וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד שריג מניח מכתב התפטרות ממגדל ביטוח

רון שטיין

24.12.2018 / 11:30

דרמה בשוק הביטוח: בצל העימות הנמשך עם בעל השליטה ויו"ר קבוצת הביטוח מגדל, שלמה אליהו, שריג מודיע היום על התפטרותו מתפקיד יו"ר מגדל העימות בין שריג, שמונה לתפקידו רק לפני כמה חודשים, לבין אליהו מגיע בקרוב לקליימקס, שבסופו שריג יעזוב את מגדל

עודד שריג. צילום: תמר מצפי, גלובס
עודד שריג/גלובס, צילום: תמר מצפי

דרמה בשוק הביטוח: בצל העימות הנמשך עם בעל השליטה ויו"ר קבוצת הביטוח מגדל, שלמה אליהו, פרופ' עודד שריג מודיע היום על התפטרותו מתפקיד יו"ר מגדל חברה לביטוח. כך נודע ל"גלובס".

ההתפטרות באה לאחר שאליהו פעל להקמת ועדת פיקוח של חברי דירקטוריון מגדל אחזקות ביטוח הציבורית על הנהלת מגדל פיקוח, ובכך לעקוף את יו"ר מגדל ביטוח שריג ואת המנכ"ל של הקבוצה ושל חברת הביטוח, דורון ספיר. כוונה זו של אליהו נבלמה לבסוף אצל הממונה על רשות שוק ההון, ד"ר משה ברקת, שבעקבות זימון בהול שערך לאליהו קיבל מהאחרון התחייבות לבטל את ועדת הפיקוח האמורה, של שלושה מחברי דירקטוריון הקבוצה, אליהו עצמו, יחד עם רונית בודו ואברהם ביגר (שמשמש גם כיועץ לדירקטוריון "גלובס").

העימות בין שריג, שמונה לתפקידו רק לפני כמה חודשים, לבין אליהו צפוי להגיע בקרוב לקליימקס, שבסופו שריג יעזוב את מגדל תוך חודשים אחדים - בפעם השנייה. בעבר שריג כבר כיהן בתפקיד בכיר בקבוצת מגדל-אליהו, עד שעזב ברעש גדול, תוך כמה חודשים. שריג היה המפקח על הביטוח שאישר לאליהו לרכשו את השליטה במגדל מידי ג'נרלי האיטלקית, בשלהי 2012.

  • עוד באותו נושא:
  • עודד שריג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully