את מתאו סלביני, סגן ראש איטליה ושר הפנים לביקור רשמי בן יומיים, במסגרתו ביקרו בבית הכנסת האיטלקי במרכז ירושלים, בכותל המערבי, בכנסיית הקבר ובסיור בשוק מחנה יהודה הירושלמי.

סלביני התרשם מהמגוון הקולינרי והתרגש ממורשת השוק בתוך התרבות הירושלמית והשינויים שעבר במהלך השנים. בין אמפנדס וסנגרייה לכנאפה ירושלמית, התרשם מהגרפיטי על-גבי תריסי הדוכנים, ומחיי הלילה התוססים בשוק הירושלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully