וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכווצים במידה: מכירות הקניונים ירדו ב-2% בחודש פברואר

שני מוזס

5.3.2019 / 11:19

כך עולה מנתוני מערכת ריס. מגמת הירידה המתמשכת מתרחשת רקע השינויים בהרגלי הצריכה והגידול בקניות באונליין

קניון דיזנגוף סנטר בתל אביב, מרץ 2015. ShutterStock
דיזנגוף סנטר/ShutterStock

האתגרים בענף האופנה מביאים להמשך ירידה במכירות הקניונים גם בחודש השני של 2019. נתוני מערכת ריס, אשר בוחנים כ-2,800 חנויות זהות, מגלים כי חודש פברואר השנה מתאפיין בירידה של כ-1.5% לעומת פברואר אשתקד. בקניונים האזוריים נרשמה ירידה של 2%, ואילו בפאוור סנטרים נרשמה ירידה מתונה יותר של כ-0.9%.

בכל אופן, הירידות הללו נרשמות על אף העלייה בקצב צמיחת האוכלוסייה בשיעור של כ-2%. מגמת הירידה המתמשכת מתרחשת רקע השינויים בהרגלי הצריכה והגידול בקניות באונליין.

ומי בכל זאת נהנה מעלייה במכירות? בין הקניונים המובילים מציינים בריס את קניון איילון מקבוצת עזריאלי עם צמיחה של 3.2% בפדיונות ביחס לפברואר אשתקד ומכירות של 65 שקל למ"ר; ואת קניון עזריאלי חולון עם גידול של 2.1% עם מכירות של 63 שקל למ"ר. גם הקניון הגדול בפתח-תקווה של קבוצת מליסרון מציג עלייה של 1.8% ומכירות של 80 שקל למ"ר. בקניון האילתי מול הים נרשם גידול של 1.8% למ"ר; ואילו בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה המכירות עלו בכ-0.9%.

גם בקרב חלק מהקניונים "הוותיקים" נרשמה צמיחה: כך למשל ביג אילת מציג עלייה של 6.5% ביחס לפברואר אשתקד, ומתחם האאוטלט בילו סנטר של קבוצת מליסרון רושם עלייה של 5.5%. גם עזריאלי הנגב, אאוטלט חוצות המפרץ ועזריאלי מודיעין רשמו עליות.

  • עוד באותו נושא:
  • קניונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully