וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל כיל רביב צולר שבר את שיא השכר ל-2018 בחברות הציבוריות

אביב לוי

27.2.2019 / 15:07

עלות העסקתו של המנכ"ל הטרי הצטברה ליותר מ-7 מיליון שקל (כ-2 מיליון דולר) צעד אחרי צולר ניצב בצמרת שיאני השכר בכיל ובחרות הציבוריות בכלל ניצב היו"ר יוחנן לוקר, עם עלות העסקה של כ-6.5 מיליון שקל (1.8 מיליון דולר)

רביב צולר. צילום: איל יצהר, גלובס
רביב צולר/גלובס, צילום: איל יצהר

הדוח המורחב שפרסמה היום יצרנית הדשנים כיל ל-2018 שלחה את מנהליה הבכירים של החברה לצמרת שיאני השכר, בראשות המנכ"ל הטרי יחסית, רביב צולר, שעלות העסקתו הצטברה ליותר מ-7 מיליון שקל (כ-2 מיליון דולר) בתפקיד אליו נכנס בחודש מאי. סכום זה מורכב מעלות שכרו, תגמול מנייתי ומענק.

צעד אחרי צולר ניצב בצמרת שיאני השכר בכיל, היו"ר יוחנן לוקר, עם עלות העסקה של כ-6.5 מיליון שקל (1.8 מיליון דולר), שכולל רכיבי תגמול דומים לאלה של צולר.

בסך הכול חמשת שיאני השכר של כיל נהנו אשתקד מתגמולים בהיקף מצרפי של כ-30 מיליון שקל (כ-8 מיליון דולר), כשמלבד המנכ"ל והיו"ר נהנו צ'רלס ויידהאס, אשר גרינבאום וקובי אלטמן מתגמולים בטווח של כ-6-5 מיליון שקל כל אחד (1.7-1.35 מיליון דולר).

עלות שכרו של צולר שולחת אותו לכבוש את ראשות טבלת שיאני השכר ל-2018 של החברות הבורסאיות עד כה, ואת לוקר ו-ויידהאס להתמקם אחריו, כשהבא אחריהם ברשימת השיאנים הוא אייזק דבח שעלות שכרו כמנכ"ל דלתא הסתכמה ב-5.5 מיליון שקל (כ-1.5 מיליון דולר).

כניסתם של מנהלי כיל לצמרת בעלי התגמולים הגבוהים העלתה את רף הכניסה לעשרת שיאני השכר של 2018 עד כה לסכום של 3.4 מיליון שקל אותו קיבלה ליאורה עופר בתפקידה כיו"ר חברת הנדל"ן המניב מליסרון, סכום שהופך אותה לנציגה הנשית היחידה בעשרת שיאני השכר.

עוד בעשירייה הפותחת אבי לוי, מנכ"ל מליסרון, עם עלות העסקה של 5.3 מיליון שקל והמשנה שלו משה רוזנבלום, שעלות העסקתו הגיעה ל-4.2 מיליון שקל.

מלבדם ליצרנית הבדים הלא ארוגים אבגול ייצוג בעשירייה, עם שמו של דיוויד מלדרם, המנכ"ל הפורש שלה, שעלות העסקתו הגיעה ל-4.3 מיליון שקל (1.2 מיליון דולר).

בסיכום 2017 עלות ההעסקה המצרפית של 100 שיאני השכר בחברות הנסחרות בבורסה בת"א הצטברה ל-830 מיליון שקל - סכום ששיקף עלות העסקה שנתית ממוצעת של יותר מ-8 מיליון שקל לכל מנהל במאייה הראשונה, ועלות העסקה חודשית ממוצעת של כ-690 אלף שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • כיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully