וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנשטיין אישר: הסדר החוב של אפריקה ישראל מבוטל

עומרי כהן

18.2.2019 / 13:29

כעת ניתן יהיה לבחון הצעות אחרות ובראשן זו של קבוצת ביג-מגה אור לרכישת מניות השליטה באפריקה נכסים ב-1.37 מיליארד שקל

מוטי בן משה. תמר מצפי, מערכת וואלה! NEWS
מוטי בן משה/מערכת וואלה! NEWS, תמר מצפי

נשיא בית המשפט המחוזי בת"א, הנשיא איתן אורנשטיין, החליט היום על ביטול פסק הדין המאשר את הסדר החוב של חברת אפריקה ישראל, במסגרתו נקבע כי המשקיע מוטי בן משה ירכוש את אפריקה ישראל. בעקבות ההחלטה, יוכלו כעת אפריקה ישראל למחזיקי אגרות החוב שלה לבחון הצעות השקעה אחרות בחברה או בנכסים שלה, ובראשן הצעה של קבוצת ביג-מגה אור לרכישת מניות השליטה באפריקה נכסים ב-1.37 מיליארד שקל.

במהלך דיון שהתקיים היום באולמו של הנשיא אורנשטיין, ניסה בא כוחו של בן משה להשאיר את פסק הדין בתוקף, אולם באי כוחם של מחזיקי האג"ח התנגדו לבקשה. בעקבות הסכמה כי השינוי שביקש בן משה לבצע בתמורות ההסדר הוא מהותי וידרוש אישור מחדש של המחזיקים, קבע כאמור הנשיא אורנשטיין שההסדר הקיים בטל.

בנוסף, עסק היום הדיון גם בבקשת מחזיקי האג"ח לחלט פיקדון על סך של 100 מיליון שקל שהפקידו חברות מקבוצת בן משה לצורך הבטחת ההסדר. בדיון הציע הנשיא אורנשטיין לצדדים לפנות לבוררות להעניק להם זמן עד ליום ראשון הקרוב לשוב אליו עם תשובה בנושא. לחילופין, קבע הנשיא אורנשטיין כי אם התשובה לגבי הבוררות תהיה שלילית, ייבחן נושא חילוט הפיקדון בהליך משפטי מהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully