וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך תשווקי את המונית הפמיניסטית

אלון גל

18.1.2019 / 0:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזינה שהקימה עסק למוניות המופעלות על ידי נשים שרוצה להתרחב

תיירת מזמינה מונית בחו"ל. ShutterStock
תופסת מונית/ShutterStock

מאזינה בשם נינה עלתה לשידור בתוכניתו של המאמן האישי אלון גל ברדיו 103FM וסיפרה על רעיון שעלה במוחה לאחר שבילתה עם חברותיה. "אני והבנות דיברנו על הצקות שנשים חוות במוניות, כך שהחלטתי להפעיל מונית בשם 'מונינה' לנשים, נערות וכל מי שרוצה מרחב בטוח חף מהצקות הנהגים".

נינה הבהירה שאמנם לא כל נהגי המוניות מציקים אבל "בכל זאת, הרבה פעמים קורה שבחורה נכנסת למונית והנהג מתחיל לשאול אותה מה היא עושה, איפה היא גרה ואם היא רווקה. מונית היא חוויה אינטימית עם חלונות סגורים ומוזיקת רקע וזו אווירה שיכולה להתפרש לא נכון.

"חברתי בת ה־60 סיימה משמרת באחת עשרה בלילה, עלתה למונית והנהג התחיל לספר לה 'איך נשים אוהבות את זה'. לכאורה, הוא לא דיבר עליה, אבל היא ישבה ובכתה כל הנסיעה", סיפרה נינה.

גל הודה כי אף פעם לא חשב על העניין הזה יותר מידי, אבל כעת מכשעלה הנושא - הוא מבין שקורים מקרים שיכולים להיות קצת לא נעימים או להגיע עד לכדי הטרדה - כמו במקרה של החברה.

אם כן, "מונינה" מחיפה נותנת שירות לנשים, נערות וכל מי שבוחר. כן - אפילו גברים. "אנחנו מסיעות גברים בשמחה ובאהבה, אבל כל הנהגות הן נשים. חשוב לי שכל מי שרוצה ליסוע במרחב בטוח תהיה לו את האופציה לכך".

כרגע מונה החברה בסך הכל 3 נהגות. "אין הרבה נהגות מוניות, הרי בשביל להרוויח כסף ממונית צריך לעבוד הרבה שעות, ולנשים יש גם בית לנהל. רוב נהגי המוניות שאני מכירה חוזרים הביתה בשביל לישון וקמים בחזרה לעבודה. אני - שאני גם נהגת מונית - חוזרת הביתה וצריכה לעשות כביסות ולבשל.

"חוץ מזה, הכביש הוא מרחב אלים ואולי בגלל זה אין יותר מדי נהגות מונית. רק אתמול שברו לי את החלון של האוטו", סיפרה וביקשה: "אשמח אם תעזור לנו להבין איך להשיג עוד עובדות. אנחנו אפילו מוכנות לפתוח קורס לנהגות מונית. חוץ מזה, אנחנו רוצות לגדול עוד ושיכירו אותנו יותר. לפעמים אין לנו עבודה בכלל".

"כל מי שמאזין (או קורא) מוזמן לחפש 'מונינה' בגוגל", אמר אלון, "אנחנו רוצים לתמוך ברעיון שלכם. לביאות שדואגות ללביאות אחרות. לא זו בלבד, הרי מדובר בסיפור מעניין למדי, כך שכדאי לך לפנות לגופי תקשורת נוספים ולשווק את המונית. כמו שאני מגיב לרעיון שלך - כל התקשורת תגיב כך", הבטיח גל.

לפנות לתוכניות בוקר

"אם תעשי עבודה נכונה ותפני לתוכניות בוקר, אני אומר לך שאתם אייטם מרתק שיעוטו עליו. כדאי שתכינו קומוניקט על מונינה ועל המשמעות שלה ושלחו לכל התוכניות. אם תצליחי להגיע לטלוויזיה - הוויזואליה תעשה עבודה טובה עבורכן. בנוסף, בגלל שאתן מקומיות, כדאי שתפנו לרדיו צפון ולעיתונות המקומית שמחפשת בכוח על מה לכתוב. אתם אייטם מגניב שמצטלם טוב. עם קצת השקעת אנרגיות וזמן, יכולה להיווצר לכם אחלה חשיפה. אתן יכולות ליצור לעצמכן תלבושת אחידה או להדביק פס ורוד לאורך המונית, כלומר להדגיש משהו בוויזואליה שלכן.

"כדאי לכן גם לפנות למובילות דעת קהל כאלו ואחרות ולבקש מהן עזרה בפרסום. הרי אם היום דוגמנית מעלה תמונה באינטסגרם בעודה מחזיקה מוצר טיפוח ומקבלת על התמונה אלפי שקלים, אין סיבה שהיא לא תירתם עבור היוזמה המבורכת הזאת ותעלה פוסט פרסום - בהתנדבות - על המונית הפמיניסטית הראשונה בארץ

"עם יותר נהגות על הכביש עולים הסיכויים שלנו לנסיעה יותר איכותית ונעימה", סיכם גל, "יש פה סיפור טוב, כך שעליכן לשווק את עצמכן ולפנות לזמרות, שחקניות, בלוגריות או אפילו לגל גדות", כן - לא פחות מהוונדרומן הכי מפורסמת בעולם, היא הרי "תשמח מאוד לפרסם את הסיפור הזה", אמר.

ובכן, כשתתקלו בפוסט של גדות או סלבריטאית אחרת על מונינה, זכרו איפה שמעתם על זה קודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully