וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריסון מוכרת את מיה לקרן ברידג'פוינט ב-260 מיליון דולר

גיא בן סימון

28.1.2019 / 9:17

שרי אריסון ממשיכה בהליך יציאתה מהשקעות בישראל: כשבועיים לאחר מכירת חברת המלח, אריסון מוכרת את חברת המים הבינלאומית מיה מיה היא הבעלים של Indaqua - תאגיד מים בפורטוגל המספק מים ליותר מ-600 אלף תושבים

שרי אריסון. אורי לנץ
שרי אריסון/אורי לנץ

קרן ההשקעות הבינלאומית ברידג'פוינט (Bridgepoint) חתמה על הסכם לרכישת חברת המים הבינלאומית של אריסון השקעות מיה בכ-260 מיליון דולר.

מיה הוקמה על ידי שרי אריסון באמצעות זרוע ההשקעות של קבוצת אריסון בשנת 2008. החברה מתמחה בייעול מערכות מים אורבניות ומעניקה פתרונות מתקדמים לתאגידי מים עירוניים ברחבי העולם. מיה היא הבעלים של Indaqua - תאגיד מים בפורטוגל המשרת שבעה תאגידים שונים באזור צפון-מערב פורטוגל, על פני שטח של אלף קילומטרים רבועים. התאגיד מספק מים ליותר מ-600 אלף תושבים.

המהלך של אריסון מגיע כשבועיים בלבד לאחר מכירת חברת מלח הארץ במחיר נמוך מהמבוקש, של 160 מיליון שקל בלבד לעומת 300-200 מיליון שקל שציפתה אריסון לקבל. גם מכירת מלח הארץ, וגם מכירת חברת המים, מהווים חלק מהליך יציאתה של אריסון מהשקעות בישראל. אשתקד השלימה אריסון את מכירת שיכון ובינוי לנתי סיידוף תמורת יותר מ-1 מיליארד שקל, לצד הליך מימוש החזקתה העיקרית, מניות פועלים בשווי של כ-7 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully