וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך תצבור המאפרת המקצועית לקוחות

אלון גל

11.1.2019 / 9:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: אב טרי שרוצה לסייע לאישתו לחזור לעסק אחרי הלידה

איפור,בחורה מתאפרת. ShutterStock
איפור/ShutterStock

אב טרי שהתקשר לתוכניתו של המאמן האישי אלון גל ברדיו 103FM סיפר על רעייתו שעברה תקופה קשה בכל משך ההיריון וכעת מעוניינת לחזור לשגרה כמאפרת כלות. "אני מאוד טוב בתחום השיווק והיא טובה באיפור. כדי לסייע לה פתחתי קבוצה בפייסבוק בשם 'הכל על איפור' בה חברות כבר יותר מעשרת אלפים נשים בניסיון למתג את רעייתי כמישהי שהיא לא רק מאפרת בעצמה אלא מנטורית. מה עוד אתה ממליץ לי לעשות כדי לסייע לאשתי לחזור לביזנס? איך אני יכול להביא כ-12 כלות כל חודש?"

"הדרך שלך נשמעת מצוין אבל אני תוהה מדוע אתה עושה לה הכל?", ענה גל. "איפה המקום שלה? בסופו של דבר זו הקריירה שלה. כשאנחנו מדברים על שיווק יש שתי אפשרויות. הראשונה עולה כסף תוך השתלטות על מילות חיפוש רלוונטיות. את זה כולם יודעים אך לרובינו אין את הסכומים הנדרשים ולכן יש גם את החלק השני שהוא שיווק כדרך חיים תוך פעולות אקטיביות ולא באמצעות פרסום פסיבי".

לדברי גל, "אתה צריך שכל אישה שמתקרבת לתאריך חתונתה תכיר את אשתך כאופציה. עליך להקים רשימה של נשים רלוונטיות. לא מדובר בחיפוש רק של נשים שעומדות להתחתן בקרוב אלא גם נשים רווקות או בזוגיות שיום אחד ירצו להתחתן. תתחיל מכל נשות המשפחה והחברים, צרף אותן לקבוצה ותתפתח משם. אתה יכול גם להתמקד באימהות לנערות צעירות רווקות, הן קהל צרכני לא רע.

"הרעיון הוא שבאופן קבוע רעייתך תפרסם טיפים על איפור וטיפוח שהיא יזמה או ראתה ברשת. מכיוון שהרשת מלאה בעצות וטיפים, אשתך רק צריכה לעקוב אחרי עמודים ולשתף. ככה תבנה קהל עוקבים נאמן שבסוף יכול להיפך גם לקהל לקוחות. נשמע שאתה עשית את החלק הקשה של לתת ערך למותג של אשתך, אך מתקשה להפוך אותו להנעה לפעולה עסקית. לכן אני מציע לך שעל כל חמישה-שישה פוסטים בשבוע שנותנים ערך למותג, העלה גם פוסט אחד שיווקי ומכירתי".

המאזין הציע לספר את סיפור הלידה הקשה שעברה על רעייתו כדי ליצור חיבור על הקהל. אלון גל התלהב וסיכם: "סיפורים זה תמיד הדבר הכי מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully