וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר האוצר משה כחלון נפגש עם בכירי חברת אורקם

29.1.2019 / 9:03

השר ביקר במשרדי החברה בירושלים ונפגש עם מייסדיה פרופסור אמנון שעשוע וזיו אבירם ועם בכירים נוספים. השר אמר שישקול לסבסד את המכשיר של אורקם באמצעות משרדו לקהילת לקויי הראייה. "חברת אורקם תורמת רבות בפיתוחיה לכלכלה ולמשק הישראלית ומהווה גאווה רבה למדינה"

משה כחלון וזיו אבירם. יח"צ אורקם,
משה כחלון וזיו אבירם/יח"צ אורקם

שר האוצר משה כחלון ביקר במשרדי חברת אורקם הישראלית בירושלים ונפגש עם מייסדי החברה פרופסור אמנון שעשוע, זיו אבירם וחברי הנהלה בכירים נוספים. הביקור התקיים בהמשך לפגישת אבירם עם השר בוושינגטון לפני כחודשיים שם הציגו את המכשיר החדשני של חברת אורקם, OrCam MyEye 2.0 גם בפני שר האוצר האמריקאי.

השר התעניין רבות במשתמשים במוצר, בשביעות הרצון מהמכשיר ומהפיילוטים הקיימים כיום ואמר כי ייבחן אופציה לסבסוד המכשיר המהפכני לעיוורים וכבדי ראייה על ידי משרד האוצר. "מדובר במכשיר מהפכני וחדשני אשר אין לי ספק כי הינו משמעותי וחשוב לאוכלוסיית העיוורים ולקוי הראיה. חברת אורקם תורמת רבות בפיתוחיה לכלכלה ולמשק הישראלית ומהווה גאווה רבה למדינה" אמר כחלון.

אבירם סיכם את הביקור ואמר: "שמחנו לארח את שר האוצר משה כחלון במשרדינו בירושלים. היה לנו חשוב להציג בפניו את משימתנו להעצים אנשים בעלי לקות ראייה, עיוורון וקשיי קריאה, כולל דיסלקציה או אלה שחווים עייפות בקריאה, ללמוד, לעבוד ולחיות את חייהם במידה גבוהה יותר של עצמאות". אבירם הוסיף כי: " משתמשים רבים ברחבי העולם כבר אימצו את הטכנולוגיה של אורקם. אורקם תמשיך לחדש ולתרום לאנושות באמצעות פיתוח של טכנולוגיה פורצת דרך בתחום הראייה המלאכותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully