וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: הסינים פותחים פארק בקיסריה

רונית מטיאס

27.2.2019 / 14:22

וגם: הרובוטים הישראלים יכבשו את אירופה, בבורסה לומדים על משפיענים, באיכילוב משאילים כסאות גלגלים ואבי כהן ונטע אלחמיסטר קורעים את אירופה

חדשנות בפארק

ליאור דיין, לו יי, מיכאל כרסנטי, ג'אן יונגשין, אלי כהן, גיא סברסקי, ויליאם וו, רן עציוני. יריב ו,
ליאור דיין, לו יי, מיכאל כרסנטי, ג'אן יונגשין, אלי כהן, גיא סברסקי, ויליאם וו, רן עציוני/יריב ו

חברת אלמה הישראלית, שנרכשה ע"י פוסון פארמה הסינית ב-240 מיליון דולר, השיקה את פרויקט הקמת מרכז החדשנות העולמי בפארק העסקים קיסריה. מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח ונכסי קיסריה, אמר שמרגש ללוות את המסע של אלמה שהפכה מחברה קטנה עד ההכרה של תאגיד הענק פוסון וכנגזרת של הביקושים, החברה לנכסי קיסריה נמצאת בתנופת בניה ובהליכי ביצוע של 80,000 מ"ר נוספים בהיקף כספי שנאמד בכ- 650 מיליון שקל. וויליאם וו, סגן נשיא החברה, ציין כי ישראל מוערכת בסין במונחי חדשנות, כושר המצאה ויצירתיות. אלמה וסיסראם מדיקל, החברה הישראלית הראשונה שהונפקה בבורסת הונג-קונג, הן חברות מרכזיות במערך העסקי של פוסון פארמה.

עוד התרגשו: רן עציוני, סמנכ"ל תפעול באלמה; לו יי, נשיא Fosun Pharma; ליאור דיין, מנכ"ל אלמה; שגריר סין בישראל גָ'אן יוּנְגְשִׂין; גיא סברסקי, סיו"ר קרן אדמונד דה-רוטשילד.

seperator

רובוט אנושי

יון רוזנברג,  פבריס גופין, טומי דבליק. מקור יוני וולף,
יון רוזנברג, פבריס גופין, טומי דבליק/מקור יוני וולף

חברת Robotemi הישראלית, מפתחת הרובוט האישי temi המבוסס על בינה מלאכותית ומשלב יכולות סיוע חכם וניידות אוטונומית לצרכן הסופי ולעסקים, זכתה לעניין רב בתערוכת המובייל הגדולה בעולם (MWC) בברצלונה. יון רוזנברג, סמנכ"ל פיתוח עסקי temi, פבריס גופין וטומי דבליק, מייסדי ומנכ"לי Zorabots, הכריזו על תחילת פעילות Robotemi הישראלית באירופה באמצעות הסכם הפצה בלעדי שחתמה עם חברתZorabots - מפתחת ומעצבת פלטפורמות רובוטיות אינטליגנטיות משפרות חיים.

חודש לאחר השקת temi ב CES לאס-וגאס, החברה נוקטת צעד נוסף אל תוך השוק הצרכני ותחילתו, הסכם למכירת 10,000 רובוטים באירופה על-ידי ערוצי שיווק בגרמניה, בריטניה, צרפת, בלגיה, הולנד, איטליה וספרד.

seperator

על הגג

מייקל ונטלי הרפז. רונית מטיאס,
מייקל ונטלי הרפז/רונית מטיאס

אל סצנת חיי הלילה הצטרף אמש חלל האירועים האורבני LEVINSKY39 Rooftop, בבעלות דני הלוי, יואב קלו, דותן זיו, אסף גרניט וחיים הירשברג.

חגגו כל הדרך אל הגג: נעם צימרמן, מנכ"ל קבוצת קפה קפה; רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה; עופר ירום, מנכ"ל עזריאלי קום; ארנון תורן, משנה למנכ"ל קבוצת עזריאלי וראש תחום קניונים; אייל ויסמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי קבוצת קניוני עזריאלי; עו"ד ניר קלדרון ממשרד תגר רג'יניאנו קלדרון.

seperator

הגיל השלישי

ניר שמעוני, ליאור שטרסברג, עומרי בורל, אורי בן ישי, חגי הוכברגר, עופר פלג. מקור שלמוא,
ניר שמעוני, ליאור שטרסברג, עומרי בורל, אורי בן ישי, חגי הוכברגר, עופר פלג/מקור שלמוא

במתחם RISE בתל-אביב, הושק המחזור השני של חממת AEON מייסוד עמותת מטב וחברת TechForGood, לקידום סטארט-אפים המפתחים פתרונות טכנולוגיים חדשניים שיסייעו לאוכלוסיית הגיל השלישי ולאזרחים ותיקים לשפר ולהיטיב את איכות חייהם. במהלך ההשקה הוכרז על הצטרפות התאגיד הבינלאומי קימברלי קלארק ובנק לאומי.

אורי בן-שי, מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל; שירה אלטשולר, מנהלת החדשנות; וחגי הוכברגר, ראש אגף חדשנות בבנק לאומי, שהעניקו חסות למחזור הנוכחי, פגשו את: ניר שמעוני, מייסד ומנכ"ל שותףTechForGood; ליאור שטרסברג, מנכ"ל עמותת מטב; עופר פלג, סמנכ"ל פיתוח עסקי לאומיטק; עומרי בורל, מייסדת ומנכ"לית שותפה , TechForGood.

seperator

המשפיענים

ערן גפן, עידו גרינברג ואיל עמית. אבשלום ששוני,
ערן גפן, עידו גרינברג ואיל עמית/אבשלום ששוני

תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, ערכה בבורסה לני"ע, כנס בנושא שיווק באמצעות משפיענים. בהרצאות: בינה מלאכותית בשירות שוק המשפיענים, 5 עקרונות לעבודה נכונה עם משפיענים, מה ניתן ללמוד ממשפיענים על ניהול מותג ו-7 טעויות נפוצות בגישה של מפרסמים לקמפייני משפיענים.

סיגלית הורן גלפרין, עידו גרינברג ותלמה בירו. אבשלום ששוני,
סיגלית הורן גלפרין, עידו גרינברג ותלמה בירו/אבשלום ששוני

בירו וסיגלית הורן-גלפרין, המשנה למנכ"ל האיגוד ויוזמת הכנס, ארחו את: ערן גפן, מנכ"ל GefenTeam שאמר כי משפיענים הם מותגים לכל דבר ועניין ולעתים אף טובים ממנהלי מותג ושיווק; אפרת סלע-איתמר, מנכ"לית ומייסדת לידרס, שהעלתה נתונים על שוק המשפיענים; אייל עמית, מנהל תקשורת שיווקית יוניליוור ועופרי שבו, מנהל שיווק בתחום הטיפוח האיש; מורן קרמין-קורן, בעלים ומנכ"ל לייק אנד שר; מורן זר-קצנשטיין, מייסדתYYY ובית הספר למקצועות היוטיוב; דרור בלומנטל, מנכ"ל ומייסד Humanz; חגית ברטל-פרסקי, מנהלת טרנספורמציה דיגיטלית וחדשנות קיברלי קלארק.

seperator

הכל בשקל

כריסטיאנו בורה, מירב מליק, מאיה שלו צילום. רונית מטיאס,
כריסטיאנו בורה, מירב מליק, מאיה שלו/רונית מטיאס

חברת "שקל בית מותגים" השיקה את אולם התצוגה המחודש בעיצוב ותכנון סטודיו 180, כחלק ממהלך מיתוג מחדש של החברה לשנה החדשה, האירוע נערך במקביל להשקת העונה השנייה של התכנית "מתכון מנצח: גרסת הבלוגרים".

במשיקים: מירב מליק, מנכ"לית שקל בית מותגים; דניאל אשכנזי מנהלת השיווק; כריסטיאנו בורה, נציג חברת קורנינג העולמית; מיקי צימט, מנכ"ל FOODY ; מאיה שלו הסמנכ"לית.

seperator

יופי קוריאני

דני לוזון, ניצן לביא ואמנון בכר. רפי דלויה
דני לוזון, ניצן לביא ואמנון בכר/רפי דלויה

בhigh&- חגגו את עלייתו לישראל של מותג TONYMOLY - מותג קוסמטיקה קוריאני מוביל, המושק לראשונה בישראל. אמנון בכר והרמן וויס, מבעלי "טטרה-פארם", שרכשו את הזיכיון מענקית הקוסמטיקה הקוריאנית ב-2017, ישווקו את המוצרים בבלעדיות בסניפי רשת סופר-פארם, בסופר-פארם אונליין ובחנויות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בהשקעה של כ-10 מיליון שקל.

אלינור קופלר, עדי רונן ושרון דובר. רפי דלויה
אלינור קופלר, עדי רונן ושרון דובר/רפי דלויה

את השמחה סיפקה הזמרת שאפיטה שהצליחה להקפיץ אפילו את הקוריאנים ואת האקשן סיפק שוק עם דוכנים עמוסי מוצרים. המוזמנים קבלו "כסף טוני מולי", איתו רכשו שלל מוצרי טיפוח שבאים באריזות דמוי ביצה, עגבניה, בננה, תפוח, דובדבן ועוד.

היו ונהנו: ניצן לביא, מנכ"ל סופר פארם; דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר פארם; יאיר וייס, סמנכ"ל סחר ג'יימס ריצארדסון; דניאל סיידנמן, מנכ"ל קוריאה אייר ישראל; אלינור קופלר; עדי רונן ושרון דובר, סמנ"כלית שיווק טטרה-פארם.

seperator

על גלגלים

יעל דרומי ישראל קסירר ורוני גמזו. אביב גוטליב,
יעל דרומי, ישראל קסירר ורוני גמזו/אביב גוטליב

פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל בית חולים איכילוב, ויעל דרומי, משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת מחזיקי עניין, השיקו עמדות השאלת כסאות גלגלים בבית החולים, הכוללות עמדות במיון ובכניסה הראשית, ומציעות כ-60 כסאות גלגלים להשאלה בחינם לציבור הרחב. בהמשך השנה בנק הפועלים יממן עמדות השאלה בחינם של מיזם Wheelshare גם בבתי החולים סורוקה בבאר שבע, אסף הרופא בצריפין, רמב"ם בחיפה, קפלן ברחובות והמרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. Wheelshare הינה חברה עם מיזם ייחודי העוסק בהשאלת כסאות גלגלים בבתי חולים, בחינם למשך 8 שעות, באמצעות עמדות ייעודיות להשאלה ולהחזרה, בדומה לאופניים עירוניים ולעגלות המטען בנתב"ג.

seperator

העצמה נשית בחצר

מרטין קופר לירון אזולאי ובריאן לידן. HJM,
מרטין קופר, לירון אזולאי ובריאן לידן/HJM

רשת בתי הספר "נייל סטודיו" יוצאת בפעילות ארצית למען צעירות בשירות לאומי של עמותת החצר הנשית. במהלך שבוע יום האישה הבינלאומי תקיים נייל סטודיו הכשרה מקצועית נושאת תעודה במניקור לכל קבוצות השירות הלאומי של העמותה בכל הארץ.

בריאן לידן מנכ"ל ומבעלי רשת נייל סטודיו, אמר כי הרשת חרטה על דיגלה את חזון העצמת נשים לעצמאות כלכלית, וחיזוק אוכלוסיות הנשים מכל הסוגים. מרטין קופר, הסמנכ"ל, אמר כי זהו סוג של מאבק מתמשך של הרשת שמקיימת פעילויות התנדבותיות שמטרתן העצמת נשים והכשרתן למקצועות היופי לעצמאות כלכלית כבר 25 שנה. לירון אזולאי, מנכ"לית עמותת החצר הנשית, אמרה כי בעמותה מקדמים 12 קבוצות נשים צעירות בשירות לאומי הנתמכות על ידם ברחבי הארץ, ומכשירים אותן לעשות התנדבות משמעותית, להעשיר וללמד אותן בתכנים שיהפכו אותן לנשים חזקות, פעילות ומלאות בידע.

seperator

צדק עיוור

נתי ביאליסטוק כהן וריצ'ארד ברנשטיין. זוהר שבת,
נתי ביאליסטוק כהן וריצ'ארד ברנשטיין/זוהר שבת

ריצ'ארד ברנשטיין, שופט בית המשפט העליון של מדינת מישיגן בארה"ב, הסובל מעיוורון מלידה, היה אורחם של נתי ביאליסטוק-כהן, מנכ"ל המרכז לעיוור ועמותת נגישות ישראל בבית המרכז לעיוור בתל-אביב, שם הרצה על "צדק עיוור". ברנשטיין אמר כי אדם עם מוגבלות יודע מה הוא יכול ומה הוא לא יכול והחברה צריכה פשוט לסמוך עליו ולתת לא את האפשרות וכל התמיכה שצריך ושגם הוא צריך לעבוד קשה יותר, להשקיע יותר אנרגיה, ולפעמים לעשות מאמץ מטורף כדי להצליח לעשות משהו, שמישהו אחר יעשה בחמישית זמן ומאמץ ממנו.

seperator

החוש השישי

דליה ממרוד, הניה נור, אורלי רובינזון, סנדרה חליבה. רונית מטיאס,
דליה ממרוד, הניה נור, אורלי רובינזון, סנדרה חליבה/רונית מטיאס

אורלי רובינזון, מעצבת פנים וכותבת ספרים בתחום האדריכלות, ומעצבת הפנים סנדרה חליבה, השיקו בדירה בעיצובה של חליבה במגדל W, את SENSE -ספר עיצוב חדש ומעורר השראה, המציג את עבודותיה של חליבה, בת למשפחה צרפתית בוגרת תואר בפילוסופיה ותרבות צרפתית, שהחלה לעסוק בעיצוב פנים לפני כ-7 שנים, והפכה לאחת המובילות בתחומה.

המוזמנים נהנו מבראנץ' מפנק וצפו בפרויקטים שנבחרו לככב בספר, ומייצגים נאמנה את סגנונה של חליבה-אירופאי-פריזאי-קלאסי בו היא משכילה לשלב נגיעות מודרניות.

seperator

ממילאנו באהבה

מסימו רנון, נטע אלחמיסטר, אבי כהן. אסף לוי,
מסימו רנון, נטע אלחמיסטר, אבי כהן/אסף לוי

אבי כהן, מנכ"ל קבוצת אירוקה, בילה בתערוכת מידו - תערוכת המשקפיים הגדולה בעולם הנערכת במילאנו והזמין את הפרזנטורית נטע אלחמיסטר. השניים קפצו לאירוע של המותג הבינלאומי הוגו בוס שנערך במועדון יוקרתי במילאנו, וחגגו את הגעתו של המותג לראשונה לישראל. בחוגגים גם מסימו רנון, מנכ"ל חברת מרקולין, השנייה בגודלה בעולם לייצור ושיווק משקפי מותגים שדיווחה על מחזור שכל מעל 500 מיליון יורו ב-2018, שיש לה הסכם הפצה בלעדי בישראל עם "אירוקה-עינית להפצת כל מותגיה ביניהם: טום פורד, רוברטו קוואלי, סוורובסקי, דיסקוורד, גוצ'י , סלין, פרד, קנזו ועוד.

רנון אמר לכהן כי במרקולין מאוד שמחים על שיתוף הפעולה עם אירוקה והשוק הישראלי שנחשב לאחד השווקים המתקדמים והאופנתיים בעולם.

seperator

חגיגה בגן

תמר קרוון ואסף גולן. יח"צ,
תמר קרוון ואסף גולן/יח"צ

הצלמת ויזמית האופנה תמר קרוון נפגשה עם אסף גולן, מנכ"ל גן-העיר, שבחר בה לשמש כמנהלת האומנותית של המקום. קרוון תפיק סדרת אירועי פופ-אפ, בהם יוצגו פריטי לבוש ואביזרי אופנה של מעצבים ישראלים בלבד, העומדים בראש מותגים עולים ומבטיחים בתעשייה המקומית, במטרה לתת במה למעצבים צעירים שאין בבעלותם חנויות משלהם, ולעורר מודעות לחשיבות קנייה מעסקים כחול-לבן בתחום האופנה הישראלי.

seperator

בקטנה

+ג'קי מוקמל מנכ''ל CBRE ישראל' מסתובב גאה לאחר שקבוצת CBRE דורגה במקום ה-1 בעולם ברשימת החברות המוערכות ביותר בתחום הנדל''ן על-פי הדירוג היוקרתי של FURTUNE. בחירת קבוצת CBRE למקום ה-1 ברשימת חברות ההכנסה הגולמית הגלובלית נעשתה מתוך 1,500 חברות מ-30 מדינות בעולם. מוקמל ציין כי בחירת קבוצת CBRE כחברה מובילה בעולם בתחום הנדל''ן המניב מוסיפה יוקרה רבה לפעילותה בישראל, לצד 450 משרדי החברה בעולם. החברה מעסיקה כ-80,000 עובדים.

+משה קראדי, מנכ"ל דלק ישראל, הציג בכנס עובדי שטח ומטה את סיכום 2018 ואת אסטרטגיית החברה ל-2019. קראדי אמר כי הם נמצאים בסביבה תחרותית, מאתגרת ומשתנה ויפעלו בשנה הקרובה להתאים עצמם לשינויים ולהוביל את החברה קדימה. קראדי הרצה גם על קבלת החלטות במצבי משבר ובמציאות משתנה, ולימד בסימולציה משותפת איך מפענחים מקרי פשיעה חמורים.

+ מיקי קופל, מנכ"ל קופל גרופ, הרצה ביום עיון של סוכני הביטוח במחוז תל-אביב והמרכז על "רפורמת כתבי השירות-הפער בין רגולציה לשטח". קופל התייחס למכתב שפרסם לאחרונה ד"ר משה ברקת, המפקח על הביטוח, ללשכת סוכני הביטוח האוסר על הסוכנים למכור ביטוח שאינו משווק על-ידי חברת ביטוח. קופל דיבר על חשיבות סוכני הביטוח שמגנים על הצרכנים וחידד את הנושא המשפטי בנושא המכתב.

+ לרגל יום האשה הבינלאומי,מותג הטיפוח והאיפור Clinique יתרום לעמותת "יסמין", המקדמת עסקים בבעלות נשים, 10 שקלים מכל קנייה באתר הקניות און-ליין www.clinique.co.il. מדובר בשיתוף פעולה ייחודי לקידום מטרות ופעילות עמותת יסמין שיתקיים בין התאריכים 7-9 למרץ 2019.

+ מעצבת האופנה הישראלית שחר אבנט מוסרת ד"ש מתערוכת WHITE במילאנו, שנערכה במקביל לשבוע האופנה. אבנט הציגה בדוכן מעוצב את הקולקציה החדשה שלה לרוכשים פוטנציאליים ונציגים חברות ומותגי ענק מהעולם.

ההורים דורית ונתן אבנט, שמחו להיות לצידה של בתם שהתפרסמה כשביונסה בחרה להופיע עם שתי שמלות שלה. הישר ממילאנו טסו לעבודה בפריז שם תציג את הקולקציה ברחוב שיוקדש לפופ אפים של מותגים מובילים מהעולם, והיא תחזור לישראל רק בשבוע הבא כדי להתכונן לתצוגת האופנה שלה שתוצג במסגרת שבוע האופנה הישראלי בהפקת מוטי רייפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully