וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוניברסיטה בישראל שנותנת לכם פטור משכר לימוד ומלגה חודשית

בשיתוף אוניברסיטת בר-אילן, בשיתוף אוניברסיטת בר-אילן

13.2.2019 / 7:43

יש לכם ציונים גבוהים בתעודת הבגרות ובפסיכומטרי? תוכנית "אילנות" בחסות סגן הרקטור של אוניברסיטת בר-אילן מעניקה לסטודנטים מצטיינים לתואר ראשון פטור משכר לימוד, מלגת קיום חודשית, ליווי אקדמי אישי, חנייה בקמפוס ומגוון הטבות

חיי הסטודנטים תובעניים. רובינו צריכים לעבוד במקביל ללימודי התואר כדי לממן את שכר הלימוד, את שכר הדירה וכן, גם לבלות קצת עם החברים. המעבר שאנו עושים מחיי הצבא, מהשירות הלאומי, או מהטיול הגדול בחו"ל היישר למסגרת לימודים אינטנסיבית וגדושה, אינו מעבר קל... אבל, אם יש לכם בגרות מעולה והצלחתם בבחינה הפסיכומטרית, תעברו אותו בקלות ותהנו מתנאים הרבה יותר נוחים בלימודי התואר הראשון.

תוכנית "אילנות" מיועדת למצטיינים בעלי ציון פסיכומטרי 735 ומעלה וממוצע בגרות 110+. התוכנית מעניקה הטבות ייחודיות, שכל סטודנטית וסטודנט ישמחו לקבל ובהן: פטור משכר לימוד, מילגת קיום חודשית, ליווי אקדמי אישי, סדנאות העשרה וחנייה בקמפוס (לבעלי מכונית הרשומה על שמם). בנוסף, הסטודנטים משתתפים בסמינר העשרה מרתק הכולל הרצאות מתחומי עניין שונים.

תוכנית "אילנות" מאפשרת לכם ללמוד בכל פקולטה ומחלקה בה תבחרו, בין אם מדובר במדעים מדויקים או במדעי היהדות או הרוח. די בכך שהציון המשוקלל בבגרות והציון בבחינה הפסיכומטרית יענו לדרישות התוכנית כדי להתקבל. אין צורך לעבור ראיונות או וועדות. המלגה היא בחסות סגן הרקטור ומנוהלת בלשכתו.

בשנים האחרונות הכפילה התוכנית את מספר המשתתפים בה. הסטודנטים מצדם מחויבים ללמוד תכנית לימודים מלאה בכל שנה ולשמור על ממוצע ציונים משוקלל 90 ומעלה בכל סמסטר, כדי להמשיך ולהשתתף בתוכנית.

רוצים לראות מקרוב? תכנית "אילנות" באוניברסיטת בר-אילן

תכנית אילנות למצטיינים של אוניברסיטת בר-אילן. חן דמארי,
סטודנטים מצטיינים שמשתתפים בתכנית "אילנו" באוניברסיטת בר-אילן/חן דמארי

"מודה על היכולת להשקיע את זמני בהצטיינות בלימודים"

"זכיתי להשתתף בתכנית "אילנות" במשך לימודיי לתואר ראשון במשפטים במשך שלוש שנים וחצי. אין ספק, כי התכנית, על כל רבדיה, סייעה לי רבות", מספר משה פוקס, "הטבות אלה תורמות משמעותית לסטודנט המבקש להצליח בלימודים. בנוסף, תמיד קיבלתי מענה מהיר, יעיל ואדיב בכל פנייה".

"אחרי שלוש שנים מיוחדות מאד באוניברסיטת בר-אילן, אני חש רגשות של הכרת תודה כלפי האוניברסיטה בכלל וכלפי תוכנית "אילנות" בפרט" מוסיף יהושע פרדז', בוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה, "אני מודה על היכולת להשקיע את זמני בהצטיינות בלימודים, ולהרחיב אופקים אף מעבר להם - כל זאת בזכות התמיכה הכלכלית והליווי המקצועי והאקדמי שהמלגה מאפשרת. הקשר החם והרציף עם צוות התוכנית גם הוא לא מובן מאליו".

"מעבר למלגה הכספית, מעבר ללווי האקדמי ואפילו מעבר לחניה בקמפוס, מדובר בהרגשה של תמיכה. תמיד היה למי לפנות", מסכם גילעד ראש, בוגר הפקולטה להנדסה, "אני שמח על הזכות שניתנה לי להשתתף בתוכנית וממליץ לכל אחד לעשות את המאמצים להיכנס אליה".

בשיתוף אוניברסיטת בר-אילן, בשיתוף אוניברסיטת בר-אילן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully