וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אין לחם - יאכלו מגנום: המהלך המפתיע של יוניליוור

31.1.2019 / 20:05

תאגיד הענק יוניליוור הודיע כי יאחסן כמויות גדולות של מגנום בבריטניה, כך שתהיה אספקה של הגלידה הפופולארית במשך מספר שבועות במקרה שלא יושג הסכם עם האיחוד האירופי: "בנינו בשביל זה מחסנים משני צדי התעלה"

בעוד בבריטניה אין הסכמות בנושא פרישת המדינה מהאיחוד האירופי, תאגיד הענק יוניליוור נערך לאפשרות של ברקזיט ללא הסכם. בראש הדאגות ניצב מאכל פופולארי אבל קצת בלתי צפוי: ארטיק מגנום, אחד ממוצרי הדגל של החברה.

ארטיק מגנום שוקו- שוקו ביתי. דרור עינב,
המצרך הכי מבוקש במשבר, כנראה. מגנום/דרור עינב

ביוניליוור, הנשענת על ייצור של מדינות האיחוד, הודיעו כי הם מאחסנים כמויות גדולות של מגנום בבריטניה לשעת צרה. "לא מדובר באספקה של ימים או חודשים, אלא של שבועות", אמר מנכ"ל יוניליוור אלן ג'ופ, "בנינו מחסנים משני צדי התעלה בשביל זה".

ג'ופ הסביר מדוע החברה לא ארגנה אספקה גבוהה יותר: "לו ייצרנו תיקים כנראה שהיה נכון לחשוב לטווח הארוך. במקרה הזה, חשוב שיהיה תמהיל נכון של מוצרים". אז מה כולל התמהיל הזה מלבד מגנום? בעיקר דיאודורנטים של Dove.

בבריטניה ובאיחוד עדיין מקווים לפרישה במסגרת הסכם מוסדר שיקל על התהליך, אבל בשלב זה נדחו כל תכניותיה של ראשת הממשלה תרזה מיי ונכון לעכשיו נראה שההתנתקות תתבצע ללא הסכם. כך או כך, עם הסכם או בלעדיו לפחות יישאר לבריטים טעם מתוק בפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully