וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוונת לצמיחה: פלדמן תשווק בבלעדיות את הגלידות של מארס

שני מוזס

6.3.2019 / 9:02

בשלב הראשוני תייבא פלדמן מגוון מוצרי גלידה של המותגים Snickers, Mars, M&M, Maltesers, Galaxy, Bounty, Twix. המוצרים ימכרו בכל ערוצי השיווק של החברה - חנויות גלידות פלדמן, רשתות השיווק, וכן, בקיוסקים ובמכולות

גלידת שוקו. ShutterStock
גלידה/ShutterStock

מהלך משמעותי ראשון מאז כניסתו של רונן זהר לתפקיד המנכ"ל: גלידות פלדמן חתמה על הסכם בלעדי עם חברת מארס ( MARS ) העולמית, במסגרתו תהיה פלדמן המשווקת הרשמית והבלעדית של מוצרי הגלידות של מארס בישראל.

בשלב הראשוני תייבא פלדמן מגוון מוצרי גלידה של המותגים Snickers, Mars, M&M, Maltesers, Galaxy, Bounty, Twix. המוצרים ימכרו בכל ערוצי השיווק של החברה - חנויות גלידות פלדמן, רשתות השיווק, וכן, בקיוסקים ובמכולות.

זהו צעד נוסף במסגרת התהליך שהחברה נוקטת תחת הבעלים וההנהלה החדשים, במטרה להשיג יעדי צמיחה משמעותיים בשנים הקרובות. מדובר על מוצרי פרמיום, שנותנים מענה לאחד הסגמנטים הצומחים ביותר בקטגוריית הגלידה בשנים האחרונות. שוק הגלידות נמצא בצמיחה עם מכירות שכ-1.2 מיליארד שקל בשנה ורשם בשנת 2018 גידול של 8.7%, לצד צמיחה מתונה יותר בשוק המזון כולו.

גלידות פלדמן נוסדה ב-1945 ונוהלה עד אוגוסט אשתקד על ידי משפחת המייסדים - משפחת פלדמן - שלו. החברה נרכשה באוגוסט 2018 על ידי קרן גרין לנטרן, שמנוהלת על ידי דני בן רעי, ריצ'י האנטר וג'וזף עליאש.

מוצרי החברה מופצים למגוון רחב של חנויות בשוק הפרטי, רשתות השיווק וללקוחות בשוק המוסדי. לחברת "הגלידות של פלדמן" רשת של כ-70 חנויות ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • גלידות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully