וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: לומדים על עתיד הטלוויזיה

רונית מטיאס

27.1.2019 / 11:48

וגם: קולקציות חדשות לאדידס, חגיגת יום הולדת במגדלי אקירוב, המרכז הבינתחומי בהרצליה מנצח ומה קרה לחולצה האהובה של עינת שרוף

הטלוויזיה לאן

רותם דולב, אמיר וייס, גל תורג'מן, עומר ניצני, אורן רוזמן, עמית שגיא, שלי תשובה ואלכסנדר מוג. יח"צ,
רותם דולב, אמיר וייס, גל תורג'מן, עומר ניצני, אורן רוזמן, עמית שגיא , שלי תשובה ואלכסנדר מוג/יח"צ

פירמת הייעוץ וראיית החשבון דלויט, ערכה ב"קומה הרביעית" בתל אביב כנס בנושא "עתיד הטלוויזיה והווידאו". אלכסנדר מוג, מומחה אסטרטגיה גלובלי בשוק הטכנולוגיה והמדיה בדלויט, הציג דו"ח תחזיות אודות עתיד הטלוויזיה והווידאו ל- 2030 ונערך פאנל בו הוצגו 4 תרחישים עתידיים לשוק הטלוויזיה העולמי וניתוח השוק הישראלי.

החכימו: שלי תשובה, שותף בחטיבת הייעוץ האסטרטגי ומוביל מגזר הטכנולוגיה, המדיה והתקשורת בדלויט ורותם דולב, דירקטורית בחטיבת הייעוץ האסטרטגית ומובילת סקטור הטכנולוגיה; עמית שגיא, סמנכ"ל שיווק קבוצת ZAP; אורן רוזמן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי ברשת; עומר ניצני, סמנכ"ל מכירות מאקו; אמיר וייס, מנכ"ל מקאן דיגיטל; גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה.

seperator

בוקר בריאות

עופרה רייף שמלצר ומגי הלפרין. רונית מטיאס,
עופרה רייף שמלצר ומגי הלפרין/רונית מטיאס

ליאת מוליוב, מבעלי אדידס ישראל, השיקה בסניף אדידס בקניון רמת-אביב את הקולקציה החדשה בעיצוב מעצבת העל סטלה מקרתני. מוליוב הפיקה את האירוע בסימן בריאות והעצמה נשית, התואמים את האג'נדה של מקרתני.

ליאת מוליוב, דוד בן משה ושרון דוראני. שוקה כהן
ליאת מוליוב, דוד בן משה ושרון דוראני/שוקה כהן

באופנתיים: דוד בן-משה, מנכ"ל הקניון, שקפץ לברך רגע לפני שהחל במרתון פגישות; עו"ד מגי הלפרין; עופרה רייף-שמלצר, מבעלי קבוצת שלמה סיקסט; האומנית ורד רוזן; לאה שנירר, בעלת פילאטיס פיתוח; החברות אורנה דץ, מרינה קבישר שרון דוראני.

לאה שנירר, ליאת מוליוב, מרינה קבישר. רונית מטיאס,
לאה שנירר, ליאת מוליוב ומרינה קבישר/רונית מטיאס
seperator

אופים ונהנים

יאיר רוזן תום פרנץ. רונית מטיאס,
יאיר רוזן ותום פרנץ/רונית מטיאס

יאיר רוזן, מנכ"לBSH ישראל, יבואנית קונסטרוקטה, פשט את חליפת העסקים, לבש סינר ובא לבקר בסדנת אפייה שערך השף תום פרנץ באווירת טו בשבט באולם התצוגה של החברה בהרצליה. בתפריט: לחם, מאפים וגרונולה אישית.

פרנץ לימד להכין לחם פירות גרמני, פאסטיה עם גבינות ופירות יבשים, וגרנולה. פרנץ סיפר כי שב מגרמניה, שם צילם שני סרטים דוקומנטריים. היה טעים.

seperator

חגיגה בדירה

הדסה פתאל, בת שבע בובליל עדה אושרת. רונית מטיאס,
הדסה פתאל, בת שבע בובליל ועדה אושרת/רונית מטיאס

בת-שבע בובליל, מבעלי קלאב הוטל, חגגה יום הולדת 52 בביתה במגדלי אקירוב. המוזמנות נהנו מארוחת בוקר של קייטרינג קייטריטה של ריטה והודיה קטרי, נגנים, והזמרת שרון חזיז שסחפה את כולן בריקודים.

היו ובירכו: הדסה פתאל, מבעלי אלפא נדל"ן; מיכל פורר מניאופארם; עליזה יפו, יו"ר אגודת ידידי האופרה הישראלית; עו"ד אורית מור סיניבר; רחלי עטייה מעטייה נכסים; הניה נור מקבוצת נור; עדה אושרת; יעל רב-הון, לשעבר מנכ"לית אבוט; דליה מנטבר, האישה והפילאטיס; הילה רהב.

seperator

טועמים בגדול

טום אביב, ליאור אשכנזי, שגב משה. אלירן אביטל,
טום אביב, ליאור אשכנזי ושגב משה/אלירן אביטל

ליאור אשכנזי, מנכ"ל שרונה מרקט, השיק את ארוחת הטעימות הגדולה של תל אביב Taste Of Sarona Market.

היו וטעמו: ארז אייזנברג, סמנכ"ל שיווק שרונה מרקט; רוני כרמל, מנהלת השיווק ואפרת אנזל היועצת הקולינרית; השפים שגב משה, טום אביב וג'קי אזולאי.

seperator

מה שבסביבה

ענת טל_רונן אהרון_אלי אברמוב_גו קרקוסקה ודר מיקי הרן. נדב קרלינסקי,
ענת טל, רונן אהרון, אלי אברמוב, גו קרקוסקה וד"ר מיקי הרן/נדב קרלינסקי

במהלך נאום שנשא שר האנרגיה, ד"ר יובל שטייניץ, בכנס סביבה 2050 במלון הילטון ת"א, התפרצו פעילי סביבה עם שלטים, צעקו ומנעו ממנו לנאום. השר השיב כי רק בישראל אפשר להקים סטארט-אפ מוזר של שומרי פחם שמקדשים את הפחם והסולר ומתנגדים לגז טבעי, חדשנות ישראלית במיטבה ולסטארט אפ הזה אנחנו לא נכנע.

היו ולמדו: יקי קווינט, יו"ר רשות החברות; ישר בן-מרדכי, מנכ"ל קבוצת בזן; רונן אהרון, מנכ"ל ABB ישראל; ג'ו קרקוסקה, סמנכ"ל תפעול גלובלי בקבוצת אדמה; עו"ד ד"ר דוד תדמור שותף מנהל תדמור לוי; חן הרצוג, הכלכלן הראשי של BDO ; גלית כהן, סמנכ"לית המשרד להגנת סביבה; ענת טל נשיאת חטיבת מוצרים תעשייתיים בכיל; משה לחמני מנכל שיכון ובינוי; אילן בן סימון מנכ"ל ורידיס; ד"ר גלעד גולוב, מנכ"ל החברה לשירותי איכות הסביבה.

seperator

פתרון המשכנתאות

מיכל אולניק, דניאל זטורנסקי, אייל פרקש, שמעון אלקבץ, רונן בן בסט, אופיר גולומבק וארבעת הזוכים ירדן שכטר, תומר לנדסמן, עדי גרוטס וגל פנטו. יח"צ,
מיכל אולניק, דניאל זטורנסקי, אייל פרקש, שמעון אלקבץ, רונן בן בסט, אופיר גלומבק, ירדן שכטר, תומר לנדסמן, עדי גרוטס וגל פנטו/יח"צ

המרכז הבינתחומי הרצליה זכה בתחרות האוניברסיטאות השנתית של Accenture - חברת ייעוץ גלובלית מהגדולות בעולם, עם פתרון מבטיח לעולם המשכנתאות.

התרגשו: שמעון אלקבץ, מנכ"ל Accenture; מיכל אולניק, מנהלת מגזר; אייל פרקש, מוביל טכנולוגי; אופיר גולומבק, מנהל המגזר הפיננסי; דניאל זטורנסקי, מייסד PowToon; ישראל רונן בן-בסט מאגף האסטרטגיה של בנק לאומי. הזוכים: ירדן שכטר, תומר לנדסמן, עדי גרוטס וגל פנטו.

seperator

סוף טוב

קלוד ממריס עינת שרוף ענבל טרופ קירש. רונית מטיאס,
קלוד ממריס, עינת שרוף, ענבל טרופ קילש/רונית מטיאס

ענבל טרופ-קירש, סמנכ"לית שיווק עוף-טוב, וקלוד מרירס, סמנכ"ל סחר ומכירות, השיקו על סדנת בישול בסטודיו לבישול בתל-אביב, שתי סדרות חדשות של מוצרים ביתיים. בעוד האורחים עסוקים בשיפוד דגים וערבוב תבשילים, הגיעה למקום עינת שרוף, הפרזנטורית של המותג שהפשילה שרוולים, עזרה בצילחות ובהגשה והבטיחה לספק מתכונים.

כשהביטה שרוף על הפוסטר בו היא מככבת סיפרה כי מאוד אהבה את החולצה הלבנה שההפקה הביאה לה ובסוף יום הצילומים היא קיבלה אותה במתנה, רק שכשכיבסה אותה שמה אותה במכונה עם חולצה אדומה שהורידה צבע וצבעה את החולצה ועכשיו היא נלחמת להחזיר לחולצה את הצבע המקורי. לסיום טעמו המוזמנים מנות יצירתיות מהמוצרים החדשים.

seperator

בליזר מתחתן

טיטי איינאו, קרין סנדלר, ישראל אוגלבו. רונית מטיאס,
טיטי איינאו, קרין סנדלר, וישראל אוגלבו/רונית מטיאס

מגזין בלייזר השיק את עונת החתונות באירוע ב"קמילו" בתל אביב, בשיתוף GREY GOOSE ומותג הבישום "רושאס מוסטאש". שחקנים שגילמו את הורי החתן והכלה קיבלו את האורחים שנהנו מארוחת-ערב, עמדות צילום ותוכנית אומנותית שכללה את כוכבי האינסטגרם המאורסים אלעד לוי וליהי בנין עם שירם "לאבד שליטה", ומופע "הפרויקט של רביבו".

איחלו מזל-טוב: איציק לוי, מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה ומיכל מגן, מנהלת השיווק, שהשיקו במקום את הבושם החדש של רושאס; ירדן ויזל ושגיא ברייטנר,שהנחו את הערב; הדוגמנית נועה בני, המככבת לראשונה על שער המגזין; ישראל אוגלבו זוכה האח הגדול וזוגתו קארין סנדל; הדוגמנית טיטי איינאו. מזל-טוב.

seperator

חוברים ומשתפים

דוד סגל ובועז פרקש. מקוא אייטם מדיה,
דוד סגל ובועז פרקש/מקוא אייטם מדיה

בועז פרקש, סמנכ"ל מוצר בסייסנס, חברת הטכנולוגיה הגלובלית, ודוד סגל, מנכ"ל אופיסופט, חברת האנליטיקה, חגגו שיתוף פעולה חדש בכנס BI בהשתתפות ליאור צורף, חוקר ומחבר הספר המוח המשותף ומומחה בתחום חכמת ההמונים. סגל אמר שהוא שמח לחבור לחברה חדשנית כמו סייסנס ומאמין כי השת"פ יפתח לשתי החברות שווקים חדשים וירחיב את יכולותיהן הטכנולוגיות עבור הלקוחות. פרקש ענה כי כחברה הדוגלת בחדשנות ופיתוח מוצרי אנליטיקה מתקדמים הם יודעים שאופיסופט היא פרטנרית טובה להבאת בשורת סייסנס לארגונים נוספים.

עוד שבת של כדורגל

דנה הירשברג, אבי נימני, אריקה סולומון. מקור וילדר,
דנה הירשברג, אבי נמני ואריקה סולומון/מקור וילדר

כוכב הכדורגל אבי נימני נבחר על-ידי לשכת עורכי הדין לשמש מומחה ויועץ כדורגל של מועדון "אקסטרה ממברס" - מועדון הצרכנות של לשכת עורכי הדין, לשכת רו"ח ולשכת יועצי המס. נימני ילווה קבוצות עורכי דין בחבילות כדורגל בחו"ל יפרשן, ידריך וירצה בנושא.

הנסיעה הראשונה תהיה בחודש מרץ למשחק ליגת האלופות של ברצלונה נגד ליאון, שם יפרשן, ידריך במוזיאון הכדורגל בקאמפ נואו וירצה בנושא "תבונות והכוונה בדרך להצלחה". עו"ד אריקה סולומון, מנכ"לית המועדון, ועו"ד דנה הירשברג, היועצת האסטרטגית, הצטלמו למזכרת.

seperator

משמרים מורשת

בועז דקל, דודו בן בעש''ט, שי אלבז, זאב אלמוג. מורג ביטן.,
בועז דקל, דודו בן בעש"ט, שי אלבז וזאב אלמוג/מורג ביטן.

הנהלת המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל ומשפחת דקל ערכו בבית הפלמ''ח בתל-אביב אירוע במלאות 11 שנים לפטירת יהודה דקל ולהשקת ספרו החדש של ד''ר מרדכי נאור ''הכ''ג שליחות עלומה'' על העלמות כ''ג יורדי הסירה. תת אלוף שי אלבז סגן מפקד חיל הים בירך בשם חיל הים וציין כי הכ''ג נחשבים למניחי היסוד ללוחמה וחבלה ימית ובעקבותיהם קמו הפלי''ם ושייטת 13.

נכחו: איש העסקים בועז דקל, יו''ר הספרייה ע''ש יהודה דקל, האלוף דודו בן בעש''ט, מפקד חיל הים ויו''ר עמותת חיל הים, האלוף זאב אלמוג מפקד חיל הים לשעבר.

seperator

העולם התחתון

יובל ברגמן ואייל יקיר צילום יחצ. מקור עליזה וניצן,
יובל ברגמן ואייל יקיר/מקור עליזה וניצן

אייל יקיר, מנכ"ל חברת אקספוז, הזמין קניינים ובעלי חנויות למשרדי החברה בקיסריה והציג בפניהם את קולקציית קיץ 2019, אקספוז מתמחה בבגדי-ים, הלבשה תחתונה והלבשת בית.

seperator

בקטנה

+יעקב (לוקסי) לוקסנבורג, יו"ר ובעלים סאני תקשורת, ומשה פרי המנכ"ל, חגגו סיום והתחלת שנת פעילות חדשה עם ארוחת ערב בחדר הגביעים הסודי של מכבי תל-אביב בהיכל מנורה, הופעה של אייל גולן ומשה פרץ. ללוקסנבורג היתה סיבה למסיבה - הדו"ח המצוין שיצא לבורסה בו דיווחה סאני תקשורת על זינוק של 50% ברווח השנתי הצפוי ואמר לעובדים שהם הכוכבים של סאני, כי כל אחד שותף להצלחה ב-2018 והבטיח כי 2019 תהיה שנה רוויות השקות כשבראשן סמסונג S10. נשמע מבטיח.

+ בקהילה הגברית בוועידת דאבוס בשוויץ המתקיימת בימים אלה, בלטה ד"ר סמדר איצקוביץ', ראש האגף לפיתוח תעשייה וחדשנות בעיריית אשדוד ומייסדת עמותת Israel livinig lab, שחשפה בוועידה מיזם חדשני ושיתופי שמחבר בין גופי מחקר מובילים כמו אוניברסיטת MIT וחברות ענק כמו ג'נרל מוטורס שמטרתו להפוך את ערי העולם לחכמות ולהוריד לאפס את מספר ההרוגים והנפגעים בתאונות דרכים. גאווה.

+פירמת עוה"ד הגלובלית DLA PIPER, בשיתוף חברת הייעוץ הכלכלי PwC ישראל, ערכו כנס בנושא עשיית עסקים בפולין. באירוע הוצגה שורת מענקים שמנים והטבות מס ליזמים ישראלים שיעבירו את מרכזי הפיתוח שלהם למדינה. שגריר פולין לישראל, מארק מגיירובסקי אמר שהרושם הראשוני בפולין גובר תמיד על ציפיות המבקרים, לעבוד ולחיות בפולין זה לא רק מהנה אלא גם רווחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully