וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס הבריטית מזהירה מפני האטה בצמיחה, המניה מתרסקת

17.12.2018 / 10:29

חודש נובמבר, שהיה חגיגה לצרכנים, לא עמד בציפיות של החברה עם מכירות נמוכות מהצפוי. הנמיכה את התחזיות לשנת 2018 כולה. צופה עלייה של 15% במכירות בלבד בשנה שתסתיים באוגוסט 2019

מיון חבילות מאתר ASOS. צילום: מיכל רז חיימוביץ', גלובס
אסוס/גלובס, צילום: מיכל רז חיימוביץ'

מנייתה של אסוס, החברה הבריטית לסחר מקוון של מוצרי אופנה וקוסמטיקה, צונחת כעת בכ-40% בבורסת לונדון לאחר שהחברה פרסמה אזהרת רווח נוכח ,הידרדרות משמעותית" בסחר.

ברבעון השלישי של השנה החברה רשמה עלייה של 14% במכירות אך הזהירה כי למרות חודש נובמבר שאופיין בעומס פעילות, החברה רשמה האטה משמעותית וצופה כי תנאי השוק בהמשך יהיו מאתגרים.

כתוצאה מכך, אסוס הנמיכה את התחזיות לשנת 2018 כולה, וצופה כעת עלייה של 15% במכירות בשנה שתסתיים באוגוסט 2019, לעומת תחזית קודמת המשקפת צמיחה של 25%-20% בפעילות. בשורת הרווח החברה צופה ירידה ברווחיות מ-4% ל-2%.

בהודעה שמסרה למשקיעים כתבה החברה כי חודש נובמבר, שמהווה חודש חשוב מבחינתה, דווקא היה חלש הרבה מעבר לצפוי. "חוסר הוודאות הכלכלית בקרב רבים משוקי היעד העיקריים שלנו, יחד עם היחלשות באמון הצרכנים, הובילו לצמיחה חלשה ביותר במכירות בגדים מקוונים בשנים האחרונות, תיאמנו מחדש את הציפיות שלנו לשנה הנוכחית בהתאם", מסרה החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • אסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully