וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח כולו שלכם: ארבעה טיפים שיסגרו לכם את השנה נכון

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

16.12.2018 / 12:54

המעבר בין 2018 ל-2019 הוא הזדמנות טובה "לרענן" את העסק שלכם ולבצע כמה צעדים שיסייעו לכם להתנהל טוב יותר מבחינה ניהולית ופיננסית

שטרות של שקל. ShutterStock
חשוב מאוד לסגור את 2018 נכון ולפתוח את 2019 ברגל ימין/ShutterStock

תקופת סוף השנה משמעותית בקרב בעלי העסקים. זו תקופה שבה בעל העסק צריך לסגור את השנה היוצאת בצורה הטובה והרווחית ביותר ובד בבד להתכונן לשנה הנכנסת. בישראל יש כיום יותר מחצי מיליון עסקים הנחשבים לזעירים, קטנים ובינוניים המנוהלים על ידי כ-380 אלף עצמאים. חשיבותם לכלכלה הישראלית עצום. הם מעסיקים כ-1.75 מיליון עובדים ולפי דו"ח של משרד הכלכלה והתעשייה משנת 2017 מייצרים כ-53% מתוצר המגזר העסקי כולו. מבחינתם חשוב מאוד לסגור את 2018 נכון ולפתוח את 2019 ברגל ימין. כדי לעשות זאת נכון צריכים בעלי העסקים להחליט כמה החלטות ניהוליות חשובות.

מבצעי סוף שנה. עסקים קטנים המוכרים מוצרים כלשהם יכולים למנף את חודש דצמבר למבצעי סוף שנה שיסייעו להם לסיים את המלאי הקיים ולפנות מקום למלאי החדש שיימכר בשנה החדשה.

יצירת מועדון לקוחות. מבצע מכירות שסוגר שנה ופותח שנה הוא הזדמנות טובה למשוך אל מועדון הלקוחות של העסק לקוחות חדשים בעזרת הנחות וקופונים. באופן הזה בעל העסק גם יכול למקד את העסק ומנועי הצמיחה שלו בשנה הנכנסת, לייצר ערך מוסף ללקוחותיו ולהגדיל את פוטנציאל הרווח.

חישוב הכנסות והצעות של בית עסק. ShutterStock
בשלב התכנון התקציבי רצוי להיעזר בייעוץ מקצועי/ShutterStock

תכנון תקציב. ניהול עסק קטן הוא אתגר מורכב מאוד ורוב המעמסה הוא על כתפי הבעלים, לכן זהו צעד חשוב שיסייע לכם להתנהל נכון מבחינה פיננסית. סוף השנה הוא עיתוי טוב לבדוק מה יהיה היקף ההכנסות השנתי הצפוי, כיצד הוא עשוי להתפרס בחודשים הקרובים ומהן ההוצאות הצפויות. לאחר שתקבלו תמונת מצב חישבו כיצד תשמרו עודפים או תגוונו מקורות הכנסה באופן שיחפה על תקופות בהן העסק מתקשה לייצר תזרים מזומנים חיובי.

בשלב התכנון התקציבי רצוי להיעזר בייעוץ מקצועי. אם אתם זקוקים לשירותים בתחומי מט"ח, סחר חוץ, חיסכון והשקעות, מגוון פתרונות מימון ואשראי ושירותי ייעוץ היעזרו בבנק ובמומחיו לשם כך.

חידוש העסק. קניית מכונה חדשה, מחסן מתקדם, שיפוץ ומיתוג מחדש של המסעדה או התרחבות להפצה לחו"ל או ייבוא סחורה עם דגמים חדשים יעניקו דחיפה לעסק. כדאי ליצור תהודה בעזרת קידום השינוי ברשתות החברתיות.

בנק הפועלים מסייע לעסקים להשתמש בשירות הבנק הדיגיטליים ללקוחות על ידי שירות שבו מטמיעי דיגיטל עסקיים מגיעים לבית העסק ומדריכים את הלקוחות העסקים.

ב-21 בדצמבר 2018 יתקיים בפעם השישית יום העסקים הקטנים ביוזמת בנק הפועלים. השתתפות ב"יום העסקים הקטנים" פתוחה לכל בתי העסק הקטנים ברחבי הארץ ללא קשר לזהות הבנק שבו מתנהל חשבונם. במהלך יום העסקים הקטנים תוכלו להיחשף למגוון כלים ושירותים שיסייעו לקדם את העסק ולסיוע שמעניקים בנקאים מומחים בתחום בפריסה ארצית. כדי להיערך נכון ולעבור תקופה זו בצורה נכונה ואפקטיבית, מומלץ להיוועץ עם בנקאי לעסקים. הבנקאים לעסקים של בנק הפועלים בעלי ניסיון ומיומנויות לליווי בעלי עסקים בתקופת סוף השנה, וכאן כדי ללוות אותם באופן מקצועי לקבלת החלטות שיכולות להוזיל בעלויות העסק. ניתן לתאם פגישה עם בנקאי מומחה לעסקים של בנק הפועלים בסניפי הבנק או בבית העסק בקו טלפוני ייעודי *2405.

בנוסף, במיוחד לצורכי בעלי העסקים בתקופה זו, השיק הבנק מוצר אשראי לעסקים קטנים בתנאים אטרקטיביים במיוחד שמעניק לבעלי עסקים הזדמנות למימון הפעילות העסקית בתנאים יוצאי דופן.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully