וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה טיפים ודרך חדשה אחת: כך תוזילו את ביטוח הרכב

בשיתוף וואלה! ביטוח, בשיתוף וואלה! ביטוח

21.2.2019 / 8:00

בשנת 2019 פוליסות ביטוח הרכב צפויות להתייקר ב-7% וזאת הזדמנות מצוינת להכיר לכם סימולטור המחירים החדש שימצא לכם את הפוליסה המשתלמת ביותר עבורכם ועוד כמה עצות שיחסכו לכם כסף

נוהגים. ShutterStock
ביטוחי הרכב יתייקרו ב-2019 וזאת סיבה מצוינת למצוא את הדרכים להוזיל את העלויות/ShutterStock

את לפי נתוני הלמ"ס לשנת 2017 הישראלים מוציאים כ-17% מסך הוצאות משק הבית על ביטוחים שונים, ביניהם מאות ואף אלפי שקלים בשנה על ביטוח המכונית או המכוניות שברשותם. החל מתחילת שנת 2019, פרמיית פוליסת החובה לרכב מנועי פרטי - מסחרי עד 4 טון צפויה להתייקר בשיעור של 7% וזאת סיבה מצוינת לבדוק כיצד ניתן למצוא את פוליסת בטיח הרכב המשתלמת והזולה ביותר שאפשר. קבלו שלושה טיפים ודרך חדשה אחת שבאמצעותם תוכלו לשלם פחות ולקבל בדיוק את מה שאתם צריכים כדי להיות מכוסים.

להשוות מחירים באמצעות סימולטור המחירים החדש

נכון שכשאתם קונים מקרר או סמארטפון אתם בודקים ביצועים ויכולות לעומת המחיר שאתם עתידים לשלם? אז ודאי שצריך לנהוג כך לגבי הביטוח שישרת אתכם במקרה של תאונת דרכים או פגיעה במכונית. השוואת מחירים זו תבטיח שתשלמו בדיוק על מה שאתם צריכים ותשלמו את המחיר הנמוך אפשרי.

אין צורך להרים טלפון לכל חברות הביטוח בשוק ולהתחיל לקרוא את האותיות הקטנות בכל אתר, משום שכבר יש אתר שעשה זאת עבורכם. וואלה! ביטוח הנו סימולטור חדש להשוואת המחירים, המאפשר לבצע השוואת מחירים ONLINE מול 10 חברות ביטוח ולקבל את ההצעה המשתלמת ביותר הקיימת בשוק בפחות משתי דקות. וואלה! ביטוח מציע פוליסות ביטוח רכב מול מגוון חברות ביטוח הקיימות היום בשוק, בניהם הפניקס, הראל, כלל, מגדל, מנורה ועוד ולנרשמים באמצעותו יינתנו הוזלות נוספות של עד 50% הנחה בביטוח הרכב, בהתאם לאופי השימוש האישי של כל מבוטח. הפלטפורמה החדשה של וואלה! ביטוח מבטיחה כי תיחשפו לפוליסת הביטוח המשתלמת ביותר בהתאם לנתונים שלכם ושאת הביטוח לכלי הרכב שלכם תבצע אחת מחברות הביטוח המובילות בישראל. זכרו שגם אם מדובר בחיסכון של כמה עשרות שקלים, הרי שבחישוב השנתי הוא מצטבר לסכום גדול ומשמעותי.

להשוואת מחירים ומציאת פוליסה משתלמת עבורכם הקליקו כאן

הוצאות כספיות על מכונית. ShutterStock
וואלה! ביטוח מבטיחה כי תיחשפו לפוליסת הביטוח המשתלמת ביותר בהתאם לנתונים שלכם/ShutterStock

להתאים את הפוליסה לשימוש במכונית

כמעט כל חברות הביטוח מבטחות את כלי הרכב השונים לפי תעריף דיפרנציאלי, כלומר הפרמיה נקבעת לפי נתוני הרכב ונתוני הנוהגים בו. הפרמטרים רבים וחברות הביטוח מתחשבות בשם היצרן, הדגם ושנת יצור, מספר הנוהגים ברכב, גילם ועוד. גם להיסטוריה של הנהגים יש חשיבות בקביעת המחיר, אם הייתם מעורבים בתאונה ותבעתם את הביטוח בעקבות הנזק, המחיר שיציעו לכם על הפוליסה יהיה גבוה יותר ממקרה שבו היסטוריית הנהיגה שלכם נקייה מתביעות.

כדי לשלם פחות, עליכם להגדיר במדויק לחברת הביטוח מהם הצרכים שלכם, שכן ישנם שירותים שאינם חלק מהפוליסה כמו שירותי גרירה, נזק לשמשות או שירותי VIP שעבורם תשלמו תוספת. בנוסף, עליכם לציין אם יש לכם אמצעי מיגון לרכב שעשויים להוזיל את הפוליסה. נקודה חשובה שעשויה לסייע בהוזלת הפרמיה היא השימוש שלכם במכונית - נהגים שאינם נוהגים בשבת, בעלי רכב שני ממקום העבודה, נהגים שברשותם ילדים קטנים או כאלה שהתקינו מערכות בטיחותיות ברכב יכולים לקבל הנחה בביטוח המקיף.

הכול תחת קורת גג אחת

יש מצבים בחיים שבהם מומלץ לא לשים את כל הביצים בסל אחד, אבל בביטוח רכב ההפך הוא הנכון. אמנם מחירו של הביטוח החובה הוא אחיד אבל כשמדובר בביטוח צד ג', בטיח מקיף ושירותים נוספים, לא כדאי לרכוש כל רכיב בחברת ביטוח אחרת, אלא לרכוש את כל הפוליסה במקום אחד שבו תוכלו לקבל הטבות ובמקרה הפעלת הביטוח יהיה לכם קל יותר להתנהל מבחינה ביורוקרטית. אם יש לכם שתי מכוניות במשפחה או פוליסה שכוללת נהג צעיר, רכישת פוליסה כוללת תעניק לכם עמדת מיקוח טובה יותר כשתתנהלו מול חברת ביטוח אחת ותהיה לכם כתובת ישירה ומהימנה לפנות אליה.

להשוואת מחירים ומציאת פוליסה משתלמת עבורכם הקליקו כאן

בשיתוף וואלה! ביטוח, בשיתוף וואלה! ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully