וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: חוששת לפנסיה? קחי משכנתא הפוכה

אלון גל

21.12.2018 / 9:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזינה שעומדת לצאת לפנסיה ורוצה להגדיל את הקצבה שלה

ביטוח משכנתא הפניקס. ShutterStock
משכנתא/ShutterStock

מאזינה בת 60 שמתקרבת לגיל הפרישה התקשרה לתוכניתו של המאמן האישי אלון גל ברדיו 103FM וסיפרה כי היא חוששת שהכסף שמחכה לה בפנסיה לא יספיק למרות שיש ברשותה שני נכסים. "הכסף שאקבל מהפנסיה אינו מספיק לי ביחס למה שהרווחתי עד כה והקצבה שלי תעמוד על כ-2,500 שקל לחודש בלבד", אמרה המאזינה. "יש לי כסף נזיל, כ-350 אלף שקל ושתי דירות, הראשונה בשווי של כמיליון שקלים והשנייה בשווי של כמיליון וחצי שקל אך היא מושכרת ב-3,300 שקל לחודש. יחד זה כ-7,800 שקל והייתי מעוניינת להגיע לעשרת אלפים שקל לפחות. מה עליי לעשות?"

גל הרחיב על דרכים העומדות בפני המאזינה. "מצבך לא נורא. יש לך את אופציית המשכנתא ההפוכה, היא תהיה מעולה עבורך כי תוכלי לבחור במסלול שדוחה את הריבית, היא תצטבר כך שיורשיך יצטרכו להחזיר את הריבית אך עדיין יקבלו ירושה נאה ממך.

"אם יש לך סכום כסף נוסף תוכלי להגיע ל-700-800 אלף שקל דרך רכישת נכס נוסף או יצירת תיק השקעות מגוון ומניב לטווח ארוך. במקומך הייתי לוקח משכנתא הפוכה, מגדיל את ההון שלי, יוצר תיק השקעות שיכול להניב לך עוד כחמישה אחוזי תשואה לאורך השנה, כך פעם בשנה תוכלי לקחת את התשואות ולהגדיל את ההכנסה החודשית שלך בהתאם. כל אלו יאפשרו לך ליהנות בתקופת הפנסיה שלך, לבלות ולטייל תוך ביטחון מלא. לא תצטרכי לעזוב את הדירה או לממש את הנכס שלך. כך תכפילי את הנכס הכספי שיש לך וזה מאוד משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully