וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ני"ע עוצרת את האופציות של אהוד ברק באינטרקיור?

גלי וינרב

31.1.2019 / 8:56

חברת הקנאביס אינטרקיור הודיעה על דחיית אסיפת בעלי המניות שהייתה אמורה להתקיים היום, אשר נועדה לאישור השקעה בחברה ותנאי העסקה של נושאי המשרה, בהם היו"ר אהוד ברק והמנכ"ל אלכס רבינוביץ' הסיבה לדחייה היא הערות שרשות ני"ע מעוניינת לשלב בדוח הזימון

אהוד ברק לראיון אישי אחד על אחד עם יעקב אילון באולפן וואלה ניוז. ראובן קסטרו
אהוד ברק/ראובן קסטרו

חברת הקנאביס אינטרקיור , שכבר נשקה אתמול (ד') לשווי של כמעט מיליארד שקל, הודיעה על דחיית אסיפת בעלי המניות שהייתה אמורה להתקיים היום. האסיפה נועדה לאישור השקעה בחברה ותנאי העסקה של נושאי המשרה, שביניהם יו"ר החברה אהוד ברק והמנכ"ל אלכס רבינוביץ'. הסיבה לדחייה היא הערות שמעוניינת רשות ניירות ערך לשלב בדוח הזימון.

אינטרקיור דיווחה כי דוח הזימון המעודכן יפורסם ככל הנראה ביום שני הקרוב, ואז אפשר יהיה לראות אילו רכיבים בדוח המקורי ביקשה הרשות לתקן או להבהיר.

רשות ניירות ערך החלה בחודשים האחרונים להתערב בדיווחים של חברות הקנאביס בבורסה בתל-אביב, כך שנדיר לראות דיווח משמעותי ומורכב של חברה מובילה יוצא ללא תיקון. רשות ניירות ערך אף פרסמה מסמך ובו הנחיות למשקיעים בקנאביס וביקשה מהם לשים לב לסוגיות כגון הבדל בין אישור עקרוני לגידול הצמח לבין אישור בפועל, העובדה שחלק מהחברות לא תוכלנה לייצר על-פי התקנות החדשות (אינטרקיור היא דווקא מאלה שכן), ההבדל בין מזכרי הבנות למיזוג עם חברות בורסאיות לבין השלמת העסקה ועוד.

במסגרת האסיפה של אינטרקיור אמורה החברה לאשר הקצאת מניות על-פי הסכם שנחתם בדצמבר לקבוצת משקיעים בהובלת המיליארדר גארי פיגל והשתתפות יזם ובעלי wework אדם נוימן. המשקיעים מרווחים מאוד אחוזים על השקעתם כבר עם חתימת העסקה. יצוין כי חלק לא מבוטל מהעליות היו על רקע ביצוע העסקה.

כמו כן, האסיפה הייתה אמורה לאשר אופציות ליו"ר אהוד ברק, השוות היום על הנייר 35 מיליון שקל, אשר כשליש מהן יהיה ניתן למימוש מיידי לאחר ההקצאה.

אינטרקיור מחזיקה בבעלות מלאה בחברת קנדוק, חברה ותיקה בתחום גידול הקנאביס הרפואי בישראל. לאחרונה החלה ליזום פעילות דומה בחו"ל וכן להגדיל את כושר הייצור בארץ לקראת אישור היצוא. כמו כן, בכוונתה להנפיק בנאסד"ק בתוך חצי שנה.

  • עוד באותו נושא:
  • אהוד ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully