וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטימדיה תשתף פעולה עם קבוצת התקשורת ההודית ארוס אינטרנשיונל

17.2.2019 / 16:57

היקף העסקה עומד על 350 מיליון דולר. במסגרת שיתוף הפעולה תוקם רשת פרסום פרוגרמטית בהיקף מלאי עצום, שתתמחה בפרסום על גבי תכני טלוויזיה ותכנים דיגיטליים אחרים

אילן ישועה ועופר מילר. ראובן קסטרו
אילון ישועה, מנכ"ל וואלה ועופר מילר, מייסד ארטימדיה/ראובן קסטרו

פלטפורמת הפרסום הפרוגרמטי ארטימדיה, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה ראשון עם קבוצת התקשורת ההודית הבינלאומית "ארוס אינטרנשיונל", באמצעות הזרוע הטכנולוגית של הקבוצה. מדובר בצעד משמעותי ועולמי עבור ארטימדיה, שהחלה את דרכה בישראל ומקיימת את מרכז הפיתוח והמחקר שלה מהארץ.

במסגרת שיתוף הפעולה תוקם רשת פרסום פרוגרמטית בהיקף מלאי עצום, שתתמחה בפרסום על גבי תכני טלוויזיה בדגש על שילוב הטכנולוגיות בפלטפורמות OTT. בהמשך, תורחב הפעילות גם לפרסום על גבי תכנים דיגיטליים אינטרנטים בדומה לפעילותה של ארטימדיה בישראל, זאת בהיקף ראשוני של כ-350 מיליון דולר.

רשת הפרסום של ארטימדיה תפעל במתכונת מסחרית מול המפרסמים הבינלאומיים וההודים, ותתבסס על היכולות הטכנולוגיות של ארטימדיה אשר פותחו בשנים האחרונות בישראל לבניית פורפיל מבוסס נתונים של צופי הטלוויזיה, אשר מהווה ערך מוסף חשוב קריטי לחברות הפרסום השונות.

היקף העסקה של ארטימדיה בהודו פותח הזדמנות ייחודית למפרסמים בינלאומיים לקבל את הערך המוסף של שימוש במערכת אחת למספר מדינות שונות. השוק ההודי צומח המתקדם בקצב מסחרר ונחשב לעשירי בעולם מבחינת גודל ושלישי בעולם מבחינת צמיחה, במונחים של הוצאה על פרסום. שוק הפרסום בטלוויזיה בהודו ב-2018 הוערך ב-4.7 מיליארד דולר והפרסום בדיגיטל עמד על 1.8 מיליארד דולר.

ד"ר עופר מילר, מייסד ארטימדיה: "מהיום הראשון בו הוקמה ארטימדיה, מטרת העל שלנו היתה החזרתם של תקציבי הפרסום ליצרני התוכן המקומיים, אשר משקיעים רבות ביצירה וסובלים מתחרות לא הוגנת מול גוגל ופייסבוק הענקיות. כבר בתחילת הדרך הצהרתי כי הפעילות בשוק הישראלי היא ניסוי כלים לקראת הפיכת ארטימדיה לעולמית ואני שמח להכריז כי היום הזה הגיע בעזרת טכנולוגיה מתקדמת ותוכן מקומי איכותי. מדובר בצעד משמעותי לארטימדיה, ואנו רואים בשיתוף הפעולה עם קבוצת Eros international פתח מיידי לשיתופי פעולה נוספים בזירות שונות במרחב הבינלאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully