וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מרוויחים מקניות בשוק ובחנויות הקטנות? הרבה יותר ממה שחשבתם

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

25.12.2018 / 8:31

יום העסקים הקטנים היה הזדמנות מצוינת לראות מקרוב, איך מאחורי הדוכנים בשוק מחנה יהודה מסתתרים חלומות שבלעדיהם ישראל לא תוכל לפרוח ולשגשג

צילום מסך

המכולת השכונתית, הדוכן בשוק או חנות הירקות שסמוכה לבית הן רק חלק מאלפי עסקים קטנים ברחבי ישראל שמניעים את הכלכלה המקומית. יום העסקים הקטנים 2018 היווה הזדמנות מצוינת להזכיר לישראל - הן לעצמאיים והן לצרכנים - את החשיבות שיש לעסקים אלה עבור כולנו.

"מרבית העסקים במשק הם עסקים קטנים - הם אחראים גם על הצמיחה במשק, התעסוקה והצריכה הפרטית שכה חשובה ובלעדיהם המשק לא יכול לצמוח ולתפקד", אומר רונן שטיין המשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית. במהלך החודש האחרון הציגו אנשי בנק הפועלים את הפסיפס האנושי המרכיב את העסקים בישראל מדן ועד אילת, הביאו עשרות סיפורים על יזמות וחדשנות, וקיימו מפגשי השראה לקבלת עצות וכלים לצמיחת העסקים, בשיתוף המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים. אחד המפגשים האלה התקיים ב-21 בדצמבר, בסיור בשוק מחנה יהודה בירושלים בהשתתפות יו"ר בנק הפועלים עודד ערן.

"לפני שמגשימים את החלום יש לדעת איך לגשת אליו - איזה מימון צריך, איזה מימון צריך, מהי סביבת העבודה והאם יש הצדקה לעסק", מוסיף שטיין, "כל הדברים האלה קריטיים בבחירת הכיוון ואנחנו כבנקאים יודעים לסייע בזה. בסניפים שלנו יש מחלקות עסקיות מתמחות שיודעות לתת שירות מקצועי, בנקאים שמלווים מבחינה מקצועית את בעלי העסקים".

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully