וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: אנשי העסקים מקדמים את העתיד

רונית מטיאס

16.1.2019 / 11:01

וגם: כבוד לפרופסור אמנון שעשוע, סרט חדש לבמאי הישראלי-הוליוודי דני A, נאבקים באלימות נגד נשים ומי השיק אתר חדש המוקדש לבידור ישראלי

משנים את העולם

רונן בר שלום ואייל מליס. אביב חופי
רונן בר שלום ואייל מליס/אביב חופי

תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק, וסיגלית הורן גלפרין, המשנה למנכ"ל, ארחו את הכנס השנתי של איגוד השיווק הישראלי 2019 שנושאו R&D של עולם השיווק - החידושים והטכנולוגיות ששינו וישנו את עולם השיווק. נושא שמעסיק חברות רבות בישראל ובעולם ושבשנה האחרונה הושקעו בו סכומי עתק במחקר, בפיתוח, ובהקמת חטיבות ייעודיות.

סיגלית הורן גלפרין, רורי סאתלרנד ותלמה בירו.. אביב חופי
סיגלית הורן גלפרין, רוני סאתלרנד ותלמה בירו/אביב חופי

הכנס קרא לעולם השיווק להבין מדוע מחקר ופיתוח טכנולוגי הוא הסיכוי היחיד להישאר בחיים, כי אם בעבר חשבו שרק החזקים שורדים, רק מותגים גדולים ומבוססים עם נתח שוק יציב, כיום זה כבר לא רק משחק של גודל, זה משחק של מהירות וחדשנות ולמידה אינסופית. המחקר והפיתוח הם המפתח לעתיד ואת העתיד עלינו ליצור במו ידינו.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
אודליה ספרן אווה מדזיבוש. רונית מטיאס,
אודליה ספרן ואווה מדזיבוש/רונית מטיאס

שמעו ולמדו: אייל מליס, מנכ"ל תנובה; רונן בר-שלום, מנכ"ל כתר ישראל; עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל; אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים, עמרי לוטן, מנכ"ל מפעל הפיס; עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית אלטמן; נתי יעקבי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום; עמית משיח, מנכ"ל מקאן; אורי עיני ואמיר גיא, מנכ"לים משותפים באדלר; יוסי לובטון, מנכ"ל פובליסיס; בן מושכל, מנכ"ל באומן בר ריבנאי; דני נגל, מנכ"ל ג'נרל מילס; איש יחסי הציבור דני לוי; יניב פיינשניידר, סמנכ"ל שיווק נביעות; רונית רוזן, סמנכ"לית לקוחות גריי קונטנט אדלר חומסקי; עינת פורטוגלי, מנכ"לית מיניסו ישראל ובר אמיתי מנהלת תקשורת שיווקית; רורי סאתרלנד, יו"ר אוגילבי בריטניה; אווה מדזיבוז, מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה ; היזמית צמרת פירסט; אילת קרסו, מנכ"לית ג'יני; גיל שגיב, סמנכ"ל שיווק AIG; רמי יהודיחה, מנכ"ל LEAD OGLIVY; עדי אופק, מנהלת מרכז הפיתוח מרצדס; אודליה ספרן, סמנכ"לית שיווק רדיו 102; מירי סיני, סמנכ"לית טרגט מרקט ניהול פרויקטים שהפיקה את הכנס.

דני לוי ויניב פיינשניידר. רונית מטיאס,
דני לוי ויניב פיינשניידר/רונית מטיאס
רונית רוזן, עינת פורטוגלי,  בר אמיתי. רונית מטיאס,
רונית רוזן, עינת פורטוגלי ובר אמיתי/רונית מטיאס
seperator

מדען השנה

פרופ׳ אמנון שעשוע. אינטל העולמית,
פרופ' אמנון שעשוע מקבל את הפרס/אינטל העולמית

האגודה למדע וטכנולוגיית הדמיה הביעה את הוקרתה לפרופסור אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי וסגן נשיא בכיר באינטל העולמית והעניקה לו את פרס מדען ההדמיה האלקטרונית של השנה. שעשוע קיבל את פרס מדען ההדמיה האלקטרונית של השנה מהאגודה מידי רדקה טזאור, מדען מחקר באינטל ויו"ר הנכנס של סימפוזיון IS&T השנתי. שעשוע קיבל את הפרס על "תרומתו המכריעה בתחום הראייה הממוחשבת ולמידת מכונה ועל קידום נהיגה אטונומית והתקני סיוע לבישים עבור כבדי ראייה". הפרס הוענק במהלך הסימפוזיון השנתי של IS&T שנערך בסן פרנסיסקו. פרופ' שעשוע גם נשא את ההרצאה המרכזית באירוע.

seperator

החיים בסרט

טדי שגיא ויעל נזרי. אור גפן,
טדי שגיא ויעל נזרי/אור גפן

המפיק-שחקן-במאי ישראלי-הוליוודי, דני A , ערך בצוותא בתל אביב הקרנה פרטית לסרטו החמישי MOB TOWN שיוקרן בארה"ב.

דני איי. ליאת ושלום מוליוב. אור גפן,
דני A ליאת ושלום מוליוב/אור גפן

צפו ושתו יין יקב דלתון: בילי ואלכס הרוני, בעלי היקב; איש העסקים טדי שגיא וזוגתו יעל ניזרי; ליאת ושלום מוליוב, מבעלי קבוצת MGS; משה וגלי זילברשטיין, מבעלי KIDS KEDS .

seperator

ערב מחשמל

אבינועם כהן, אילנית גריוביץ ברגר, פיני כהן. סטודיו אלד,
אבינעם כהן, אילנית גריוביץ' ברגר ופיני כהן/סטודיו אלד

פיני כהן, מנכ"ל ברימאג, פתח בקניון עופר סירקין יריד מכירות ענק של מותגים בינלאומיים, ביניהם: קנווד, דה-לונגי, בייביליס, LG, כרומקס, הובר, בראון, גרץ, בקו ועוד. כהן אמר כי בתחילת פברואר תיפתח תערוכה שתחשוף את כל החידושים, המגמות והטרנדים של מוצרי החשמל ל-2019.

שלומי ברק, אילנית גריוביץ ברגר, אבינועם כהן, פיני כהן. סטודיו אלד,
שלומי ברק, אילנית גריוביץ' ברגר, אבינועם כהן ופיני כהן/סטודיו אלד

אבינועם כהן, סמנכ"ל השיווק, סיפר שנבדקת אפשרות שמרקו כרונו-נציג בכיר של חברת CANDY - יצרנית מותגי החשמל יגיע לתערוכה. אילנית גריוביץ'-ברגר מנכ"לית הקניון עשתה סיפתח ורכשה מקרר LG 4 דלתות ב-9,000 שקל.

seperator

לא לאלימות

עדן הופמן שרון רוזנברג. רונית מטיאס,
עדן הופמן ושרון רוזנברג/רונית מטיאס

ב"בית השמחות" בתל אביב נערך אירוע הזדהות עם המאבק באלימות נגד נשים שהובילו מגזין "לאשה" בשיתוף חברת הקוסמטיקה KB PURE ורדיו תל-אביב. באירוע הושק אתר ייעודי שמטרתו הקניית כלים לחינוך נגד אלימות. המוזמנות ענדו על היד סרט בד כתום המופץ בעולם ביוזמת ארגון הנשים של האו"ם ומסמל עתיד מזהיר וחופשי מאלימות נגד נשים ונערות.

מוטי רייפ ודניאלה בסל. רונית מטיאס,
מוטי רייפ ודניאלה בסל/רונית מטיאס

את האירוע הנחתה השחקנית רונית יודקביץ', וקובי ברוך, מייסד KB PURE, הציג את תוכנית ההכשרה אותה עברו מאות קוסמטיקאיות החברה, במטרה לזהות סימנים המעידים כי ייתכן ומטופלת שלהן חווה אלימות והכוונתה לגורמים מקצועיים.

ירדן הראל ומירי מיכאלי. רונית מטיאס,
ירדן הראל ומירי מיכאלי/רונית מטיאס

היו וענדו: מרים נופך מוזס, עורכת אחראית מגזין לאשה; דפנה לוסטיג ומיה דגן המגישות יחד תוכנית ברדיו תל-אביב, ומציבות עצמן בחזית המאבק נגד אלימות כלפי נשים ואימהות; יעל חולדאי, אשת ראש העיר; מגישות הטלוויזיה מירי מיכאלי ולירון וייצמן; אשת העסקים נורית דאבוש; גילה אשרת, יו"ר ויצ"ו ישראל; המפיק מוטי רייפ ויד ימינו דניאלה בסל; השחקנית אוולין הגואל; הילה ורני רהב, בעלי רהב תקשורת.

באירוע הוצב קיר עליו חתמו המוזמנות, כשכל חתימה מהווה תרומה שתועבר בשם "לאשה" לעמותת "ל.א. לאלימות נגד נשים".

seperator

יינות וליהנות

משה והניה נור, ליאורה בירנהק, רחלי ושמואל עטייה, ארז ואורית סיניבר. רונית מטיאס,
משה והניה נור, ליאורה בירנהק, רחלי ושמואל עטייה, ארז ואורית סיניבר/רונית מטיאס

לרגל חגיגות 170 שנה ליקב הפרימיום 1848 נערך במלון סטאי ביפו אירוע שכלל השקה של יין ה-GRAND REZERVE מכירה פומבית של בקבוקים ממוספרים שהכנסותיה לבית השאנטי, ארוחה של השף יהודה עמר, טעימת יינות, והרצאה של השף אביב משה.

גלית פרבר, יהודה עמר , גלית שרבט. רונית מטיאס,
גלית פרבר, יהודה עטר וגלית שרבט/רונית מטיאס

שתו ונהנו: יוסי שור, מבעלי היקב; רחלי ושמואל עטייה, מבעלי עטייה נכסים; ליאורה בירנהק, בעלת מפעל מנעמים; עו"ד אורית מור-סיניבר ובעלה פרופ' ארז סיניבר; הפעילות החברתיות גלית שרבט וגלית פרבר.

seperator

יופי אורגני

חזי חממה, עופר לוי, אורי בילט, דרור פאר, ניצה בילט, הרצליה אשכנזי, דני לוזון ואריק אנקור. יח"צ,
חזי חממה, עופר לוי, אורי בילט, דרור פאר, ניצה בילט, הרצליה אשכנזי, דני לוזון ואריק אנקור/יח"צ

עו"ד אריק אנקור, מנכ"ל ובעלים משותף עם קבוצת בהרי בחברת Elemin Cosmetics, השיק במסעדת קלארו, את מותג הטיפוח The Organic Hemp Line - סדרת מוצרי טיפוח אורגנית, המבוססת על תמצית שמן הקנאביס, שתשווק ב-240 סניפי רשת סופר-פארם בפריסה ארצית. קנור אמר כי מדובר בסדרה ראשונה בעולם המציעה במוצר אחד 3 אלמנטים המבוקשים ביותר בעולם הקוסמטיקה: מוצרים אורגניים באחוזים מהגבוהים ביותר שקיימים בתעשייה, מאושרים ע"י Ecocert-cosmos, מרכיבים טבעיים ותמצית שמן קנאביס.

במשיקים: דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם; הרצליה אשכנזי, מנהלת סחר ושיווק קוסמטיקה וחזי חממה, סגנה; עופר לוי, סמנכ"ל סחר ושיווק; ניצה בילט, מנכ"לית ובעלים לילית קוסמטיקס; אורי בילט, סמנכ"ל סחר ומכירות; איש העסקים דרור פאר-שותף עסקי במותג.

seperator

בידור ישראלי

דניאל, רינת ומורן כוזהינוף. רונית מטיאס,
דניאל, רינת ורוני כוזהינוף/רונית מטיאס

במלון הרודס תל-אביב הושק האתר "ישראל בידור" שמובילים דוד סער, בעל עמוד אינסטגרם עם למעלה מרבע מיליון עוקבים ואחיו שלמה. האתר החדש ירכז את כל התכנים החמים והמעניינים בעולם הבידור בישראל.

דוד סער , מיכל צ'רבינסקי, שלמה סער. רונית מטיאס,
דוד סער, מיכל צ'רבינסקי ושלמה סער/רונית מטיאס

רשת הרהיטים הצעירהURBAN בבעלות משפחת איתני נתנה חסות לאירוע, ואבזרה את מתחם האירוע עם פריטי עיצוב מדליקים.

בבידוריים: רינת כוזהינוף, מבעלי פרויקט בראשית וילדיה מורן ודניאל; ח"כ אורן חזן; מיכל צ'רבינסקי מנהלת השיווק רשת URBAN ; השדרנית אופירה אסייג; מירי סער, האימא הגאה.

seperator

הדובדבן שבקצפת

גדי סוקניק , ארבל שירן. מורג ביטון,
גדי סוקניק וארבל שירן/מורג ביטון

רשת "ניצת הדובדבן" פתחה במרכז "טופ דן" בתל אביב, את הסניף ה-5 של הרשת בת"א וה-41 בפריסה הארצית. ארבל שירן, מנכ"לית הרשת סיפר כי הסניף נפתח בהשקעה של כמיליון שקל. איש הטלוויזיה גדי סוקניק, פריק מוצרי בריאות וצמחונות, קפץ לטעום ושמע על העירכות הרשת לקראת ט"ו בשבט.

seperator

נקניקיות או לא להיות

יניב ברנור טום אביב אלי זוגלובק יעל זוגלובק ועמי זוגלובק. סיון פרג',
יריב ברנור, טום אביב, אלי זוגלובק, יעל זוגלובק ועמי זוגלובק/סיון פרג'

אלי זוגלובק, יו"ר, מנכ"ל ודור שלישי למשפחת זוגלובק, השיק במתחם M&H את סדרת שרקוטרי - מוצרי בקר ואווז למעדניות תחת "ריינהולד'ס" - מותג הפרימיום של זוגלובק - שנה לאחר השקת הנקניקיות על בסיס מתכון של סבא ריינהולד זוגלובק, שהקים את החברה לפני מעל 80 שנה.

זוגלובק אמר כי הסדרה היא מחוות כבוד לסבא, שהיה חלוץ בפיתוח מוצרי בשר כשרים, והודה ליניב ברנור מהמיטמרקט שעזר להתאים אותם לטרנדים קולינריים. את ההשקה ילווה קמפיין בהובלת השף טום אביב.

seperator

משקיעים חברתיים

אסתר ברק לנדס ,ססיל בליליוס, יוני הרן וויקטור חגג. מקור רני רהב,
אסתר ברק לנדס, ססיל בליליוס, יוני הרן וויקטור חג'ג'/מקור רני רהב

אירנה גורבף, מנהלת תחום וויסקי בחטיבת האלכוהול של טמפו, הכריזה על הסטארט-אפ 'Village-in-a-box' של היזמים יוני הרן וויקטור חג'ג' כנציג הישראלי בתחרות העולמית THE VENTURE של וויסקי שיבאס ריגאל שתתקיים בחודש מאי באמסטרדם. הפרס הצפוי כמיליון דולר, והוא נבחר על-ידי צוות שופטים שכלל יזמים ואנשי עסקים בכירים שנרתמו לפרויקט במטרה לקדם את תחום השקעות החברתיות בישראל.

ביניהן: אסתר ברק לנדס, מנכ"לית ומייסדת חממת Nielsen Innovate; ססיל בליליוס, מייסדת ושותפה-מנהלת קרן אימפקט פירסט להשקעות טכנולוגיות-חברתיות ועוד.

seperator

בחזרה לעתיד

ענת אנגל יונה ברטל ואודי אנגל. מקור שרית ארדיטי,
ענת אנג'ל יונה ברטל ואודי אנג'ל/מקור שרית ארדיטי

חברי חוג ידידי מרכז פרס לשלום ולחדשנות בהנהלת יונה ברטל התארחו לסיור במרכז החדשנות של מרכז פרס לשלום שהושק החודש. האורחים סיירו בין 4 קומות המרכז, כשבקומת הסטארטאפ חיכה להם איש העסקים רפי מהודר - ממציא הטפטפות, שם התנסו בטעימת מזון העתיד - מעדני חגבים.

היו והתחדשו: איש העסקים אודי אנג'ל וזוגתו ענת כרם; איש העסקים יואב איגרא וזוגתו ציפי זרקין; טלי ואבי אנגל, מבעלי מסעדת פאסטל.

seperator

מעורב נצרתי

ניר אדרי רונן פלוט גלעד אלמוג רוחה אבקסיס. אסף לוי,
ניר אדרי, רונן פלוט, גלעד אלמוג ורוחה אבקסיס/אסף לוי

רונן פלוט, ראש עירית נצרת עלית; רוחה אבקסיס, מנכ"לית קניון עופר נצרת עלית; יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי - בעלי רשת ביגה, חגגו את פתיחת סניף הדגל הצפוני של רשת בתי הקפה BIGA שנפתח בהשקעה של 2.5 מיליון שקל במתחם הקניות עופר סנטר נצרת עלית עם הזכיין המקומי מאמון סארה. הסניף יפעל 7 ימים בשבוע.

seperator

בוקר פופולרי

אלרועי תורגמן, אבי ביטון, ירון עמיר. רונית מטיאס,
אלרועי תורג'מן, אבי ביטון וירון אמיר/רונית מטיאס

במסעדת "קפה פופולר" הפופולרית, הושקו על בראנץ' של השף אבי ביטון, דגמי המשקפיים של מותג היוקרה Phillip Plein, שימכרו בלעדית ברשת אופטיקנה סניף רמת אביב. אלרועי תורג'מן מנכ"ל הרשת וירון עמיר, סמנכ"ל השיווק, התנדבו לדגמן.

seperator

ערב בספוטניק

יאיר לוי, יזהר אפרתי. אמיר יעקובי,
יאיר לוי ויזהר אפרתי/אמיר יעקובי

יזהר אפרתי, מנכ"ל IBBLS, השיק בספוטניק בר את פרויקט Keep This Real שנוצר בהשראת Bulleit Whiskey, בין האמנים שלקחו בו חלק היו מעוז דהאן, עדי אולמנסקי, גיא פיטשון, אלכסנדר לחניש והצלם עידו איז'ק שתיעד.

באומנותיים: יאיר לוי סמנכ"ל שיווק IBBLS; עומרי רגב מנהל השיווק; אור קרפל, מנהלת תחום הוויסקי; ורני רונאל, מנכ"ל דה-פלוס.

seperator

אוכלים ומאדים

נלי תגר ועומר מילר. אור גפן,
נלי תגר ועומר מילר/אור גפן

דניאל אלפן, מנכ"ל חברת פיליפ מוריס, השיק במתחם האירועים שבע, את אייקוס 3, המוזמנים נהנו מארוחה של השף עומר מילר, הופעה של עברי לידר בשיתוף תומר מייזנר, ומוזיקה עם dj ג'ניה טרסול ושון דורון

שרון נהרי ודנה אביב. ניר פקין
שרון נהרי ודנה אביב/ניר פקין

בין המוזמנים: נלי תגר; ארבל קינן עם החבר החדש עדן יעקבסון; און רפאלי; ברק שמיר; רועי סנדלר וחברתו אמה איתן; פאולינה אלברשטיין; סתיו סטרשקו; נטע ריבקין; עברי לידר; שירז טל; שרון זליקובסקי; תומר טליאס; איב קורשיא; אור כהן אכד; דורין סגול; לי אלון; קרן גולץ; יערה פלציג; ללי הס; ויקי מקריאניס; שון בלאייש; ליאור דיין ואשתו רוני זילבר, עדן סבן ואדם טל .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully