וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי נלחם באלימות נגד נשים?

רונית מטיאס

6.2.2019 / 12:31

וגם: מותג קפה חדש, אולם תצוגה חגיגי, מתחם חדש בהשראת ברבי, איך משפיע החלל על האדם והסטארט אפ שמקרר את אור השמש

לא לאלימות

הילה רהב, ענת לב אדלר, עינת יונגר, יעל אבקסיס, אופירה אסייג. רונית מטיאס,
הילה רהב, ענת לב אדלר, עינת יונגר, יעל אבקסיס ואופירה אסייג/רונית מטיאס

רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף, הסופרת ענת לב-אדלר, היוצרת והשחקנית יעל אבקסיס, והקרימינולוגית רונית-לב ארי, הפועלות למען נשים נפגעות אלימות, ערכו בביתה של השפית שמרית הלל אירוע שמטרתו העברת המסר - "בואו נעצור את זה ביחד". רשת גולף, תמכור חולצות לגברים ולנשים עם הכיתוב STOP כשכל הרווחים קודש לעמותת "להיות בתנועה" שהקימו אבקסיס ולב-אדרלר.

שימרית הלל, רביב ברוקמאייר וענת לב אדלר.. רפי דלויה
שימרית הלל, רביב ברוקמאייר וענת לב אדלר/רפי דלויה

מטרת העמותה לקדם באופן מיידי את תקצובה של התוכנית למיגור אלימות ולהניע את הממשלה לפעולה, ולהקים מערך שיפעל לשינוי תודעה וחינוך בציבוריות הישראלית, כדי לשנות את השיח ואת ההתנהגות - לא מלחמה נשית, אלא של החברה הישראלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הילה קניסטר, סנדרה רינגלר,  אורנה דץ. רונית מטיאס,
הילה קניסטר, סנדרה רינגלר ואורנה דץ/רונית מטיאס

היו ותמכו: עינת יונגר-כרמלי, סמנכ"לית שיווק גולף; הילה קניסטר בר-דוד, משנה למנכ"ל שחר און; הסטייליסטית סנדרה רינגלר; מובילות דעה המזדהות עם המאבק: אופירה אסייג, יעל גולדמן, אורנה דץ, הילה רהב, לירז צ'רכי.

יעל גולדמן, רביב ברוקמאייר, אופירה אסייג. רונית מטיאס,
יעל גולדמן, רביב ברוקמאייר ואופירה אסייג/רונית מטיאס
seperator

סיפור של קפה

לירן כהנר ושביט ויזל. רונית מטיאס,
לירן כהנר ושביט ויזל/רונית מטיאס

אלעד קומיסר, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל, ונועה ויויורקה, סמנכ"לית שיווק רשת story, השיקו בחנות בשרונה בתל אביב את 'חודש הקפה' של מותג BEANZ CAFÉ ברשת story, במהלכו יפתחו 3 עמדות קפה ב-3 חנויות story, שיציעו טעימות BEANZ CAFE והצטרפות למסלולי קפה טרי Single Grower ישירות עד הבית. המוזמנים התרשמו מפריטי עיצוב הקשורים בעולמות הקפה כמו תרמוסים אישיים אקולוגים, ספרים בנושא קפה, פרקולטורים, כוסות, תחתיות, טי-שירטים ותיקי בית עם מסרים המצטרפים למגוון שבחנויות סטורי ליבינג שפתחה לפני 3 שנים חברת "911 אופנה"-בעלת רשת חנויות סטורי שבבעלות אורי רייז המנכ"ל, וגידי פדרמן. החברה פועלת 18 שנה, כשרשת סטורי חוגגת השנה עשור.

נועה ויויורקה  ואלעד קומיסר. סיון פרג',
נועה ויויורקה ואלעד קומיסר/סיון פרג'

שטראוס קפה היא החברה ה-4 בגודלה בעולם ברכש קפה. BeanZ הוא מותג פרימיום גלובלי farmer to cup, המציע קפה טרי, איכותי ומגוון, הישר מחוואים מרחבי העולם. מותג BeanZ נותן מענה לטרנד הגל השלישי - מהפכת איכות שמדגישה את מקורות ואופי הכנת הפולים - בדומה לתחום היין, קפה טרי ממגדלים ספציפיים לצד בלנדים מעניינים.

גאלה בנסימון ושירה ברזילי. רונית מטיאס,
גאלה בנסימון ושירה ברזילי/רונית מטיאס

שתו ונהנו: גאלה בנסימון, מנכ"לית שרונה החדשה; הדוגמניות שביט ויזל ולירן כהנר.

seperator

מתחדשים לחגים

דני זיגרייך, מאיר אדוני ושלמה זיגרייך צילום. נועם ציפורי,
דני זיגרייך, מאיר אדוני ושלמה זיגרייך/נועם ציפורי

שלמה ודני זיגרייך, בעלי מילניום מרקטינג - יבואנית ארקוסטיל, השיקו אולם תצוגה מוסדי חדש ופתחו תערוכת החידושים לחג. הרב פירר קבע את המזוזה והשף מאיר אדוני, המקיים שיתוף פעולה עם החברה, הגיע הישר מניו-יורק כדי לחשוף סדרת כלים חדשה שהשיק עם מותג ARCOSTEEL, הכוללת סירים ומחבתות לפסח. טל חובש, מבעלי קייטרינג "פלפל", הגיש את הארוחה על הכלים שהחברה מייבאת.

שמש קרה

סילבן פאנו, ירון שנהב ופיליפ ברמי. יעקב אברמוביץ,
סילבן פאנו ירון שנהב ופיליפ ברמי/יעקב אברמוביץ

חברת הסטארט אפ הישראלית SolCold זכתה במקום הראשון בתחרות הסטארט אפים Global Startup Challenge, על פיתוח שימוש באור השמש כדי להפיק קור.

נכחו: ירון שנהב, מנכ"ל SolCold; פיליפ ברמי, מנכ"ל שניידר אלקטריק ישראל; סילבן פאנו, מנהל אינקובציה וקשרי סטארט-אפ באירופה מזרח תיכון ואפריקה בענקית ניהול האנרגיה שניידר אלקטריק; פנינה קרן, מנהלת חטיבת משאבי אנוש ומנהל בבנק ישראל; רונן קלר, מנהל עולמי משאבי אנוש באאוטבריין; יניב שריון, שותף-מייסד ומנכ"ל פלטפורמת מימון ההמונים ExitValley; רו"ח שרית נתנאל, שותפה, סקטור טכנולוגיה ב-KPMG; הילה כרמל, שותפה, מנהלת מחלקת Customer&Digital ב-EY ישראל; אבי מנעים, מנהל חדשנות ראשי בפניקס; מלי מרטון, מנהלת חדשנות באלתא; אילנה אברקין, מנהלת חדשנות ומו"פ בתעשייה האווירית; ד"ר אנדי דוד, ראש תחום חדשנות, יזמות וטכנולוגיה במשרד החוץ.

seperator

תל אביב לוס אנגלס

ישראל דהן , לי זיו, דני אסייג. מקור שטרית מדיה,
ישראל דהן, לי זיו, דני אסייג/מקור שטרית מדיה

בלוס אנג'לס הושק פרויקט Port-TLV - פרויקט ישראלי המיוצג על-ידי מאוריציו אומנסקי ואשתו, השחקנית קייל ריצ'רדס, ג'יימס האריס ודייוויד פרנס. לכבוד המעמד, טסה לי זיו, סמנכ"לית השיווק של הפרויקט, לאירוע והציגה את 39 הדירות בפרויקט.

seperator

יוצאים מהקופסא

אלון פילץ וענת בוגנר. עידן ברוני,
אלון פילץ וענת בוגנר/עידן ברוני

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל, ואלון פילץ, בעלים משותף של דיזינגוף סנטר, נפגשו במתחם FIX בדיזינגוף סנטר, שעוצב בהשראת בובת הברבי האייקונית, שחוגגת יום הולדת 60 לרגל השקת קולקציה בהשקעה של עשרות אלפי שקלים.

seperator

חלליות או לא להיות

אלון שיקאר דימארס, אסתאר בר , ג'ון מרסלוס ורן ליבנה. מקור ליאת אריאב,
אלון שיקאר דימארס, אסתאר בר, ג'ון מרסלוס ורן לבנה/מקור ליאת אריאב

לרגל שבוע החלל, ארח נס שובל, מבעלי רשת מתחמי העבודה BE ALL בשיתוף קרן רמון, את הפסיכולוג ג'ון מרסלוס - פסיכולוג מיון והתנהגות של NASA,. השניים ערכו פאנל שענה על השאלה: כיצד משפיעים על האדם מצבי קיצון כגון שהייה ממושכת בחללית.

במאזינים: עוזי סורקיס, מנכ"ל BE ALL ; אסתאר בר, סמנכ"לית שיווק ומכירות; לון שיקאר, מרצה בטכניון; רן ליבנה, מנכ"ל קרן רמון.

seperator

כל הנוצץ זהב

אלון ריבס, מאור ברוכמן, דנה ריבס, בני קרייתי. מקור רהב,
אלון ריבס, מאור ברוכמן, דנה ריבס ובני קרייתי/מקור רהב

איש העסקים עו"ד בני קרייתי, הציג אתמול בגאווה את מותג התכשיטים EX FACTORY המציע תכשיטי זהב משובצים ביהלומים בקשת מחירים של 200-1,200 שקל. מאחורי המותג עומדת אשתו היזמית דנה ריבס, גמולוגית במקצועה, חברת בורסת היהלומים ובעלת משרד עצמאי עם רישיון לייצור תכשיטים ממשרד הכלכלה. לריבס חנות תכשיטים באירופה ופעילות סחר בתכשיטים ויהלומים באירופה ובצפון אמריקה.

לעסק חברו אלון ריבס, בנה של דנה-שנולד וגדל לתוך עולם התכשיטים והיהלומים, ומאור ברוכמן, בעלת מותג בגדי הים" MOBO, שאחראית על פעילות השיווק והמיתוג של החברה. קרייתי סיפר על החנות הראשונה שנפתחה ועל חנויות עתידיות, בהן התכשיטים יוצגו בחלונות לפי מחיר, תכשיטים ב-200 שקל, 300 שקל כדי להקל על הקונים.

seperator

חולצה כחולה

אבישי אברהמי, עומר שי, ניר זוהר. אביב חופי
אבישי אברהמי, עומר שי וניר זהר/אביב חופי

במשרדי חברת Wix בנמל תל-אביב נערכה הקרנה של משחק הסופרבול, גמר ליגת הפוטבול האמריקאית ה-NFL. הנהלת ועובדי החברה חגגו את הפרסומת החמישית ברציפות של Wix בסופרבול לאחר ש Wix החליטה ברגע האחרון להשתתף בסופרבול ורכשה פרסומת בת 30 שניות, בכיכובה של קרלי קלוס - יזמית ומייסדת Kode with Klossy ארגון המייצר אפשרויות למידה לנשים צעירות בתחום הטכנולוגיה.

הריעו: אבישי אברהמי, מנכ"ל ומייסד; ניר זוהר, נשיא; עומר שי, סמנכ"ל שיווק; יניב אבן-חיים, סמנכ"ל פיתוח, עו"ד איתן ישראלי.

seperator

הי צפונה

איציק אברכהן אביחי שטרן ואורי וטרמן. מקור רהב,
איציק אברכהן אביחי שטרן ואורי וטרמן/מקור רהב

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל ואורי וטרמן, מנכ"ל רשת Be, השיקו את סניף הקונספט הראשון בקניון "שמונה" בקריית שמונה - הצפוני ביותר בישראל. אברכהן אמר כי רשת Be מביאה בשורה לצרכן הישראלי בעולם הפארם, ותחולל מהפכה במחיר ובכל תחומי הפעילות ברשת.

היו והתרגשו: גבי אדרי, מבעלי הקניון; אביחי שטרן, ראש עיריית קריית שמונה.

seperator

העיקר הבריאות

רעיה שטראוס בן דרור, יעקב ליצמן, מסעד ברהום. אלי כהן,
רעיה שטראוס בן דרור, יעקב ליצמן ומעד ברהום/אלי כהן

בטקס להשקת מכון מחקר של אוניברסיטת בר אילן במרכז הרפואי לגליל בנהריה בניהול ד''ר מסעד ברהום, הודיע סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן כי יעביר סכום של 50 מיליון ש'קל לבניית חדרי ניתוח ממוגנים במרכז הרפואי. הטקס נערך לרגל השקת מרכז מחקר של אוניברסיטת בר אילן, שמטרתו מציאת תרופות בשטחי מחקר שונים בהשקעה של כ-16 מיליון שקל, בזכות תרומות מאוניברסיטת בר אילן, המרכז לפיתוח הפריפריה, משרד הבריאות ורעיה שטראוס בן דרור נשיאת עמותת הידידים.

seperator

ילדים זה החיים

מריו ארלובסקי, נטע אלחמיסטר, קורל סימנוביץ', בר זומר, ליאור סושרד וחיים גיטלר. מקור עליזה וניצן,
מריו ארלובסקי, נטע אלחמיסטר, קורל סימנוביץ', בר זומר, ליאור סושרד וחיים גיטלר/מקור עליזה וניצן

המפיק מריו ארלובסקי, טאלנט מיוזיק איוונטס, הפיק בהתנדבות את אירוע עמותת עזרה למרפא לילדים חולי סרטן ומשפחותיהם בראשות חתן פרס ישראל הרב אלימלך פירר.

בערב בהאנגר 11 נמל תל-אביב הופיעו: עומר אדם, עידן עמדי, ליאור סושרד, סטפן לגר, נטע אלחמיסטר, קורל סימנוביץ', בר זומר, דין מירושניקוב, הדוד חיים. חיים גיטלר, עוזרו של הרב פירר ומי שמנהל את פרויקט "ילדים של החיים" באגודה, אמר כי להוציא את הילדים משגרת הטיפולים ולו לכמה שעות, שווה את כל ההשקעה.

seperator

בון טון

סופיה מצ'טנר מריאנו קרפ וקים אור אזולאי. איציק בירן,
סופיה מצ'טנר, מריאנו קרפ וקים אור אזולאי/איציק בירן

קים אור-אזולאי וסופיה מצ'טנר, הצטלמו לקמפיין אביב-קיץ 2019 של רשת אביזרי האופנה TOPTEN - פעם שלישית לאזולאי ופעם ראשונה למצ'טנר בקונספט TONE ON TONE.

היו והתלהבו: אורן בר-גיל, סמנכ"ל שיווק קבוצת HOODIES ובעלים; עמית שוק, מנהל רכש TOPTEN ובעלים; מריאנו קרפ, מנכ''ל רשת TOPTEN ובעלים; מירי אמקיאס מנהלת שיווק TOPTEN; חגית נחום-כהן, מנהלת קולקציה. בר-גיל אמר שיחד עם השתיים, ימשיכו לצמוח ולבסס את הרשת כמובילה בישראל.

seperator

קוטור ושנדלייר

מוטי ריייפ קים ואחמד קסאם. רונית מטיאס,
מוטי רייפ קים ואחמד קסאם/רונית מטיאס

במתחם RAY בתל אביב נערך אירוע השקה למותג אופנת הערב והכלות החדש KK Couture. קים קסאס, בעלת המותג, ובעלה אחמד קסאס, איש עסקים המתמחה בבניית מלונות יוקרה, התרגשו בשורה הראשונה לצידו של המפיק מוטי רייפ.

היו והתרשמו: קורין גדעון, שתככב בקרוב על המסך לצידו של ארז טל כמנחת הריאליטי "2025"; דנה זרמון, ריי שגב, משה אברמוב שהפיק, אלון חסון שעיצב את המתחם ובנה מסלול שכולו מנורות שנדלייר מאבני קריסטל, השף יונתן רושפלד, שף המקום.

seperator

נאמנים לנעמן

תום פרנץ אסף גרניט ודודי כהן צילום. מירי צמחי,
תום פרנץ, אסף גרניט ודודי כהן/מירי צמחי

מטה חברת נעמן גרופ שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה הפך לגלריית לאומנות, שאירחה את תערוכת Colorfood Naaman 2019 שיזמו הצלם דן לב ושותפתו עילית אנגל. בתערוכה הוצגו יצירות אמנות קולינאריות של 15 שפים מובילים שחברו לחגיגה של צבע וחומרי גלם. כהן אמר כי כחברה ממובילות עולם כלי הבית והאירוח ותחום המטבח המקצועי בישראל, החיבור של נעמן גרופ עםColorfood היה אך טבעי.

שרון הרמתי ודן לב. אודי מוצני שירותי צילום,
שרון הרמתי ודן לב/אודי מוצני שירותי צילום

באומנותיים: דודי כהן, מנכ"ל הקבוצה שלמה זהר, היו"ר ושרון הרמתי מנהלת השיווק; כוהנת הבישול רות סירקיס; איציק אוזנה, מנכ"ל אייס; חיים שפיגל, סמנכ"ל מלונות דן; דודו הלוי, מנכ"ל iss הסעדה; דניס ואבי בר-אהרון, מייסדי עמותתMAKE A WISH ודביר בנדק היו"ר; השפים תום פרנץ, שי לי ליפא, אסף גרניט. היצירות בתערוכה יועמדו למכירה שהכנסותיה קודש לעמותת MAKE A WISH.

בקטנה

+ ב-Avenue בקריית שדה התעופה, נערכה ועידת Smart City Summit 2019 - הוועידה השנתית לערים חכמות מבית מידע כנסים.

החכימו: תומר ישראלי ארי שטיינברג, משנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי בישראל; הלה אורן, מנכ"לית, קרן תל-אביב לפיתוח; מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions; לירון טרן, סמנכ"ל טכנולוגיות פוליסיטי/ טלדור; אבי דגני, נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה; דרור מרגלית, סגן לטכנולוגיות במטה ישראל דיגיטלית; נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור; גיא אברהמי, מנהל תחום תחבורה שיתופית Gett Together ; אלון שנצר, סמנכ"ל מכירות EMEA; אסף רגב, מנכ"ל פוליסיטי; דליה ירום, מנהלת אגף התקינה מכון התקנים הישראלי; אריק בלנרו, מנהל מכירות שוק ישראל, חטיבת AM, Mobileye.

+ דוד פתאל, יו"ר ומייסד רשת מלונות 'פתאל' ואביה מזרחי-מגן, מנכ"לית פתאל בישראל, העניקו באירוע במלון NYX הרצליה תעודות למשתתפי עתודת השיווק והמכירות של הרשת המתקיימת לראשונה ביוזמת הרשת. במסגרת התוכנית, שנמשכת כשנה וחודשיים, נהנים המשתתפים מהרצאות ומפגשים מעשירים על-ידי מרצים חיצוניים ומתוך הנהלת הרשת. עם סיום העתודה משולבים המשתתפים בחטיבת השיווק והמכירות של הרשת.

+חברת Urban Place חגגה השבוע במתחם מגדל שלום סיום מחזור ראשון בתוכנית ההאצה לסטארטאפים, UP Stream TLV, המקבלת רק יזמים וחברות שנדחו 5 פעמים לפחות על-ידי משקיעים.

בשופטים: ליה קרונוול, מקרן UpWest labs, אריאל שטרמן, מקרן Bessemer, אור הירשאוגה מ- CTECH ורומן לוי, מנכ"ל אורבן פלייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully