וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל Gett במייל לעובדים: אנחנו בדרך להנפקה

דובי בן גדליהו

6.3.2019 / 13:20

"אנחנו בדרך לעבור לרווחיות כבר באוקטובר הקרוב", נכתב במייל שהופץ לכל עובדי Gett. "באספקטים רבים אנחנו כבר מוכנים להנפקה ציבורית, באספקטים אחרים תידרש עוד עבודה קשה". ההנפקה צפויה להיערך לקראת סוף השנה הקרובה, כך לפי המייל

מירוץ אפליקציות: גט טקסי נגד אובר. ראובן קסטרו
גט טקסי/ראובן קסטרו

מנכ"ל חברת Gett (לשעבר גט טקסי), הנציגה הישראלית הגדולה ביותר בשוק של שיתוף כלי רכב והזמנת נסיעות, הודיע היום (ד') במייל לעובדיו "אנחנו בדרך להנפקה". באימייל שכותרתו הייתה "רווחיות=הנפקה" סיפר המנכ"ל בהתרגשות לעובדיו כי "אנחנו בדרך לעבור לרווחיות כבר באוקטובר הקרוב" והוסיף כי "באספקטים רבים אנחנו כבר מוכנים להנפקה ציבורית, באספקטים אחרים תידרש עוד עבודה קשה". עוד הוסיף המנכ"ל כי ההנפקה צפויה להיערך לקראת סוף השנה הקרובה.

גט היא חברה די מסתורית, שלא מרבה לספק אינפורמציה אודות ביצועיה העסקיים ומצבה התחרותי בשוק. אנחנו יודעים כמובן, שגט מחזיקה כיום בנתח דומיננטי של שוק הנסיעות על פי דרישה בישראל, ושיש לה נוכחות פעילה בבריטניה ובארצות הברית - שמבוססות על הרכישה של ג'ונו, מתחרה לשעבר של Gett.

עם זאת, רוב המידע העסקי לגבי גט מגיע ממקורות זרים. הפרסום האחרון בדצמבר 2018 היה הדלפה לעיתון הגרמני "דר שפיגל" שלפיו המשקיעה המרכזית של גט, פולקסווגן, הפחיתה כביכול את הערך בספרים של השקעתה בחברה מכ-300 מיליון דולר ב-2016 ל-18 מיליון דולר. במילים אחרות, פולקסווגן כמעט ומחקה את השקעתה בחברה, זאת למרות שהשתתפה בסבב הגיוס האחרון של גט ב-2018 בהיקף מדווח של כ-80 מיליון דולר.

הרבעון הראשון של גט מסתיים בעוד כשלושה שבועות ולמרות שגט אינה חברה ציבורית, ניתן לצפות שתציג בקרוב קבלות פומביות על ההצהרה הרשמית והמחייבת הזו. מקורות שקשורים לחברה טענו השבוע כי היעד של רווחיות אכן יושג ואף יזכה לחשיפה פומבית.

  • עוד באותו נושא:
  • גט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully