וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם בין טבע לעובדים בכפ"ס: יקבלו בונוס ותוספת שכר

שירות גלובס

10.2.2019 / 16:14

עובדי המפעל יקבלו תוספת שכר של 2.2% ובנוסף לכך הוסכם כי במשכורת מרץ הקרוב יקבלו העובדים בונוס בגין שנת 2018 תוקף ההסכם הקיבוצי הקודם שהונהג במפעל יוארך עד לסוף 2019

הפגנה בטבע כפר סבא במחאה על פיטורי העובדים 17 בדצמבר 2017. ההסתדרות, מערכת וואלה! NEWS
הפגנת עובדי טבע כפר סבא/מערכת וואלה! NEWS, ההסתדרות

ההסתדרות, הנהלת מפעל טבע בכפר סבא ונציגי ועד עובדי המפעל, חתמו היום (א') על הסכם קיבוצי חדש המסדיר את תנאי ההעסקה והשכר של כ-1,200 עובדיו, עד לסוף 2019.

במפעל טבע בכפר סבא מיוצרות מספר תרופות, המוכרת שבהן היא מוצר הדגל הקופקסון, שאיבד את תוקף הפטנט. לפני כשבוע חתמה ההסתדרות על הסכם קיבוצי המבטיח את זכויותיהם של עובדי מפעל טבע מיגדה בקריית שמונה על רקע מכירתו לקרן פימי.

בראש ההסכמות בין הצדדים נקבע כי יוארך עד לסוף 2019 תוקף ההסכם הקיבוצי הקודם שהונהג במפעל, לרבות כל זכויות העובדים ותנאי שכרם והעסקתם. לצד זאת, נקבע כי החל ממשכורת מרץ שתשולם בתחילת אפריל - ועד לסוף השנה - ייהנו כלל העובדים מתוספת שכר חודשית אחידה בגובה 2.2%. בנוסף לכך הוסכם כי במשכורת מרץ הקרוב יקבלו העובדים בונוס בגין שנת 2018.

עוד הוסדר בין היתר במסגרת ההסכם נושא תשלום תוספת הכוננות וקריאות מיוחדות, והובטח כי תקציב הרווחה המוקדש לפעילויות עובדים לא ייפגע ויישאר כפי שהיה עד חתימת ההסכם.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן: "אני מברך את עובדי טבע, את חברי הוועד ואת כל המעורבים במו"מ מהאיגוד המקצועי ומהמרחב, על חתימת הסכם אשר יבטיח שמירה על זכויות העובדים בד בבד עם המשך החיזוק והשיקום של טבע".

יו"ר הוועד, אלירן קוזליק: "אני שמח שהגענו להבנות ולסיום הסכסוך ללא צורך בצעדים ארגוניים. שוב הוכחנו שתוך הידברות אפשר להתגבר על הפערים. אני קורא כעת לכולם, מנהלים ועובדים, לאחד כוחות ולפעול ביחד על מנת לעמוד ביעדים שמוצבים בפנינו על מנת שביחד נצעיד את אתר כפר-סבא לעתיד טוב יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • טבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully