וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושה רכב משלוחים של שופרסל בשעות הפנאי? מעביר גופות

מיכל רז-חיימוביץ'

6.2.2019 / 10:20

רכב משלוחים של שופרסל - שבשעות אחרות מעביר מוצרי מזון לצרכנים - צולם בסמוך לביה"ח הדסה עין-כרם כשהוא מוציא מתוכו גופה שופרסל: "הרכב הוצא מצי הרכבים של החברה לאלתר"

רכב של שופרסל מעביר גופה. גלובס
רכב של שופרסל מעביר גופה/גלובס

מה עושה רכב משלוחים של רשת שופרסל בשעות הפנאי? משמש כרכב להעברת גופות. אתמול (ג') צולם רכב המשלוחים של רשת המזון הגדולה בישראל בסמוך לבית החולים הדסה עין-כרם בירושלים כשהוא מוציא מתוכו גופה. למותר לציין כי בתוך הרכב הזה אין תנאי קירור להעברה של גופות, ובשעות אחרות מועברים בו מוצרי מזון לצרכנים.

שופרסל היא רשת המזון הגדולה בישראל, ופעילות האונליין שלה היא הגדולה ביותר בארץ. 13% מכלל מכירות הרשת מבוצעות דרך אתר האינטרנט שלה, שכעת הצטרפו אליו גם מוצרי הפארם של הרשת BE (ניו-פארם לשעבר).

משופרסל נמסר בתגובה: "אנו רואים את המקרה בחומרה רבה. לצערנו הרב, נהג שמבצע משלוחים באמצעות קבלן חיצוני היה בחופשה מעבודתו וביצע את המעשה על דעת עצמו בלבד, ללא אישור החברה ובניגוד מוחלט לכל הנהלים. הנהג זומן לשימוע מיידי בחברה שמעסיקה אותו ולא יעבוד בשירות שופרסל.

"יצוין כי ברכב לא היו משלוחים, והרכב לא פעל ביום המקרה בשירות החברה. הרכב הוצא מצי שימוש הרכבים של החברה לאלתר. מכל מקום, אנו מתנצלים בפני לקוחות החברה על האירוע".

  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully