וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: המהפך שעוברת לאומי קארד

רונית מטיאס

6.3.2019 / 11:47

וגם: חוגגים 70 שנות אופנה, השקת נעל חדשה לאדידס, נותנים כבוד למפתחים באינטל ותעשיית הקולנוע חוגגת ערב מיוחד

בוקר במקסימום

רון פאינרו, ורדית גונדטר וירון בלוך.. אלירן אביטל,
רון פאינרו, ורדית גונדטר וירון בלוך./אלירן אביטל

כשבוע לאחר שהושלמה ונחתמה עסקת המכירה של לאומי קארד לקרן ורבורג פינקוס חשפו מנהלי החברה, בראשות המנכ"ל רון פאינרו ויו"ר החברה ירון בלוך, את השם החדש של החברה - max ואת התכניות להפיכתה לגוף פיננסי עצמאי. בחוגגים שותפים מרכזיים שלקחו חלק בפעילות החברה והיו שותפים להצלחתה לאורך 18 השנים מאז הקמתה, ביניהם מנכ"לי החברה לדורותיהם, דני כהן, תמר יסעור וחגי הלר.

רון פאינרו, חגי הלר, דני כהן ותמר יסעור. אלירן אביטל,
רון פאינרו, חגי הלר, דני כהן ותמר יסעור/אלירן אביטל

פאינרו אמר כי max תגביר את התחרות בתחום האשראי והפינטק ותוביל להצעות ערך משופרות לצרכן הישראלי. הוא הודה ללאומי על השנים בהן הפך לאומי קארד לשחקן מוביל ותחרותי: "נפרדים לשלום לטובת דרך עצמאית אשר תהפוך את השוק הפיננסי לתחרותי ומשוכלל יותר".

ורדית גונדטר, סמנכ"לית שיווק ולקוחות פרטיים, חשפה את השם ואת המיתוג החדש שילווה את החברה, בשנה הקרובה תיקרא החברה "max מבית לאומי קארד" ולאחר מכן תיקרא "max". שם שנבחר כי היה חשוב להביא שם רענן, עדכני, קליט, ובולט - לא שם שבהכרח מצופה מחברת פיננסים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

70 שנות אופנה

דפנה בסטר נשיאת סופר פוש ונדב זר מנהל ההפקה. יח"צ,
דפנה בסטר, נשיאת סופר פוש ונדב זר, מנהל ההפקה/יח"צ

אמש נערך באקספו בתל אביב אירוע הצדעה ל-70 שנות אופנה ישראלית 'כחול לבן' ביוזמת משרד התרבות והספורט כחלק מאירועי ה-70 למדינת ישראל. האירוע סקר את האופנה כפורצת דרך מקום המדינה ועד היום, והציג את הישגיה.

נועה, דנה גדעון וקארן אוברזון. רונית מטיאס,
נועה, דנה גדעון וקארן אוברזון/רונית מטיאס

באירוע ניתן מקום של כבוד למובילי התעשייה, למעצבות ולמעצבים שהפכו לסיפורי הצלחה בין לאומיים, כשעל הניהול האומנותי מוטי רייפ ועל ההפקה סופרפוש.

גדעון אוברזון, נועה תשבי, מירי רגב, שרה נתניהו. רונית מטיאס,
גדעון אוברזון, נועה תשבי, מירי רגב, שרה נתניהו/רונית מטיאס

בין התצוגות: הצדעה לאייקון האופנה שושנה דמארי עם שמלת הכלניות של המעצב המוכשר אביעד אריק הרמן, תצוגת אופנה צבאית, תצוגת מותגי כחול-לבן; אופנת גברים ישראלית; תצוגה מרגשת של שמלות כלה מלווה בשירתו של קובי אפללו, ואייטם מרגש שהצדיע לאייקוני אופנה שנפטרו.

גדעון אוברזון ומוטי רייפ. רונית מטיאס,
גדעון אוברזון ומוטי רייפ/רונית מטיאס

שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה, לבושה בשמלה של דרור קונטנטו, הענקה את פרס מפעל חיים לגדעון אוברזון על פעילות יוצרת ומשפיעה בהתפתחות עיצוב האופנה בישראל. בקהל התרגשו אשתו דינה בנותיו קארן ודנה, חתניו ונכדיו. פרסי מעצבי האופנה ל-2018 הוענקו לרונן חן, אלירן נרגסי, ושחר אבנט. את הערב סיימה נטע ברזלי שסחפה את כולם עם טוי ובאסה סבבה.

אביעד אריק הרמן, רונית אבישר, שרית הרמן. רונית מטיאס,
אביעד אריק הרמן, רונית אבישר, שרית הרמן/רונית מטיאס
יצחק רייך, שרה נתניהו. מקור: יפה אפרתי,
יצחק רייך, שרה נתניהו/מקור: יפה אפרתי
seperator

גול לגולברי

אורן רווח ודוד גולברי. אסף לב,
אורן רווח ודוד גולברי/אסף לב

האחים דוד, יעקב ומשה גולברי, בעלי חברת GOLBARY-SACARA חנכו אמש את בית גולברי-סאקרה החדש בצריפין. האירוע כלל טקס קביעת מזוזה, גזירת סרט, קבלת-פנים במרכז הלוגיסטי החדש, וסיור במתחם המשתרע על שטח של כ-12 דונם עם בניין משרדים בן 4 קומות.

משה רוזנבלום אילן בצרי ואבי לוי (צילום: אסף לב)

משה רוזנבלום אילן בצרי ואבי לוי. אסף לב,
משה רוזנבלום אילן בצרי ואבי לוי/אסף לב

משה גולברי המנכ"ל, אמר כי החברה צועדת קדימה אל העתיד, ומתחיל עידן חדש של פעילות באמצעות מערכות טכנולוגיות מהמתקדמות והמעודכנות בעולם, והמעבר למתחם החדש יאפשר לחברה להמשיך ולצמוח, להשביח את איכות השירות ולהרחיב את מספר החנויות בארץ של GOLBARY ו-SACARA, המונות כיום 135 סניפים.

משה ויעקוב גולברי משה כחלון ודוד גולברי. אסף לב,
משה ויעקוב גולברי, משה כחלון ודוד גולברי/אסף לב

נהנו מחגיגה ים תיכונית עם הזמר ישי לוי: אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; איש העסקים יואב פפושדו וזוגתו אלה אגם גילאון; איתן בן-אליהו מפקד; משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני עופר; אלי בן-ישי, מנכ"ל השתתפויות בנכסים; רמי לוי, בעלי קבוצת רמי לוי; אורן רווח, מנכ"ל קבוצת אסתי לאודר ישראל; עמוס שפירא, יו"ר עמותת אלו"ט וזוגתו חלי; רמזי גבאי, יו"ר איגוד תעשיות הטקסטיל בהתאחדות התעשיינים; אילן בצרי מנכ"ל בנק הבינלאומי; אייל גרינברג, מנכ"ל סטימצקי; אריאל גנוט, מנכ"ל גמא; אבי שומר, מבעלי צומת ספרים; ברוך ריינר, מנכ"ל רשת תמנון; גדעון מולייב, מנכ"ל קבוצת MGS; שוקי בורנשטיין, מנכ"ל מרכנתיל; ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי; איש העסקים אלי יקיר; יובל גביש, סמנכ"ל בכיר וראש החטיבה הבנקאית בבנק דיסקונט.

משה גולברי משה רוזנבלום דוד ויעקוב גולברי. אסף לב,
משה גולברי, משה רוזנבלום דוד ויעקוב גולברי/אסף לב
seperator

והתחזית היא

אילן בירנפלד, חיים פינטו, דנקן סטיוארט, ושלי תשובה. עדי כהן צדק,
אילן בירנפלד, חיים פינטו, דנקן סטיוארט, ושלי תשובה/עדי כהן צדק

פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte בשיתוף בנק הפועלים, ערכו באיסט בתל אביב את אירוע התחזיות השנתי בתחומי הטכנולוגיה, המדיה והתקשורת, וחשפה את דוח המגמות המרכזיות והתחזיות של התפתחות וחדירת טכנולוגיות חדשות שמשנות את האופן בו אנו חיים, צורכים ועובדים.

רו"ח אילן בירנפלד, יו"ר ומנהל עסקים ראשי ב-Deloitte; רו"ח יגאל דור, שותף מנהל וראש חטיבת הביקורת; רו"ח דן הלפרן, שותף מנהל וראש מערך הייעוץ; דנקן סטיוארט, ממובילי צוות המחקר הטכנולוגי; הראל יפהר, מנהל פעילות אמזון ווב סרוויס AWS ישראל; חיים פינטו CTO, בנק הפועלים שמעו משלי תשובה, מוביל מגזר הטכנולוגיה, המדיה והתקשורת ושותף בחטיבת הייעוץ האסטרטגי ב-Deloitte, כי החברות המסורתיות בכל הענפים והתעשיות, נדרשות להמציא עצמן מחדש תוך שימוש בטכנולוגיה, מינוף DATA והטמעת מודלים עסקיים חדשים שאם לא כן, יגיע הסטארט-אפ הזריז והדיגיטלי נטול התשתיות ויזיז להם את הגבינה.

seperator

מפתחים וחוגגים

מורטי רנדושיטלה איציק סיליאס ג'ים קלר וקרין אייבשיץ. דוברות אינטל,
מורטי רנדושיטלה, איציק סיליאס, ג'ים קלר וקרין אייבשיץ/דוברות אינטל

אלפי עובדי מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל נפגשו בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב לערב בו אינטל אמרה להם תודה על פיתוח מעבדים שזכו להימכר במיליונים בכל העולם. גורי אלפי שהגיע בהפתעה מארה"ב אמר שכיף להופיע מול חברה רווחית. "הקדמתם את לוחות הזמנים שלכם בחצי שנה, מי עושה דברים כאלה? איך אינטל קנתה ב-15 מיליארד דולר משהו שאני מנסה לבטל כבר שנים באוטו".

באמנותית: רד בנד שאירחו למופע חד-פעמי את שלום חנוך, נינט, מרינה מקסימיליאן, ברי סחרוף והיהודים. קארין אייבשיץ-סגל, מנכ"לית מרכז הפיתוח של אינטל ישראל ואיציק סייליס, מנהל קבוצת הביצוע של מערכות המחשבים האישיים, אמרו כי ברוח האירוויזיון, החליטו להנחות בזוג, והודו לעובדים על האנרגיה, ההשקעה העצומה, והיצירתיות, וחגיגת הצלחה ל-3 מעבדים-הצלחה שיווקית ועסקית.

בחוגגים: ונקטה (מורטי) רנדושינטלה, מנהל הנדסה ראשי באינטל; ג'ים ג'יימס קלר, האחראי על תחום הנדסת סיליקון; יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל; גרגורי בריאנט, סגן נשיא תאגידי ומנהל כללי של קבוצת המחשוב.

seperator

מפגש מוזיקלי

צביה מיתר גו  זיו טלי גוטליב צבי זיו. מקור שלום תל אביב,
צביה מיתר, גו זיו, טלי גוטליב, צבי זיו/מקור שלום תל אביב

קרן התזמורת הפילהרמונית הישראלית אירחה במועדון סלע בהיכל-התרבות בתל-אביב את ידידי הקרן להרצאה של אראלה קינן - "מנה כפולה של גאונות יוצרת", שהוקדשה לאחים איירה וג'ורג' גרשווין. קינן פתחה עם נתון יוצא הדופן כי 95% מאנשי תעשיית הבידור בהוליווד וברודווי הם יהודים, והסבירה כי במהלך המאה ה-20, רבים מאנשי התעשייה הסתתרו באמצעות שמות לא יהודיים אבל בסרטים ובמחזות הזמן הם הכניסו את כל תולדות אלפיים שנות הגלות של העם היהודי.

טלי גוטליב, מנכ"לית קרן התזמורת הפילהרמונית, אמרה שהיא מקווה שההרצאה תהווה תחילתה של סדרת הרצאות שתעניק מימד נוסף לחוויות המוזיקליות בפילהרמונית הישראלית.

היו ונהנו אנשי עסקים ביניהם: אילנה ויאיר המבורגר, גליה ויהושע מאור, כנה וזלמן שובל, שרה להט, צביה מיתר, רנה משל ואשר גרוניס, ג'ו וצבי זיו, נטע נס ואורן סדיב, עו"ד מוריאל מטלון ועוד.

seperator

רק בקולנוע

יוליה שמלוב ברקוביץ, הניה נור, שרית רסין, ניר שוויקי. רונית מטיאס,
יוליה שמלוב ברקוביץ, הניה נור, שרית רסין, ניר שוויקי/רונית מטיאס

האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה, חגגה את ערב הגאלה בבית האירועים Rocco בתל-אביב והציגה את המועמדים הסופיים שעלו לגמר לקראת טקס פרסי הטלוויזיה 2018 שיתקיים בשבוע הבא באור-יהודה, וישודר בשידור חי בכאן 11.

איתי גיל דנה בלנקשטיין מוש דנון. רפי דלויה
איתי גיל, דנה בלנקשטיין, מוש דנון/רפי דלויה

צעדו על השטיח האדום: יוליה שמלוב ברקוביץ, יו"ר הרשות השנייה וניר שוויקי המנכ"ל; מוש דנון, יו"ר האקדמיה הישראלית לטלוויזיה וקולנוע, דנה בלנקשטיין המנכ"לית; איתי גיל מנכ"ל משותף של rocco ; הניה נור מקבוצת נור ואשת העסקים שרית רסין.

seperator

רצים וקובעים

עדן שמואלי ודושי לייטרסדורף. רונית מטיאס,
עדן שמואלי ודושי לייטרסדורף/רונית מטיאס

בווילה דלאל בתל אביב נערכה ארוחת-בוקר לרגל השקת Ultraboost 19-נעל הדגל החדשה של adidas שיוצרה בשיתוף פעולה עם אלפי רצים מרחבי העולם. שמעון קייזרמן, סמנכ"ל השיווק של אדידס ישראל, ועדן שמואלי, מנהל השיווק, הציגו את יתרונות הנעל החדשה.

אנחל בונני, דושי לייטרסדורף, שמעון קייזרמן. מקור דני לוי,
אנחל בונני, דושי לייטרסדורף, שמעון קייזרמן/מקור דני לוי

אשת העסקים דושי לייטרסדורף, מבעלי המקום, ובן זוגה אנחל בונני, נהנו אף הם מהאוכל האנין ומהנעליים הסטייליסטיות.

seperator

ממותגים וחוגגים

ליאת מוליוב, חלי ממן לאה שנירר, שלום מוליוב. מקור מוליוה,
ליאת מוליוב, חלי ממן לאה שנירר, שלום מוליוב/מקור מוליוה

ליאת מוליוב, מבעלי קבוצת אם. ג'י אס ספורט טריידינג - יבואנית
מותגי אדידס, סקצ'רס, דיאדורה, סטיב מאדן, ועוד, חגגה במשרדי החברה בחולון את יום האישה הבינלאומי. מוליוב הזמינה את כל עובדות החברה להתייצב באולם התצוגה, שם הפיקה להן אירוע מהסרטים עם שלל פינוקים והפתעות הקשורות במותגי החברה, כולל הרצאה של חלי ממן ושיעור פילאטיס עם לאה שנירר.

seperator

חגיגה איטלקית

אורנה מזרחי וגיל פרץ. כרמל כמין,
אורנה מזרחי וגיל פרץ/כרמל כמין

150 עובדי ומנהלי חברת אמריקן אקספרס GBT שבו מכנס חברה ברומא, שם ציינו שנת פעילות מוצלחת של החברה. על סיפון מטוס הדרימליינר של אל-על, פגשו דייל מוכר, גיל פרץ, מנכ"ל החברה שהכריז: "אתם נותנים את השירותים שלכם במהלך כל השנה, היום אני אשרת אתכם".

העובדים נהנו מסיורים, ארוחות, וערב הגאלה בסימן חגיגת 22 שנה להקמת "היסתור-אלטיב", שהיה שמה של חברת אמריקן אקספרס גלובל ביזנס עם הקמתה. פרץ עדכן את העובדים ברכישות האחרונות של החברה, והתמקד בפעילות החברה בהגדלת כמות קהל הלקוחות המקומי והגלובלי, יישום תקני אבטחה בינלאומיים והשקעה משמעותית בטכנולוגיה.

בערב הוכרזו 8 מעובדי החברה כעובדים המצטיינים לשנת 2018 וזכו בטיסות ליעדים בינלאומיים.

seperator

אומנים ותורמים

סיון ברון לוי, שולה רוס, ניר שמול ודנית דברה. עומר ארמוני,
סיון ברון לוי, שולה רוס, ניר שמול ודנית דברה/עומר ארמוני

בבית ציוני אמריקה נפתחה התערוכה "נגלה ונסתר" שחלק מהכנסות ערב הפתיחה קודש לילדים ומשפחות מעוטות יכולת בהם מטפלת עמותת שניר העוסקת בקידום שוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות. הציירת רומי רנן, נשיאת WAG ISRAEL, וסגניתה הפסלת שולה רוס שיזמו את החיבור בין עמותת שניר לאומנים, סיפרו על הפעילות בארץ ובחו"ל ושהתערוכה תנדוד לפסטיבל WAG העולמי בבלגרד עם סיומה בבית ציוני אמריקה, שם יתמודדו על מדליות.

ניר שמלו, מייסד עמותת שניר, אמר שעיריית תל-אביב בשיתוף עמותת שניר תומכת ב כ-150 ילדים מדרום ת"א ובעזרת התרומות יגיעו לעוד ילדים הזקוקים לעזרה והעמותה עובדת גם עם משפחות הילדים במטרה להוציא אותם ממעגל העוני.

seperator

נסיעה טובה

ארז וגה קדוש , ג'ניה בריינטסב. מקור זאביק דרור,
ארז וגה קדוש , ג'ניה בריינטסב/מקור זאביק דרור

יאנגו, אפליקציה טכנולוגית להזמנת מוניות המופעלת על-ידי ענקית האינטרנט יאנדקס, צילמה קמפיין דיגיטלי חדש באווירה ישראלית. ג'ניה בריינטסב, הארט דירקטור העולמי של החברה וארז וגה קדוש, מנכ"ל Influencers, קפצו לקדם חלק מהמהלכים האסטרטגיים של החברה בישראל.

seperator

המאסטרית

איריס כספי. רונית מטיאס,
איריס כספי/רונית מטיאס

איריס כספי שהתפרסמה כמתמודדת בתוכנית מאסטר שף השיקה במשרדי LABS בקומה ה-61 של מגדלי עזריאלי שרונה את קולקציית הקיץ של שני מותגים אותם היא מייבאת: Izipizi -מותג משקפי שמש צרפתי, ו-WOUF -מותג תיקים ספרדי. הבעל עו"ד יריב כספי בא לעודד.

seperator

בקטנה

+ הקומיקאי מיקי גבע חתם על רכישת דירה בפרויקט MOMA של קבוצת חג'ג ברחוב סלמה בדרום ת"א. גבע רכש דירת 2 חדרים, 42.5 מטר+ 6 מ"ר מרפסת במחיר 1,570,000 שקל. רק בחודשיים נמכרו בפרויקט 70 דירות מתוך 220 יח"ד, שיבנו בשני מגדלים בני 18 קומות ושני בניינים מרקמיים בני 7 קומות, לצד פארק שישתרע על פני 3 דונמים, וקומת קרקע מסחרית שתכלול מסעדות, בתי קפה, מתקני כושר ועוד.

מקורות יודעי דבר מספרים שיש סלבים נוספים שמתעניינים בפרויקט והגיעו לשטח לבחון האת פוטנציאל ההשקעה הנדל"נית. צחי חגג', מבעלי קבוצת חג'ג אמר כי רחוב סלמה בדרום ת"א, עובר מהפך משמעותי, חלק ניכר משטחי דרום תל אביב יוסב לאזורי מגורים ותעסוקה ויכללו התחדשות סביבתית, בניית מבנים מודרניים, הריסת מבנים ישנים והקמת בניינים חדשים במקומם, שימור מבנים היסטוריים ועוד ועוד.

+ חברת ההייטק סולוטו ששמה לה כמטרה קידום ושילוב נשים בתעשיית ההייטק בישראל, (50% מהנהלת החברה הבכירה הן נשים ועובדות בה כ-42 נשים מתוך 110 עובדים) מארחת מידי יום שלישי נשים עם או בלי רקע קודם בתכנות המגיעות לחברה ללמוד לקודד בשפות תכנות שונות. במהלך חודש מרץ יארחו בסולוטו את יעל וייזל, מנכ"לית ומייסדת משותפת של 'זיקית'-אפליקציה שמאפשרת למדוד בגדי רשתות עולמיות בצורה וירטואלית, שהייתה האישה הראשונה שפיקדה על קורס קציני התקשורת של חיל האוויר וצוותי הטלקום האווירי. וייזל תשתף אודות הדרך המקצועית שהביאה אותה למקום הנוכחי כמנכ"לית חברת זיקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully