וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור בהצלחה: כך תלבישי אפילו את ביונסה וקייטי פרי

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

20.12.2018 / 7:57

יום העסקים הקטנים יצויין ברחבי הארץ ביום שישי הקרוב, לקראת היום הפגשנו את האיט גירל דניאלה אלטר, שבונה את מותג האופנה שלה, עם גליה להב, האישה שהקימה אימפריה חובקת עולם ומלבישה את הכוכבות הגדולות. איך מממשים חלום גדול בעזרת גב כלכלי והתנהלות מחושבת? צפו

צילום מסך

דניאלה אלטר הייתה בלוגרית אופנה פופולרית לפני שהצטרפה לתכנית הטלוויזיה "איט גירל" ב-2016 ומאז היא מתפתחת בעולם האופנה וכיום היא מבעלי TOURNAGE, מותג אופנה הפונה למתחתנות טריות ומציע בגדי ים, אופנת חוף ואקססוריז על טהרת הצבע הלבן. כדי לדעת איך לפתח את העסק שלה נכון ולקבל השראה, הגיעה דניאלה הגיע אל בית האופנה של גליה להב, מעצבת שמלות כלה וערב, שהקימה את העסק שלה ב-1985 וכיום היא בית אופנה עם יותר ממאה עובדים וכ-90 נקודות מכירה ברחבי העולם. ביונסה וקייטי פרי לובשות את השמלות שלה, כך שאין מנטורית מושלמת יותר ממי שעשתה את זה בגדול בעולם.

"התחלתי מעסק קטן", מספרת להב לאלטר, "היה לי חלום, אבל חלומות לא מתגשמים מיד. את צריכה להיות מאוד מחושבת. הרבה אנשים פותחים עסק ולא יודעים במה הם מסוגלים לעמוד. את צריכה לבנות את המותג שלך לאט לאט, לדעת איך לממן אותו ולפי זה לבנות את עצמך".

אלטר משתמשת במותג שלה בחומרים מעולים ומקווה להפוך את המותג שלה לבית אופנה גדול ומשגשג. "לפי דברייך צריך להתמקד במוצר שהוא ייתן את השואו וייצור את השם", אומרת אלטר ללהב, "אנחנו רוצות להגיע לקהל בחו"ל, אבל להציג בשבוע האופנה בפריז בהשקעה של 7,000 דולר זה מפחיד - או לפרוץ או להתרסק. אני לא צעירה מדי בעסק שלי כדי להשקיע סכומים גדולים בחו"ל?".

"אם את מאמינה בחו"ל ומאמינה שהמותג שלך בנוי מושלם כמוצר, זאת הדרך שלך", עונה להב, "חלום זה לא מספיק. את צריכה לדעת מה הגב שלך - את צריכה גב כלכלי, לבנות אותו. היו שנים שגדלתי מאוד והייתי צריכה את הגב הכלכלי, גם של הבנק, בלי זה לא יכולתי לגדול. היום בנקים עוזרים לעסקים הקטנים".

במהלך החודש האחרון הציגו אנשי בנק הפועלים את הפסיפס האנושי המרכיב את העסקים בישראל מדן ועד אילת, הביאו עשרות סיפורים על יזמות וחדשנות, וקיימו מפגשי השראה לקבלת עצות וכלים לצמיחת העסקים, בשיתוף המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים. החודש מגיע לסיומו עם יום העסקים הקטנים ה-6, שייערך ביום שישי, 21.12. ביום זה ייערכו שני אירועים מרכזיים: האחד, אירוע לעסקים באזור התעשייה באר שבע בהשתתפות ראש העיר רוביק דנילוביץ ומנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו, והשני הוא סיור עסקים קטנים בשוק מחנה יהודה בירושלים בהשתתפות יו"ר בנק הפועלים עודד ערן.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully