וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מתרגשים בסרט בבית התפוצות

רונית מטיאס

24.2.2019 / 12:13

וגם: מותג וויסקי חדש ללהקת המטאל המצליחה, רצי מרתון תל אביב שורפים קלוריות ותורמים, הרוח הישראלית מחלקת פרסים ונטע אלחמיסטר מרכיבה משקפי שמש

הבלתי רשמיים

חדוה שרון ועדי אקוניס. איציק בירן,
חדוה שרון ועדי אקוניס/איציק בירן

חברי אגודת ידידי בית התפוצות נהנו מערב שכלל קוקטייל והקרנת הסרט "הבלתי רשמיים". בסיום ההקרנה נערכה שיחה עם הבמאי והיוצר אלירן מלכה, שסיפר על תהליך העשייה.

אלירן מלכה ועדי אקוניס. איציק בירן,
אלירן מלכה ועדי אקוניס/איציק בירן

עדי אקוניס, מנכ"לית האגודה, סיפרה על תהליך התחדשות המוזיאון והקמת מרכז הדיאלוג על-שם טיש. אקוניס סיפרה כי כשצפתה לראשונה בסרט, ידעה כי הבחירה להקרין אותו בבית התפוצות נכונה, משום שהוא עוסק בהקמת תנועת ש"ס ובזהות יהודית ישראלית.

צפו: חדוה שרון, מבעלי לייטהאוס; נשות העסקים אוולין דואק, גבי רביד, דנה ועו"ד ארנון שגב; עו"ד גבי הייק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
seperator

חגיגה בווילה

סרג' דרעי, ארנון תורן, אלכס שיבר. אלירן אביטל
סרג' דרעי, ארנון תורן, אלכס שיבר/אלירן אביטל

אלכס הרוני, מבעלי יקב דלתון, השיק ב"וילה דאדא" מבית TOLLMAN'S ברמת-השרון את יין הדגל מתתיה בציר 2014, כמחווה ליום הולדתו ה-80 של מתי הרוני מבעלי היקב. על הקולינריה היה קייטרינג "פוד-ארט" שהכין מנות בהתאמה ליינות.

אלכס הרוני, ניב גלבוע. אלירן אביטל
אלכס הרוני, ניב גלבוע/אלירן אביטל

שתו ואכלו: ארנון תורן, מנכ"ל "קניוני עזריאלי"; סרג' דרעי, מנכ"ל קבוצת "רנואר" ואריה שיבר סמנכ"ל פיתוח עסקי; אמנון בכר, מנכ"ל ובעלים טטרה פארם; אריאל אפשטיין, מבעלי חברת הכרם; דינה וגדעון אוברזון שהודיע לאחרונה על פרישה לאחר 65 שנה; כתב הטלוויזיה ניב גלבוע.

seperator

רצים למען הנזקקים

גיל בר צבי, איתן יוחננוף ואלי כהן. ריקי רייכמן,
גיל בר צבי, איתן יוחננוף ואלי כהן/ריקי רייכמן

רצי מרתון סמסונג תל-אביב, התייצבו בתום המרוץ במתחם הסיום של סמסונג - נותנת החסות הראשית למרוץ וארגון פתחון לב, ותרמו את הקלוריות ששרפו, כל רץ המיר את הקלוריות ששרף במרוץ לטובת חבילות מזון בשווי הקלורי ששרף לטובת משפחות נזקקות לקראת חג הפסח.

התרגשו: אלי כהן, מנכ"ל ארגון פתחון לב; איתן יוחננוף, מנכ"ל ומבעלי רשת יוחננוף; מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל וגיל בר-צבי, מנהל הפרסום.

seperator

רוח ישראלית

משה אטיאס מיקי דהב יצחק הרצוג עפרה מנור יוסי בכר טל ברודי. מקור הרוח הישראלית,
משה אטיאס, מיקי דהב, יצחק הרצוג, עפרה מנור, יוסי בכר, טל ברודי/מקור הרוח הישראלית

באולם סמולרש שבאוניברסיטת תל-אביב נערך אירוע ההתרמה השנתי של "הרוח הישראלית", המסייעת לצמצום פערים חברתיים בישראל ומקדמת ילדים בסיכון. ד"ר יוסי בכר, קיבל את אות "הרוח הישראלית" ע"ש אהוד מנור ז"ל, על פעילותו כיו"ר בנק דיסקונט לשעבר, לקידום העשייה פילנתרופית וההתנדבותית למען ילדים ונוער.

במברכים: יצחק הרצוג, יו"ר הסוכנות היהודית; משה אטיאס, סמנכ"ל כספים מטריקס ויו"ר דירקטוריון הרוח הישראלית; מיקי דהב, המנכ"לית, שהכריזה על הקמת מועדון עסקי חברתי B2C; טל ברודי, יו"ר כבוד; עופרה פוקס-מנו; יואל קושיצקי, מבעלי קבוצת יעל תוכנה ושורקומפ; סיגל בר-און, יו"ר תשלובת ד"ר פישר;

דורון גיגי מנכ"ל קבוצת יעל תוכנה; דודי פולטרוק, מבעלי קבוצת רולטיים; עופר גל מנכ"ל הדיה; עו"ד חנן זלינגר דירקטור בבנק מרכנתיל; שי ירון, מנהל קרנות הנאמנות של אלטשולר שחם; יאיר אבידן, סמנכ"ל בכיר וראש חטיבת חברות בנות בנק דיסקונט, יעקב זני, ראש חטיבת הטכנולוגיות; רז דרבי, מנכ"ל מפעיל; זיו מנד"ל, מנכ"ל ג'ון ברייס; יפית קרת, מנכ"לית פרוקסימו; יניב רוד, מנכ"ל א.י. אלקטרוניקה; שרון גמבשו, סמנכ"ל שופרסל נדל"ן; רועי מדעי מנכ"ל פרסיס.

seperator

עולם הילדים

שרה אגמון עופר שחטר. אור גפן,
שרה אגמון עופר שחטר/אור גפן

עופר שחטר, מנכ"ל פרומול, חגג עם שרה אגמון, בעלת שרה אגמון גרופ-עולם תוכן לילדים, מחלקות תוכן החדשות בחברה עם מסיבה לילדי vip.אגמון יוצרת מגוון תכני איכות מקוריים לילדים המותאמים אישית עם מסרים חינוכיים, ערכיים, המפתחים את דמיון הילדים.

seperator

הזרקה נעימה

אלון גת  אבי שלום. עדי שרגא,
אלון גת, אבי שלום/עדי שרגא

רשת מרפאות "פרופורציה" ערכה כנס מקצועי לרופאי אסתטיקה מובילים, בשיתוף חברת "אלרגן" מפתחת ומייצרת את מוצרי ג'ובידרם-חומצה הילארונית. ד"ר צחי וידר הרצה על שיטת ה-point filler facelift8 המתמקדת בחשיבות נקודות וזוויות ההזרקה המביאות לתוצאות מיטביות למטופלים.

בחוגגים: אלון גת מנכ"ל "אלרגן ישראל", שרון רפפורט, מנהלת היחידה העסקית, ולירון הילל מנהלת תיקי לקוחות; אבי שלום, מבעלי רשת "פרופורציה", ציפי שלום, המשנה למנכ"ל, וטל ריכרט, מנהלת שיווק.

seperator

חלב ודבש

קובי פרחי תומר גורן גל קלקשטיין. מקור שרף,
קובי פרחי תומר גורן גל קלקשטיין/מקור שרף

גל קלקשטיין, מבעלי מזקקת "מילק אנד האני" M&H, ארח את השקת היאנג סינגל מאלט אורפנד לנד במהדורה מוגבלת - שיתוף פעולה ראשון בין המזקקה ולהקת אורפנד לנד, במסגרתו בחרו קובי פרחי, סולן הלהקה, ותומר גורן, המזקק הראשי של M&H, את החביות שנכנסו ליאנג סינגל מאלט הייחודי. התהליך כלל טעימות, הכנת סינגל מאלט בסגנונות שונים ומשאל אינטרנטי בין עוקבי הלהקה, בעקבותיו נבחר הסגנון המעושן קלות.

פרחי אמר שמדובר בהגשמת חלום כחובב וויסקי, והעובדה שיש מזקקה ישראלית ביפו, בבניין בו ערכו את מסיבת ברית המילה שלו, ריגשה אותן מאוד.

seperator

העצמה נשית

עדן יוחנן אושיק שריג דניאל גרינברג ורותם רבי. דור ערבה,
עדן יוחנן אושיק שריג דניאל גרינברג ורותם רבי/דור ערבה

אושיק שריג, מנכ"ל ומבעלי חברת שריג - יבואנית מותג עיצוב השיער רמינגטון לישראל, התייצב על סט הצילומים לקמפיין לרגל יום האישה הבינלאומי בסימן תסרוקות אייקוניות של כוכבות העבר. על הסט פגש את הפרזנטוריות דניאל גירנברג, עדן יוחנן, ורותם רבי המהוות לדעתו דוגמא להעצמה נשית וביטחון.

seperator

חוקי היופי

אוולין הגואל, רוית אסף והלגה רקנאטי. אור גפן,
אוולין הגואל, רוית אסף והלגה רקנאטי/אור גפן

במרכז לסיינטולוגיה ביפו הושק ספרה של הלגה רקנטי 'ליופי חוקים משלו'-ספר מקיף בתחום הקוסמטיקה וטיפוח העור. בנוכחות הפרזנטוריות החדשות שיסייעו בקמפיין קידום מרכז הטיפולים במגדל עזריאלי ראשונים, ביניהן השחקנית אוולין הגואל שאמרה כי נשיות בעיניה היא השילוב בין טיפוח הנפש וטיפוח החוץ, ולהיות צעירה בגוף נותן את החופש להיות צעירה בנפש ולא סתם אומרים שהקוסמטיקה הכי טובה היא האושר. המאפרת רוית אסף אמרה כי החיים האינטנסיביים גורמים לנו לשכוח לפעמים את עצמנו ואת מה שבאמת חשוב, אז טוב שיש את הלגה להזכיר לפעמים.

seperator

רואים עולם

נטע אלחמיסטר ב. חן נאמן,
נטע אלחמיסטר/חן נאמן

נטע אלחמיסטר, בעלת מותג בגדי-ים, הצטלמה זו השנה השנייה לקמפיין רשת משקפי השמש והראייה אירוקה. אלחמיסטר סיפרה כי נחתה היישר ממיאמי שם הצטלמה לקליפ החדש של הזמר MALUMA, שקליפים שלו זוכים למיליוני צפיות בעולם, והתרגשה שניתנה לה הזדמנות לעשות משהו בסדר גודל כזה. בקרוב תטוס למילאנו עם בכירי אירוקה לפגישות עם מותגי על בינלאומיים שהרשת מיצגת ותחזור הישר לשבוע האופנה תל-אביב, שם תציג לצד המעצבים הגדולים.

seperator

הפרזנטוריות

מיכל נגרין יערה בנבנישתי ויסמין נגרין. רפי דלויה
מיכל נגרין יערה בנבנישתי ויסמין נגרין/רפי דלויה

מיכל נגרין, מעצבת תכשיטים, אופנה ולייף-סטייל, ובתה יסמין, השיקו את קולקציית אביב קיץ 2019 אותו מובילה זו העונה השלישית השחקנית והדוגמנית יערה בנבנישתי, שזכתה העונה לתגבורת של הדוגמנית לירז מסילתי, שעושה קאם-בק לעולם הדוגמנות.

seperator

זוכרים ומוקירים

יחיאל לסרי, ישראל מקוב. פבל טולצינסקי,
יחיאל לסרי, ישראל מקוב/פבל טולצינסקי

באירוע שנערך במוזיאון אשדוד לאמנות הודיע ישראל מקוב, יו"ר סאן פארמה, על פרס ע"ש נירה מקוב ז"ל, שיינתן מדי שנתיים לתערוכה מוזיאלית ראשונה לאומן/ית במוזיאון. הפרס הראשון יינתן בשנה הקרובה לתערוכה שתיפתח בפברואר 2021.

בנוסף, נפתחה תערוכה ראשונה בסדרת תערוכות מתוך אוסף האמנות הישראלית של מקוב המוצגת בגלריית האוסף של המוזיאון, ומציגה שניים מגדולי הציור הישראלי המופשט לאה ניקל ומשה קופפרמן. באירוע נפתחו תערוכות יחיד של ישראל קבלה, אנה ים וגיא זגורסקי.

באומנותיים: ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר; אורן טואיל, מנכ"ל החברה העירונית לתרבות אשדוד; נעמי אדר הופמן, המשנה למנכ"ל; עו"ד אלי נכט, חבר מועצת העיר והממונה על תרבות העולים.

seperator

בקטנה

+בעקבות קמפיין שלטי החוצות של אלי ישי "כדי שלא יהיה ילד עם אבא ואבא", שעורר סערה, יצאה רשת טיב-טעם בקמפיין חברתי ברשתות החברתיות כדי לתמוך בקהילה הגאה, שהמסר הוא "החופש לבחור". "אם אתם אלי וישי או מכירים זוג כזה תייגו אותם בפוסט ותקבלו סל מוצרים משפחתי מתנה בשווי של 500 שקל. הקמפיין זכה לאלפי שיתופים, תמיכה ותגובות אוהדות, אך לא הניב תוצאות, מה שהוביל את הרשת לתרום את הפרסים שהובטחו לארגון איגי - ארגון הנוער גאה, התומך ומספק מסגרות לבני-נוער הלהט"בי.

יוסי שליו, סמנכ"ל הסחר והשיווק, אמר כי טיב-טעם מבססת מעמדה כרשת מזון המייצגת ערכי ליברליות ופלורליזם וככזו, מבקשת להזכיר לכולם שיש לעודד ולאפשר לכל אזרחי ישראל ולכל אדם את חופש הבחירה וזאת על רקע אמירותיו הקשות של אלי ישי.

+ ארבל שירן מנכ''ל רשת ''ניצת הדובדבן'' לקח תחת חסות הרשת עשרות חברות ישראליות קטנות העוסקות בתחום חקלאות אורגנית ומוצרים מתחום הבריאות. ביניהן: שוקולד פנדה, גלידות אילו, 'הנבטים של אודי', משק מלמד, ועוד. הליווי, יכלול השקעה כספית על-סך של כ-2 מיליון שקל ליווי פיננסי וייעוץ עסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully