וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוסיות של עולם השופינג הישראלי: הכירו את המנכ"ליות של קניוני עזריאלי

בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

7.3.2019 / 18:48

רינה טל שברה את תקרת הזכוכית, מימי מור אוהבת את האקשן בעבודה, סיון ממן לא מוותרת על שיחה יומית עם הצוות ועדי קרום מספקת טיפ מנצח לנשים צעירות שרוצות להיכנס לעולם העסקים. לרגל יום האישה הבינלאומי קיבלנו השראה מארבע מנכ"ליות בקבוצת קניוני עזריאלי

רינה טל - מנכ"לית קניון עזריאלי אילון

רינה טל, מנכ"לית קניון עזריאלי אילון. יח"צ,
"נשים צעירות צריכות לצאת מהקונפליקט המערב ניהול בית ומשפחה או קריירה מצליחה". רינה טל/יח"צ

משפחה עצמאית, אם לנועם בת 18, בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.

איך נכנסת לעולם העסקים?

הגעתי לתחום הקניונים והריטייל מיד אחרי צבא והתמניתי לתפקיד מנהלת לשכת מנכ"ל קניון עזריאלי אילון. הקבוצה התרחבה לערים נוספות בארץ ומנהליי זיהו את כישוריי ויכולותיי הניהוליות, המוטיבציה והתשוקה הרבה לעשייה בתחום. צעדתי במסלול הקידום כמנהלת שיווק בקניון עזריאלי בירושלים, כמנכ"לית קניון עזריאלי הוד השרון (האישה הראשונה שכיהנה כמנכ"לית קניון בישראל), כמנכ"לית קניון עזריאלי חולון וסגרתי מעגל בקניון עזריאלי אילון בתפקידי הנוכחי. לפני ארבע שנים הגשמתי יעד נוסף וחשוב - בניית הקומה השנייה ופתיחתה, שהביאו להצלחתו ומיצובו האופנתי והחדשני של קניון עזריאלי אילון כיום. בדרך היו גם כאלה שאמרו לי שלא אצליח, כאלו שהערימו קשיים ולא פרגנו, אבל זה רק דרבן אותי לחריצות יתרה ואמונה בעצמי. אין לי ספק ששברתי את תקרת הזכוכית!

מהם שלושת הדברים שלא תוותרי עליהם במהלך שגרת היום?

שעה של ספורט שיעור יוגה/פילאטיס/ הליכה בטבע, סיור יומי בקניון ומפגש עם בעלי ומנהלי עסקים בקניון והכי חשוב - לא אוותר על השעה ראשונה בבוקר עם נועם בתי. אנו מתפנקות עם הקפה הראשון של הבוקר, נשוחחות ומתפזרות כל אחת לעיסוקה.

מהי תכונת האופי שהכי מסייעת לך בתפקיד בכיר מהסוג הזה?

אחת מתכונות האופי שהכי מאפיינת אותי ומסייעת לי בתפקידי היא אינטליגנציה רגשית גבוהה.
אני פועלת לא רק מהראש אלא גם מהרגש, יודעת להבחין ברגשות ובתחושות של מי שיושב מולי, להשתמש במידע הזה כדי לכוון חשיבה והתנהגות וכדי להניע אנשים אחרים והכל ממקום מחייך וחיובי. אני "רואה" אנשים, מדברת איתם בגובה העיניים, קשובה ומנהלת באופן יותר משתף עם ניסיון חיים וכישורי פתרון בעיות.

מה את הכי אוהבת בעבודה שלך?

צעד אחרי צעד התקדמתי בתפקידים בקבוצת עזריאלי והיום כמנכ"לית קניון עזריאלי אילון, מהקניונים המובילים והמצליחים בישראל. אני יכולה לומר שאני מאושרת ומסופקת, נהנית מכל רגע בתפקיד. אני חיה את הקניון ואת הקבוצה כמו בית ומשפחה 24 שעות ביממה. כמו בצומת דרכים ראשית, אני נחשפת מדי יום לאנשים מרתקים בתחומים ותפקידים שונים ומגוונים במשק. אני אוהבת את האפשרות לחלום, ליזום וליישם את רעיונותיי, להשיג את היעדים שאני מציבה לעצמי תוך אמונה גדולה ולקצור הצלחות. בשורה התחתונה אם אתה אוהב את מה שאתה עושה השמיים הם הגבול.

מה הטיפ שלך לנשים צעירות שרוצות להיכנס לעולם העסקים?

אם אנו רוצים לראות יותר נשים צעירות, מנהלות בעולם העסקים, יוזמות ומצליחות - צריך לשנות את עולם המושגים בתרבות הארגונית שלנו, שינוי שמתחיל כבר בחינוך ילדינו. נשים צעירות צריכות לצאת מהקונפליקט המערב ניהול בית ומשפחה או קריירה מצליחה. צריך שנשים יאמינו בעצמן, יפעלו ולא יחכו. אני בהחלט ממליצה לא להסס, ללכת בדרך שאת מאמינה בה. מילת המפתח הינה איזון.

ניהול נכון של חייך, יאפשר לך לשלב בהצטיינות כמו סופר וומן את כל התפקידים שלך כאימא, כבת זוג, כמנהלת בית וכאשת קריירה ועדיין לדאוג גם לנפש. מחקרים הוכיחו מזמן, שכשאת מאושרת ומגשימה את עצמך, כולם סביבך מסופקים ומקבלים דוגמא אישית והשראה.

מימי מור - מנכ"לית אאוטלט עזריאלי אור יהודה

מימי מור, מנכ"לית אאוטלט עזריאלי אור יהודה. יח"צ,
"נדרש מכלול של תכונות לתפקיד בכיר שכזה, אבל בתוכן חייבת להיות תשוקה לעשייה". מימי מור/יח"צ

מימי מור, בת 46, אימא ללירוז בת ה-26 ונועם בן 8.5. אם עצמאית, הנדסאית תעשייה וניהול.

איך נכנסת לעולם העסקים?

בשנת 2011 התחלתי לעבוד כמנהלת שיווק בקבוצת עזריאלי ונחשף בפניי עולם ענק של עשייה. מאוד אהבתי את עבודתי כמנהלת שיווק, אך מהר מאוד גיליתי שתחומים נוספים קורצים לי בעולם הקניונים ורציתי לגעת בהם. למדתי, אספתי מידע, נעזרתי, הקשבתי לתחושות הבטן, העזתי וקפצתי למים העמוקים. לשמחתי מנהליי זיהו את פוטנציאל הניהול שלי ונתנו לו להביאו לידי ביטוי.

מהם שלושת הדברים שלא תוותרי עליהם במהלך שגרת היום?

שלוש כוסות קפה שחור חזק, חיוך, והכי חשוב - נשיקת לילה טוב לקטנצ'יק שלי.

מהי תכונת האופי שהכי מסייעת לך בתפקיד בכיר מהסוג הזה?

נדרש מכלול של תכונות, אבל בתוכן חייבת להיות תשוקה לעשייה. חובה שתהיה נחישות ונדרשים יחסי אנוש טובים, להתייחס תמיד לכל אחד ואחת בגובה העיניים ובצניעות.

מה את הכי אוהבת בעבודה שלך?

את הדינמיות, השינויים, התזוזות - בקיצור "אקשן". וכמובן את האינטראקציה עם המון אנשים. מכל אחד אני לומדת משהו, הן בתחום העסקי והן לחיים.

מה הטיפ שלך לנשים צעירות שרוצות להיכנס לעולם העסקים?

היי הכי טובה שאת יכולה להיות, היי פתוחה וקשובה לקבל עצות וסיוע, האמיני שאת מסוגלת לעשות הכול וזכרי שהצלחה נבנית מהרבה לאוים בדרך - גלי נחישות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

סיון ממן - מנכ"לית קניון עזריאלי קרית אתא

סיון ממן, מנכ"לית קניון עזריאלי קרית אתא. יח"צ,
"מגיל מאוד צעיר ידעתי שאני רוצה לעסוק בניהול ולכן גם בחרתי ללמוד מקצוע שייתן לי את הכלים לכך". סיון ממן/יח"צ

בת 38, נשואה לרוני ואם לארבעה בנים, יואב 13.5, נועם 10.5, אסף ויובל תאומים בני 4.5, מתגוררת בכרמיאל, מהנדסת תעשיה וניהול.

איך נכנסת לעולם העסקים?

מגיל מאוד צעיר ידעתי שאני רוצה לעסוק בניהול ולכן גם בחרתי ללמוד מקצוע שייתן לי את הכלים לכך. במהלך הלימודים לתואר התחלתי לעבוד כמנהלת שיווק בקניון בנהריה ומהר מאוד הבנתי שאני רוצה לנהל קניון. לאחר כשנתיים בתפקיד נוצרה הזדמנות ומוניתי לתפקיד מנכ"לית קניון בקניון ראש פינה, שם עבדתי כשבע שנים. לפני כשנה עברתי למנכ"ל את עזריאלי קריית אתא.

מהם שלושת הדברים שלא תוותרי עליהם במהלך שגרת היום?

שיחת בוקר עם הצוות, לפחות שני סיורים ביום בקניון, זמן איכות ומשחק עם הילדים לפני שהם הולכים לישון - בימים שזה מתאפשר לי מבחינת השעות.

מהי תכונת האופי שהכי מסייעת לך בתפקיד בכיר מהסוג הזה?

זה מכלול של מספר דברים. בעיקר ראייה מרחבית וכוללת, נחישות ודבקות במטרה ותקשורת טובה עם אנשים.

מה את הכי אוהבת בעבודה שלך?

את הדינמיות שבעשייה. היכולת לפתח ולהוביל רעיונות ותהליכים חדשים ולראות אותם קורים בפועל. כל יום הוא אתגר חדש ומעניין ונראה שונה מהימים האחרים.

מה הטיפ שלך לנשים צעירות שרוצות להיכנס לעולם העסקים?

ביטחון מלא ביכולות שלהן והרבה נחישות והתמדה.

עדי קרום - מנכ"לית קניון עזריאלי ראשונים

עדי קרום  - מנכ"לית קניון עזריאלי ראשונים. יח"צ,
"אוהבת מאוד את העבודה מול הרבה מאוד אנשים". עדי קרום/יח"צ

בת 53, נשואה ואם לשלושה ילדים (נוי הבכורה וזוג תאומים בן ובת רותם ותומר), תואר ראשון בפסיכולוגיה וקרימינולוגיה בבר אילן, מתגוררת בכפר סבא.

איך נכנסת לעולם העסקים?

מנהלת קניונים זה תשע שנים. לפני למעלה מ-20 שנה התחלתי כמנהלת משרד מנכ"ל בקניון רננים של האחים עופר. בזכות מורים טובים כיוסי פרי ז"ל ואריק ערד, כבר אז התאהבתי ונדבקתי "בחיידק" של עולם הקניונים. כאימא לשלושה ילדים קטנים הצלחתי לשלב בצורה מופלאה בין עבודה במשרה מלאה פלוס לניהול המשפחה. מעולם לא הרגשתי החמצה במי מבין שני העולמות הללו, תמיד חשתי אושר וסיפוק גדולים מהיכולת לשלב ביניהם. לאחר כארבע שנים "נשאבתי" על ידי בעלי חברת אופנה בינלאומית שהתחילה דרכה בארץ - KENVELO, וניהלתי את מערך הפיתוח העסקי של הרשת. יחד פתחנו למעלה מ-30 סניפים, בעיקר בקניונים.

לאחר חמש שנים שבתי שוב לעולם הקניונים והפעם כסמנכ"לית שיווק בפרומול. במסגרת תפקידי תרמתי רבות לשיווק החנויות בקניון CINEMALL בצפון והייתי שותפה להגדלתו והפיכתו למרכז המשלב מסחר ובילוי (תוספת של 23 אולמות קולנוע). לימים (לאחר 5 שנים) הפכתי להיות המאושרת בנשים כאשר ניתנה לי ההזדמנות ונבחרתי לשמש כמנכ"לית אותו קניון CINEMALL. בתום שלוש שנים היה לי הכבוד להיבחר ולשמש כמנכ"לית קניון גדול נוסף והפעם בקבוצת הקניונים המובילה בישראל - ניהלתי את קניון עזריאלי מודיעין. זהו תפקיד מאתגר במיוחד המשלב קניון מסחרי, שלושה מגדלי משרדים ושבעה בנייני מגורים. ניהלתי את הקניון במשך שלוש שנים. כיום אני מנהלת את קניון עזריאלי ראשונים כשלוש שנים. התחלתי כאן במשרד קטן בתוך קרוון וליוויתי את הקמתו של הקניון שנה לפני פתיחתו, תקופה שתיזכר מאתגרת ביותר וחווייתית במיוחד.

מהם שלושת הדברים שלא תוותרי עליהם במהלך שגרת היום?

קפה קר של בוקר ונשנושי בריאות, חיבור למיילים 24/7, שיחה עם אימא בבוקר. וגם: דלת פתוחה במשרד, ומוזיקה שהיא רק שלי בדרך הביתה במכונית.

מהי תכונת האופי שהכי מסייעת לך בתפקיד בכיר מהסוג הזה?

אינטליגנציה רגשית גבוהה במיוחד, דיבור בגובה העיניים עם כל אדם ובכל תפקיד, יכולת הקשבה וסובלנות, נחישות, התמדה, חריצות, אחריות ומוסר עבודה גבוה.

מה את הכי אוהבת בעבודה שלך?

אני אוהבת מאוד את הקניון והעבודה שלי כמנהלת, ליוויתי אותו עוד כשהיה ברחם עד להולדתו לפני שנתיים. אנו עושים צעד צעד וגדלים יחד בדרך להצלחה בשאיפה להיות הקניון המוביל בסביבה. אוהבת את הצוות שלי שמסייע להוביל את הספינה הגדולה והמורכבת הזו שנקראת - מרכז עזריאלי ראשונים. אוהבת מאוד את העבודה מול הרבה מאוד אנשים, אני מגדירה עצמי "כאישה של אנשים". האתגר והמורכבות הם לנהל מרכז המשלב מסחר, מגדל עסקים וחניון. אני גאה להיות חלק מהקבוצה הגדולה ביותר והמובילה ביותר בתחום הקניונים ולהיות בעלת יכולת ומסוגלות להשפיע ולתרום להצלחת הקניון.

מה הטיפ שלך לנשים צעירות שרוצות להיכנס לעולם העסקים?

לאהוב את העבודה בה את עובדת, להגיע לעבודה בחדווה, להעמיק ולהשקיע הרבה ממרצך ומזמנך כדי להצטיין בה. להציב לעצמך יעדים קטנים בדרך ולכבוש כל יעד בנחישות והתמדה. להיות סובלנית ולדעת שבדרך להצלחה את נדרשת לעבוד קשה, להיכשל לעיתים, אך לא לוותר לעצמך ולשאת עיניים למטרה ולאתגר שהצבת לעצמך. לדעת ליהנות מכל רגע ותמיד להיות שלמה עם עצמך בכל דרך שאת בוחרת.
.

בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully