וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילאיי וסוכנות המיפו הבריטית הודיעו על שיתוף הפעולה

8.1.2019 / 11:53

במסגרת שיתוף הפעולה תעשה הסוכנות הבריטית שימוש ביכולת המיפוי מבוססת המצלמה של מובילאיי על מנת לאסוף מידע בעזרתו יהפכו מפותיה למדוייקות ומפורטות יותר

מערכת להתראה בפני תאונות מובילאיי. קובי ליאני
מובילאיי/קובי ליאני

מובילאיי ו-Ordnance Survey - סוכנות המיפוי הלאומית של בריטניה, הודיעו היום (שלישי) על הסכם שיתוף פעולה ביניהן. הסוכנות הבריטית תשתמש ביכולות המיפוי מבוססות המצלמה של מובילאיי לצורך איסוף והבאת נתוני מיקום מדויקים ביותר לסוכנויות ולעסקים של בריטניה.

איך זה יעבוד? באמצעות הטכנולוגיה של מובילאיי יאספו רכבים בבריטניה מידע רב על רשת הכבישים והתשתיות במדינה. המידע שנאסף יושווה למידע הקיים במאגרי הסוכנות על מנת ליצור מפות מפורטות ומדוייקות. שיתוף הפעולה הוכרז בתערוכת CES 2019 לאחר ביצוע פיילוט מוצלח בשנת 2018.

מנכ"ל הסוכנות, ניל אקרויד אמר כי: " ב-OS אנחנו פועלים כדי לאפשר אווירה התומכת בטכנולוגיות חדשות ושירותי מידע במגזר הפרטי והציבורי. אנחנו נמשיך להשקיע ולחדש על מנת לשרת את לקוחותינו ולפתח פרוייקטים חדשים". מנכ"ל ו-CTO מובילאיי וסגן נשיא בכיר באינטל העולמית, פרופ' אמנון שעשוע, אמר כי "שימוש במפות לשיפור התקשורת בין עסקים וערים ייקרב אותנו למימוש הרעיון של ערים חכמות".

  • עוד באותו נושא:
  • מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully