וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לאפל: ההכנסות ברבעון הראשון - הרבה מתחת לציפיות

עמרי זרחוביץ'

3.1.2019 / 8:00

החברה צופה כי הכנסותיה ברבעון שהסתיים בדצמבר הסתכמו ב-84 מיליארד דולר, לעומת תחזית קודמת שלה לטווח של 93-89 מיליארד דולר הסיבות: האטה בסין ומכירות מאכזבות של מכשירי אייפון

ביקור טים קוק בישראל. ניב אהרונסון
אפל/ניב אהרונסון

חברת אפל הודיעה לאחר סיום המסחר בוול סטריט על הורדת תחזית ההכנסות שלה לרבעון הראשון של שנת הכספים של 2019 (שהסתיימה בסוף דצמבר). ההכנסות יסתכמו ב-84 מיליארד דולר, הרבה מתחת לתחזיות החברה להכנסות של 89-93 מיליארד דולר. האנליסטים היו אופטימיים וחזו כי ההכנסות יעמדו על 91.5 מיליארד דולר. ההכנסות הרבעוניות ישקפו ירידה של 5% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל.

אפל הודיעה על התחזיות המעודכנות במכתב שפירסם המנכ"ל טים קוק למשקיעים. בחברה הסבירו כי ההכנסות הנמוכות הן תתוצאה של כמה גורמים, בהם האטה בסין והכנסות נמוכות מהצפוי ממכירות מכשירי אייפון.

מניית אפל צונחת כ-8% במסחר המאוחר בעקבות ההודעה הדרמטית.

קוק ציין כי עיתוי הוצאת האייפון החדש לשוק גם השפיעה על המכירות. כמו כן, הוא אמר שהם ידעו כי הדולר החזק יקשה עליו, וזה אכן קרה. קוק הוסיף כי הם צפו כי יחוו קשיים בחלק מהשווקים המתעוררים, אך ההשפעה שלהם היתה גבוהה מהצפוי, כאמור בעיקר בסין. אנחנו מאמינים כי גם ליחסי הסחר של סין וארה"ב יש קשר לכך.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully