וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפכ"ל המשטרה שעבר לקנאביס: יוחנן דנינו מונה ליו"ר טוגדר

גלי וינרב

5.2.2019 / 10:14

חברת הקנאביס הודיעה הבוקר על מינוי מפכ"ל המשטרה לשעבר ליו"ר הדירקטוריון בחברה

מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, יוני 2015. ראובן קסטרו
יוחנן דנינו/ראובן קסטרו

לאחר שאינטרקיור מינתה ליו"ר החברה את אהוד ברק, ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, ולאחר שקנאשור מינתה ליו"ר את עידו נחושתן, מפקד חיל האוויר לשעבר, מינתה היום טוגדר ליו"ר את יוחנן דנינו, לשעבר מפכ"ל משטרת ישראל. נינו היה גם יו"ר מגדל ביטוח, והיום משמש כיו"ר חברת הסייבר Cyberd וכיועץ לחברות נוספות בתחום, ביניהן Black-Cube ו-SOSA NY. כמו כן הוא משמש כיועץ לחברת מקנזי.

בעקבות ההודעה עולה מניית טוגדר 5.5% והחברה נסחרת לפי שווי של כ-300 מיליון שקל.

חברות קנאביס הן חברות רב תחומיות המחייבות ידע בחקלאות, רוקחות, רפואה, רגולציה ומשפט, פיתוח עסקי ושיווק. בנוסף, חברות הקנאביס דורשות אבטחה משמעותית ולכן הן מנהלות קשר קרוב עם המשטרה. דנינו ציין בהודעה כי: "טוגדר בנתה בשנה האחרונה נכסים בעלי פוטנציאל כלכלי רב, הן בהיקף המתקנים וחוות הגידול בארץ ובחו"ל והן בחתימה על הסכמים ברחבי העולם. בכוונתי לקדם את פעילות המחקר והפיתוח וכן טכנולוגיות יחודיות, לצורך פיתוח מוצרי הדור הבא של מוצרי הקנאביס למטופלים".

דנינו יקבל שכר חודשי של 36,000 שקל עבור לפחות 40 שעות עבודה בחודש (שכר חודשי דומה לזה של יו"ר אינטרקיור אהוד ברק). כמו כן יקבל מניות ואופציות של החברה, בשלוש חבילות.

החבילה הראשונה, אשר תבשיל תוך 90 יום מכניסתו של דנינו לתפקיד, כוללת מניות השוות כבר היום על הנייר 1.4 מיליון שקל, ואופציות הניתנות למימוש במחיר של 5.3 שקל ("מחיר הבסיס") הנמוך ב-18% ממחיר המניה היום, ולכן שוויין על הנייר לו היו ממומשות היום, הוא כ-465 אלף שקל.

שתי החבילות השניות יבשילו בינואר 2020 וינואר 2021 בהתאמה. בכל ינואר יוענקו 232 מניות (השוות כרגע 1.4 מיליון שקל) ו-465 אלף אופציות, אשר בשני המקרים הן היום מחוץ לכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully