וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע לפרימיירה הנוצצת בסינמה סיטי?

רונית מטיאס

6.1.2019 / 13:29

וגם חנות חדשה לסקופ בחיפה, שיתוף פעולה קולינרי חדש, חגיגה בכחול באמריקן אקספרס וקבוצת מור מתחילה למכור במודיעין

רכבת לילה לגלילות

משה אדרי ועמוס גיתאי. רפי דלויה
משה אדרי ועמוס גיתאי/רפי דלויה

בסינמה סיטי גלילות, נערכה פרמיירה לסרטו החדש של עמוס גיתאי "רכבת קלה", שעלה בסוף השבוע בבתי הקולנוע בהפצת סרטי יונייטד-קינג. הסרט שהוצג בפסטיבל ונציה, צולם כולו במהלך נסיעה ברכבת הקלה בירושלים. הוא דובר 8 שפות, וכולל צוות של עשרות שחקנים מהארץ ומהעולם.

לירון אדרי וירון משורר. רפי דלויה
לירון אדרי וירון משורר/רפי דלויה

טסו ברכבת: ירון רביד, מנכ"ל הרכבת הקלה בירושלים "סיטיפס"; ירון משורר, מבכירי ובעלי השליטה בקבוצת אשטרום; משה אדרי, מבעלי קבוצת סינמה סיטי ויונייטד קינג; לירון אדרי, מבכירי הקבוצה; שחקני הסרט ביניהם אחינועם ניני, יעל אבקסיס, קרן מור, יובל שרף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
seperator

הסקופ של חיפה

משה שניידר אלה איילון אוקסנה צלקוביץ ורוני אינסאז. אסף לוי,
משה שניידר, אלה איילון, מנהלת השיווק, אוקסנה צלקוביץ ורוני אינסאז/אסף לוי

רוני אינסאז מבעלי רשת SCOOP נחת מפגישת עסקים במיאמי הישר לסניף לב המפרץ בחיפה. אינסאז עדכן שהחברה נמצאת במו"מ מתקדם עם מותג יפני מתחום האופנה, לפתיחת סניפים בישראל, ושקמפיין המגפיים מאיטליה בכיכובה של הפרזנטורית אלה איילון יעלה השבוע בשלטי חוצות ברחבי הארץ, במודעות באתרי אינטרנט, במגזינים מובילים וברשתות החברתיות. עלות הקמפיין כ-250 אלף שקל.

משה שניידר, מנכ"ל הקניון אמר כי הסניף של סקופ הוא אחד האהובים על תושבי חיפה והצפון, כי הוא משלב מחיר הוגן, מגוון לכל המשפחה ואופנה. בתום האירוע שניידר ואינסאז יצאו לסיור בקניון, לבדוק לוקיישן לרשת החדשה.

seperator

עסקה בטוב טעם

שלמה זיגרייך  וחגי שלום. מקור שלמור.,
שלה זיגרייך וחגי שלום/מקור שלמור.

חגי שלום, בעל השליטה בקבוצת טיב-טעם, ושלמה זיגרייך, מנכ"ל משותף ומבעלי מילניום מרקטינג - יבואנית בלעדית של מותגים ביניהם ארקוסטיל ומפעילת רשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן בניהול האחים שלמה ודני זיגרייך, חתמו על הסכם לפיו הבעלות והניהול של רשת דומו תעבור לידי מילניום מרקטינג החל מ-1 בפברואר.

זיגרייך אמר כי נקרתה בידיהם הזדמנות עסקית לפריסה מידית ב-21 נקודות מכירה נוספות, הזדמנות המאפשרת לתת במה למגוון מותגי ומוצרי מילניום מרקטינג וארקוסטיל, והרחבת קטגוריית הפרימיום של החברה בתחום האירוח והבישול. הוא הדגיש כי דומו תמשיך להיות רשת הדגל של הקולינריה המקצועית והם מתכננים שיתופי פעולה עם ספקים קיימים של רשת דומו כמו גם שילוב מגוון מותגי מילניום ומותגים בין לאומיים נוספים שטרם שווקו בישראל ושייכנסו לתמהיל. הוא הוסיף כי מילניום מרקטינג קיבלה לאחרונה את הזיכיון המוסדי הבלעדי של ,VILLEROY & BOCHמותג סופר פרימיום עולמי למוצרי פורצלן לאירוח.

seperator

ערב כחול עמוק

עידו עלמני, איציק המל , רוני קרני צילום. אלי  ראול,
עידו עלמני, איציק המל ורוני קרני/אלי ראול

אמריקן אקספרס ערכה אירוע אקסקלוסיבי ללקוחותיה לרגל השנה האזרחית החדשה. הלוקיישן, רידינג 3 בנמל תל אביב, הואר בכחול, והחוגגים נהנו מקבלת פנים של טל חובש, מבעלי פלפל פרודקשן שפינק עם מנות באן ואוכל תאילנדי, ולאחריה מופע משותף של אהוד בנאי וכנסיית השכל.

זמזמו את המילים: ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט; עידו עלמני, מנהל אמריקן אקספרס; רוני קרני, מנהלת השיווק והפרסום; איציק המל, מבעלי מסעדות "קוואטרו" ו"מסה"; אירית פרלמן, מבעלי רשת אנונימוס דנסרס.

seperator

הולכים ומתרחבים

רות סירקיס וניר מעתוק. אור גפן,
רות סירקיס וניר מעתוק/אור גפן

איש העסקים ניר מעתוק, זכיין WOK TO WALK - רשת מסעדות אסיאתית המתמחה בנודלס בהרכבה אישית בישראל, השיק את הסניף השלישי של הרשת ברחוב החשמונאים בתל אביב. סניף דגל שנפתח בהשקעה של 2 מיליון שקל. הסניף משתרע על שטח של כ-150 מ"ר, וכולל כ-50 מקומות ישיבה בחוץ. הלוקיישן מאפשר לקהל גדול ומגוון יותר ליהנות מחוויית המסעדה והקונספט הייחודי.

באירוע הושק שירות משלוחים חדש בתל אביב, המאפשר חווית שירות טובה ומהירה, מיזם שיושק בהמשך בכל סניפי הרשת שיפתחו ברחבי הארץ. מעתוק בישר כי בעוד שבועיים יפתח סניף נוסף בהרצליה פיתוח, ובמהלך פברואר-מרץ 2019 ייפתחו בראשון לציון סניפים שיעבדו במתכונת זכיינות. לדבריו, הרשת מתעתדת לפתוח כ-40 סניפים בהמשך.

היו וטעמו: עורכי הדין עופר אלמוג, ירון טיקוצקי, ועמית גרוס; האדריכל עודד חלף; מחברת ספרי הבישול רות סירקיס ועוד.

seperator

חמסה חמסה

חנן מור ודרור אבן חן. חן כהן,
חנן מור ודרור אבן חן/חן כהן

קבוצת MORE חנכה את מרכז המכירות של הקבוצה לשכונה החדשה מודיעין מורשת. חנן מור, היו"ר, ציין כי ב-2019 הקבוצה יוצאת עם פרויקטים ייחודים בעיר וממשיכה להוביל את האסטרטגיה של שילוב איכות חיים, תעסוקה, בילוי ופנאי - הכל במקום אחד. מור הציג את תוכנית השכונה החדשה בעיר - מורשת.

מור ודרור אבן-חן, משווק הפרויקט, קבעו את המזוזה וביקשו ממוזמנים להיכנס ברגל ימין, מה שהוכיח את עצמו - צוינו 5 הרשמות בשעות בודדות בלבד.

seperator

הסכם ספורטיבי

שינו זוארץ וצביקה שווימר. יוני רייף,
שינו זוארץ וצביקה שווימר/יוני רייף

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, ושינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, חתמו על הסכם חסות רחב עם ההתאחדות לכדורגל בסכום של למעלה מ- 2 מיליון שקל. ההסכם כולל "חסות זהב" לנבחרות ישראל בכדורגל (צעירה ובוגרת) במהלך קמפיין מוקדמות יורו 2020 ומשחקי מוקדמות מונדיאל 2022.

החברה תעניק חסות לאיגוד השופטים לעונות 2018/19 ו-2019/20, כשלוגו אלקטרה מוצרי צריכה יופיע על גב חולצות השופטים במשחקי ליגת העל והלאומית, כמו גם במשחקי גביע המדינה.

שווימר בירך על המהלך ואמר כי כחברה שערכי הליבה שלה הם ישראליות, מובילות וחדשנות היה זה אך טבעי להתחבר לענף הספורט המרכזי בישראל, שת"פ שיגביר את החשיפה לחברה ולמוצריה בקרב קהל אוהדי הספורט.

דודי גיל, מ"מ יו"ר ההתאחדות לכדורגל; יגיל וויט, מנכ"ל אלקטרה מזוג אוויר ואקלים; ומיקי ביטון מנכ"ל אלקטרה סחר התרגשו.

seperator

זה רק ספורט

אנדרו ג'ונס, רון גולן ויובל בראון סאקוני. מקור עליזה וניצן,
אנדרו ג'ונס, רון גולן ויובל בראון סאקוני/מקור עליזה וניצן

חמדה ויובל בראון, מבעלי מותג סאקוני, אירחו בחנות החדשה של המותג ברמת גן את פרופ' אנדרו ג'ונס ודוקטור ג'ורדן מצ'ל, מומחים בעלי שם עולמי, להרצאה בנושא רפואת הספורט והפיזיולוגיה לרגל כנס הריצה הישראלי הראשון בחסות סאקוני.

seperator

פשע ללא גבול

שרון נהרי וגל ולברטוב. מקור עליזה וניצן,
שרון נהרי וגל לברטוב/מקור עליזה וניצן

גל לברטוב, לשעבר ראש מחלקת הפרקליטות הבינלאומית בירושלים, העניק לעו"ד שרון נהרי, מומחה לעבירות צווארון לבן, פשיעה כלכלית והסגרות בינלאומיות, עותק והקדשה אישית של ספרו החדש "פושעים ללא גבול". הספר מבוסס על סיפורי פשיעה והסגרות בינלאומיות מרתקים, בהן מוזכר נהרי בנוגע לשתי פרשיות בהן טיפל: פרשת ההסגרה של הרב אליעזר ברלנד ופרשת ההסגרה של העוקץ הניגרי בה ייצג שרון את האחים מאיו.

seperator

באלו הידיים

יעקב אטרקצי אבי גרובר. דורון לביא,
יעקב אטרקצ' ואבי גרובר/דורון לביא

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה, ואבי גרובר, ראש עירית רמת השרון, ביחד עם בכירי שוק הנדל"ן ועיריית רמת השרון, ציינו את תחילת בניית פרויקט פינוי הבינוי הגדול בעיר שצפוי לכלול 687 יחידות דיור. אטרקצ'י וגרובר הטביעו ידיהם בבטון וחפרו יחד בחלקה בה החלה הבנייה, כסמל ליציאת הפרויקט לדרך לאחר קבלת היתר הבנייה לשלב הראשון בתכנית.

seperator

מרעננים מותגים

טוני ירוחם, סמנכ"ל שיווק וסחר בסולתם, פתח בגרנד קניון חנות מחודשת וסיפר כי הם נמצאים בתהליך ריענון המותג הוותיק, שמטרתו הגדלת פלח השוק והגעה לקהל יעד צעיר יותר, וחיזוק מקומה והשפעתה בתחום סירי הבישול האיכותיים. לדבריו, ב-3 השנים האחרונות ניתן לראות כי פעילות החברה ענפה יותר ויותר והמכירות עולות והוא גאה לומר שסולתם מזוהה עם אחריות לכל החיים על כלי הבישול, מה שבידל ומבדל את החברה עד היום. לסולתם 30 סניפים בפריסה ארצית.

היו ונהנו: ניר ברקן, מנכ"ל גרנד קניון; איזי הראל, מנהל רשת החנויות; לילך לוי, מנהלת החנות.

seperator

צמחים מרפאים

לאון קירסיק ועמיחי בר ניר. מקור מרסיק,
לאון קירסיק ועמיחי בר ניר/מקור מרסיק

חברת הדרמו קוסמטיקה "קמדיס" אירחה בכנס הדרמטולוגים השנתי שנערך בישראל את ד"ר לאון קירסיק, מהמובילים בעולם בתחום המחקרים הקליניים הקשורים בצמחי מרפא בוטניים. במסגרת תפקידו כמנהל הניסויים והמחקרים הקליניים בנושא הקלת תסמיני מחלות עור באמצעות צמחי מרפא, ובשיתוף פעולה ארוך טווח לצד חברת הדרמו-קוסמטיקה הישראלית קמדיס, חקר ומצא ממצאים חדשים להקלה בתסמיני מחלות עור שונות.

seperator

זוג שווה זהב

מאור ומירן בוזגלו. מקור רייבנבך,
מאור ומירן בוזגלו/מקור רייבנבך

לתשומת לב מנהל הבנק של הכדורגלן מאור בוזגלו ורעייתו מירן: השניים שנבחרו לפרזנטורים של קניון הדר, בירושלים, יפקידו 350 אלף שקל בחשבון עבור הקמפיין לשנת 2019 - קמפיין ראשון לשניהם, שיעלה בחודש הבא. אייל סקוזה, מנכ"ל הקניון אמר כי הבחירה בזוג היא חלק מהאסטרטגיה של הקניון שדוגל במלחמה באלימות נגד נשים שהקניון שם לפניו כמטרה ל-2019.

קניון הדר נמצא בבעלות משולבת של הריבוע הכחול נדל"ן וכלל נדל"ן, ומשתרע על שטח מסחרי של כ-26,000 מ"ר, ומעל 120 חנויות ב-4 קומות מסחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully