וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל טיב טעם עדי כהן הוצא ל"חופשה מיידית"

שני מוזס

20.1.2019 / 13:04

לפי שעה הוא יוחלף על ידי בעלי השליטה ברשת, חגי שלום כהן, חתנו לשעבר של בעל השליטה, מסיים את תפקידו ברשת על רקע חילוקי דעות עם שלום

סניף טיב טעם. שי מכלוף
טיב טעם/שי מכלוף

מנכ"ל טיב טעם, עדי כהן, מסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה על רקע חילוקי דעות עם בעל השליטה חגי שלום - כך מדווחת היום החברה לבורסה. כהן, חתנו לשעבר של בעל השליטה בחברה הוצא ל"חופשה מיידית".

בהודעה שמפרסמת החברה היום (א') בשעות הצהריים, מדווח כי יו"ר הדירקטוריון, אהרון מידן, ויו"ר ועדת הביקורת של החברה, מר ראובן אבי-טל, קיבלו הודעת דואר אלקטרוני מידי כהן, לפיה, "קיימים חילוקי דעות בינו לבין מר חגי שלום", דירקטור ובעל השליטה בחברה, הכולל גם טענות על "התערבות בניהול החברה תוך כדי פגיעה במשטר התאגידי של החברה".

בעקבות פנייתו של כהן ולאור דחיפות הדברים, דירקטוריון החברה התכנס אמש לדיון דחוף. במסגרת דיון הדירקטוריון, שהתקיים, לפי החברה, בנוכחות חברי הדירקטוריון הבלתי נגועים בלבד, הוחלט כי טובת החברה מחייבת בירור נוסף של טענותיו של כהן, ולפיכך הוחלט "לזמנו בפני דירקטוריון החברה, בנוכחות החברים הבלתי נגועים בלבד, על מנת לאפשר לו זכות טיעון בטרם יקבל הדירקטוריון החלטות בנושא זה" .

ובנושא סיום כהונת עדי כהן כמנכ"ל החברה וזאת במקביל לתהליך בירור פנימי בחברה, וכן כי עד מועד קיום הדיון הנוסף והחלטה אחרת של דירקטוריון החברה כאמור כהן יצא לחופשה מיידית, כשחגי שלום, כאמור בעל שליטה בחברה, ימלא את מקומו בתפקיד המנכ"ל. עוד מפרטת טיב טעם כי "החברה עושה מאמצים כי הדיון הנוסף יתקיים עוד בשבוע זה".

  • עוד באותו נושא:
  • עדי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully