וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילון לדירקטוריון הרכבת: אל תקיימו היום את הדיון על הדחתי

סוניה גורודיסקי

20.12.2018 / 10:14

ישיבת הדירקטוריון בנוגע להמשך כהונתו של שחר איילון כמנכ"ל הרכבת הוקדמה באופן תמוה להיום, ואיילון טוען כי כלל לא זומן לפגישה, ולכן לא תהיה לו הזדמנות להגיב לנאמר בפגישה. הוא מגדיר את ניסיון הדחתו ואת הקדמת הישיבה כ"מחטף" ו"איבוד עשתונות של היו"ר דן הראל"

שחר איילון. צילום: איל יצהר, גלובס
שחר איילון/גלובס, צילום: איל יצהר

הסכסוך המתוקשר בין יו"ר רכבת ישראל, דן הראל, לבין המנכ"ל, שחר איילון, עולה מדרגה: איילון שיגר מכתב חריף לדירקטוריון הרכבת, ובו הוא מבקש מחברי הדירקטוריון לא לקיים את הדיון לגבי הדחתו שנקבע להיום.

ישיבת הדירקטוריון בנוגע להמשך כהונתו של איילון כמנכ"ל הרכבת הוקדמה באופן תמוה להיום, ואיילון טוען כי כלל לא זומן לפגישה, ולכן לא תהיה לו הזדמנות להגיב לנאמר בפגישה. הוא מגדיר את ניסיון הדחתו ואת הקדמת הישיבה כ"מחטף" ו"איבוד עשתונות של דן הראל".

"בשעות האחרונות התפרסמו ידיעות בכלי התקשורת על-פיהן ישיבת הדירקטוריון אשר נועדה לדון בעניינו של מר איילון, ואשר נקבעה לעוד כשבועיים, הוקדמה באופן מפתיע להיום. לא זו בלבד, אלא שבאותן ידיעות אף נמסר כי למעשה תוצאותיה של ישיבה זו ידועות מראש, באשר מנוי וגמור עם יו"ר הדירקטוריון, מר דן הראל, להביא להפסקת כהונתו של מר איילון לאלתר", נכתב בפניית איילון לדירקטוריון במצעות עורך דינו עודד גזית.

"ידיעות אלה, אם יש בהן ממש, הן שיאו של מחול שדים המתחולל בעניינו של מר איילון בימים האחרונים, ואשר מאחוריו עומד לא אחר מאשר מר הראל. ההחלטה האחרונה, בדבר הקדמת ישיבת הדירקטוריון, לאחר שזו נקבעה ונדחתה ושוב הוקדמה, מחדל רודף מחדל, משקפת אובדן עשתונות של ממש מצדו של מר הראל, ולא ניתן לכנותה אלא מחטף. לכך יש להוסיף כי מר הראל החליט לעשות כן, מבלי שהוא טורח לזמן את מר איילון לישיבת הדירקטוריון, לאפשר לו להתייחס לטענותיו - עובדה המלמדת בעד עצמה, על היות המהלך פסול מיסודו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully